Weet iemand of het vanuit richting Apeldoorn handig is om via de Flevopolder te rijden?
Omdat we 's morgens rijden lijkt dit me geschikter dan via Amsterdam.
En eh, heeft iemand nog t
Moderator: moderatorteam
Zal wel, geen ideehondentoegestaan schreef:Of een bakkie leut bij mij halen. Is ook op de route.Felix schreef: Ohja, niet even vergeten bij Check Point Charlie te stoppen he !! .. De uitsmijters daar zijn!
Felix schreef:Dit is een route die we heel vaak rijden (komen zelf uit Den Helder, en wonen in Apeldoorn)
Apeldoorn - Harderwijk - Lelystad - Enkhuizen
De route zoals hierboven al beschreven werd dus, het rijdt gewoon wat prettiger als continue snelweg, en die zitten geregeld klem (file) in de buurt van Amsterdam, dus het zal mischien niet de snelste route zijn, maar zo over die dijk heen is het ook wel atractief
Ohja, niet even vergeten bij Check Point Charlie te stoppen he !! .. De uitsmijters daar zijn!
Op Texel kun je fietsen huren in combinatie met een doggy rideAnneMarie schreef:We vertrekken op vrijdag, dus gaan VROEG wel en nemen de route zoals hierboven beschreven.
Hartstikke handig, bedankt![]()
Een bakkie Leut zullen we vast halverwege halenheb ik dan ook wel nodig
![]()
Fietsen mee, goed plan? We willen veel gaan wandelen, heb eerlijk gezegd niet zo'n goed idee over hoever alles is op Texel.
Nadeel is dat ik de hondenmand er dan af moet halen en moet zien deze goed terug erop te krijgen![]()
Fietsen kunnen IN de auto dus da's wel handy

Wat ik nu zeg doe ik heel zacht anders horen anderen het ook en wordt het erg druk op het eiland:brenjomi schreef:wil ook graag eens naar texel, dus ben benieuwd naar je ervaringen
Je moet in de buurt van Harderwijk / Lelystad inderdaad even rekening houden met de spits, dus mischien NA de spits vertrekken een optie ?AnneMarie schreef:Iemand hier bekend met de drukte 's morgens op de route
Apeldoorn - Harderwijk - Lelystad - Enkhuizen - Medemblik - Den Helder?
We willen vrijdag op tijd vertrekken, echter zeker op de A1 Hengelo-Apeldoorn en Harderwijk Lelystad zal 's morgens wel flink druk zijn.
Het zou mooi zijn rond 10-10.30 in den Helder te kunnen zijn.
Weet iemand of en hoe laat daar normaal gesproken file staat?![]()
Ervoor vertrekken wordt heeel vroeg...
Dat ligt helemaal aan de dag waarop je gaathondentoegestaan schreef:Ik denk dat er geen file staat op dat traject.