Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Elmar schreef:Heel mooi. En ook bijzonder dat je haar niet in het web hebt. meestal zie je ze in hun specidieke web met de zigzag van boven naar beneden.
Ik had foto's van "haar" (denk ik tenminste) met zo'n zak met jonkies of eitjes, maar ze had dat bouwsel erg laag in het gras gemaakt en ik was bang om iets stuk te maken. Die foto's zijn gewoon niet zo mooi geworden
Elmar schreef:Heel mooi. En ook bijzonder dat je haar niet in het web hebt. meestal zie je ze in hun specidieke web met de zigzag van boven naar beneden.
Ik had foto's van "haar" (denk ik tenminste) met zo'n zak met jonkies of eitjes, maar ze had dat bouwsel erg laag in het gras gemaakt en ik was bang om iets stuk te maken. Die foto's zijn gewoon niet zo mooi geworden
dit is inderdaad "haar" want het mannetje is kleiner. De "eierzak" heb ik ook wel eens gezien en zitten inderdaad vaak tussen veel halmen en dat is lastig mooi fotograferen.
Maar deze foto's maken veel goed