Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De lucht was prachtig.
En de verschillende tinten gras en heide ook.
Al komt dat niet zo tot zijn recht met foto's van een telefoon.
Voor sommigen een bekend terein.
Nou, je telefoonfoto's brengen 't echt wel over, hoor! Mooi! Dat is bij Nijmegen in de buurt, neem ik aan? Ziet er inderdaad uit als een heerlijk wandelgebied.
Prachtige omgeving naar zulke plekjes ben ik altijd op zoek, ik zie Jeda al struinen tussen de struiken en een pad voor Beau om maar vooral een harde ondergrond te hebben. Lekkere plekje om samen even te gaan zitten, maar volgens mij veel te ver weg om even heen te rijden.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
lidy2 schreef:Nou, je telefoonfoto's brengen 't echt wel over, hoor! Mooi! Dat is bij Nijmegen in de buurt, neem ik aan? Ziet er inderdaad uit als een heerlijk wandelgebied.
Nou is toch ongeveer een half uurtje rijden voor ons.
Rozendaal?Ik meen de brandtoren te herkennen
Mooie foto's
Precies.
Is mooi daar he?Nóg wel,want....de gemeente Rheden is van plan om vanaf volgende week de hele bosrand die je op de brandtorenfoto aan de rechterkant ziet te kappen
Ze willen daar graag (weer)zandverstuivingen creeeren
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Rozendaal?Ik meen de brandtoren te herkennen
Mooie foto's
Precies.
Is mooi daar he?Nóg wel,want....de gemeente Rheden is van plan om vanaf volgende week de hele bosrand die je op de brandtorenfoto aan de rechterkant ziet te kappen
Ze willen daar graag (weer)zandverstuivingen creeeren [/quote