Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
foto op graf vraag
Moderator: moderatorteam
- Hughy
- Zeer actief
foto op graf vraag
Wie heeft er voor mij een goede tip hoe (en bij zie) je op het graf van je hond een mooie foto, eventueel met tekst, kunt laten maken?
Ik heb vandaag eindelijk de moed bij elkaar geraapt om bij Hughy´s graf te kijken en wat ik destijds zelf gemaakt had is helemaal lelijk geworden.
Ik heb vandaag eindelijk de moed bij elkaar geraapt om bij Hughy´s graf te kijken en wat ik destijds zelf gemaakt had is helemaal lelijk geworden.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: foto op graf vraag
Misschien kun je bij een steenhouwerij e.e.a. vragen?Of de eigenaren van de begraafplaats(ik neem tenminste aan dat hij op een begraafplaats begraven is).Hughy schreef:Wie heeft er voor mij een goede tip hoe (en bij zie) je op het graf van je hond een mooie foto, eventueel met tekst, kunt laten maken?

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik heb een steen op de graven van mijn honden en we hebben er ook een foto op laten maken. De steen komt bij een steenhouwerij uit Amersfoort vandaan.
Voor Calsey gaan we iets soortgelijks laten maken, of we laten een foto in de steen graveren.
Voor Calsey gaan we iets soortgelijks laten maken, of we laten een foto in de steen graveren.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
-
Daan
ik kan je niet helpen, wij hebben onze puck aan de natuur teruggegeven.
Haar graf hier bij ons in ons bos, wordt gemarkeerd door een houten paal afkomstig van een boot, en daar hebben we met een punaise haar foto op bevestigd.
Die vervaagt, en dat mag. Haar graf en de bloemetjes en de tekeningen van de kinderen zijn al bedolven onder een bladerendek.
Ik wil dat graag zo. Die foto die vervaagt past daar ook bij. Dat scheepshout staat er waarschijnlijk over 20 jaar nog........
Maar als je graag een blijvend gedenkteken wenst zou ik eens gaan informeren bij uitvaartbedrijven.
edit, bij steenhouwerijen , ipv uitvaartbedrijven...
Sorry....
Haar graf hier bij ons in ons bos, wordt gemarkeerd door een houten paal afkomstig van een boot, en daar hebben we met een punaise haar foto op bevestigd.
Die vervaagt, en dat mag. Haar graf en de bloemetjes en de tekeningen van de kinderen zijn al bedolven onder een bladerendek.
Ik wil dat graag zo. Die foto die vervaagt past daar ook bij. Dat scheepshout staat er waarschijnlijk over 20 jaar nog........
Maar als je graag een blijvend gedenkteken wenst zou ik eens gaan informeren bij uitvaartbedrijven.
edit, bij steenhouwerijen , ipv uitvaartbedrijven...
Sorry....
Laatst gewijzigd door Daan op 08 dec 2007 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
- JML
- Zeer actief
- Hughy
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier liggen onze honden begraven en via deze man bestellen wij onze steen met foto:
http://www.klaverweiden.nl/
http://www.klaverweiden.nl/
- *Linda*
- Zeer actief
- Scarlett
- Actief
Wij hebben een steenhouwerij. En ik kan je bijna verzekeren dat elke steenhouwerij goedkoper is als een uitvaartondernemer of beheerder van de begraafplaats. Zij bestellen het nl weer bij de steenhouwer en zit er een % of tig tussen voor hunzelf.
Je kan idd bij een steenhouwerij een foto op porselein laten "drukken", dat blijft het langste mooi!
Succes met je zoektocht.
Je kan idd bij een steenhouwerij een foto op porselein laten "drukken", dat blijft het langste mooi!
Succes met je zoektocht.
Als je hond denkt dat jij de belangrijkste persoon ter wereld bent, hoef je geen andere opinie meer te raadplegen.
- - - - - - - - - - - -
Het leven is een feest, alleen moet je wel zelf de slingers ophangen.
- - - - - - - - - - - -
Het leven is een feest, alleen moet je wel zelf de slingers ophangen.
- *tweety*
- Zeer actief
Ik had tot nu toe nog geen steentje op Kyra's grafje, wel een beeld van een golden en een kaarsje enzo.
Ze ligt op de zelfde begraafplaats als Demi's honden en ook ik bestel de steen bij de klaverweide.
Ik heb op die begraafplaats hele mooie steentjes gezien en ook grafsteentjes met de kop van de hond erin gegraveerd, dat vind ik zo mooi.
Ze ligt op de zelfde begraafplaats als Demi's honden en ook ik bestel de steen bij de klaverweide.
Ik heb op die begraafplaats hele mooie steentjes gezien en ook grafsteentjes met de kop van de hond erin gegraveerd, dat vind ik zo mooi.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja die steen is echt heel mooi he, die gaan wij bestellen voor Kel*tweety* schreef:Ik had tot nu toe nog geen steentje op Kyra's grafje, wel een beeld van een golden en een kaarsje enzo.
Ligt Kyra toevallig een beetje in het midden?