Heb een superbraaf hondje
*wacht op het uploaden*
*wacht nog langer*
Click here to watch Opdracht-Martijn-apport
Moderator: moderatorteam

Sylvi@ schreef:![]()
![]()
Had ik het maar gelijk zo gedaan als ik het nu heb gedaan (mits de anderen worden afgekeurd natuurlijk).
Moest eerst ook nog trainen met Shannado, dus nu mijn inzending die toch echt goed moet zijn (als de anderen afgekeurd worden). Goed lezen is ook nog een kunst![]()
Het staat er inderdaad niet letterlijk.Martijn schreef: Op punt A sta je zelf met je hond. Op punt B ligt een voorwerp (dummy, speeltje, bal..enzovoort). Stuur je hond naar het voorwerp en laat hem het oppakken.
Tusen punt A en punt B (minstens 2 meter van allebei de punten af) is punt C waar je de hond het voorwerp laat neerleggen en roep hem weer bij je.
Punt C moet duidelijk aangegeven zijn door middel van een stuk karton of iets anders.
Samengevat: hond wegsturen naar voorwerp, oppakken en naar punt C brengen en neerleggen op punt C.
Dat alles minstens twee meter bij je vandaan.
Maar er staat ook dat het voorwerp bij B ligt en jij gooit hem naar b toch? :N:Stang schreef:Bij mij is ze even uit beeld, maar niet doordat ik ben weggelopen, maar vanwege de schaduw bij de coniferen achterinDe felle zon en dan de schaduw, dat pakt het toestel niet.
Maar je ziet duidelijk dat ze met het voorwerp terug komt lopen hoor![]()
![]()
Volgens mij moet je dus ook zelf bij punt A blijven staan, want er staat duidelijk dat je de hond weg moet sturen om het voorwerp op te halen.
Owwwww fuck :N: :N: hahahahahahSylvi@ schreef:Maar er staat ook dat het voorwerp bij B ligt en jij gooit hem naar b toch? :N:Stang schreef:Bij mij is ze even uit beeld, maar niet doordat ik ben weggelopen, maar vanwege de schaduw bij de coniferen achterinDe felle zon en dan de schaduw, dat pakt het toestel niet.
Maar je ziet duidelijk dat ze met het voorwerp terug komt lopen hoor![]()
![]()
Volgens mij moet je dus ook zelf bij punt A blijven staan, want er staat duidelijk dat je de hond weg moet sturen om het voorwerp op te halen.
Arme jury
Savanne (zij) doet idd behoorlijk veel voor wat lekkers of gewoon een aaijojenny schreef:
silvia, ik moet zo lachen om dat koppie bij al je filmpjes, wat een liefie is het zeg.
Hij laat alles ook gewoon geworden he.
en zo te zien zijn jullie d eeerste 2 die het goed hebben, gefeliciteerd