Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoi, ik stel me even voor. . .
Moderator: moderatorteam
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
hoi, ik stel me even voor. . .
hoi, ik ben Emma 28 jaar en woon samen met mijn vriend en heb dus ook een hond. het is een kruising husky met amerikaanse bulldog, erg apart om te zien. hij is nu 6 maanden dus af en toe nog een drukke pup! ik rij ook paard maar dat interesseert jullie misschien minder??
ik las op dit forum dat er een aantal mensen met huskys zijn en mijn hond lijkt ietsje meer op de husky dan op de bulldog en het leek me wel leuk om wat meer over de ervaringen van de husky te lezen. maar natuurlijk ook van alle andere honden want het leuke is dat ze allemaal hun eigenaardigheden hebben en vaak erg lief zijn!
groetjes van mij.
ik las op dit forum dat er een aantal mensen met huskys zijn en mijn hond lijkt ietsje meer op de husky dan op de bulldog en het leek me wel leuk om wat meer over de ervaringen van de husky te lezen. maar natuurlijk ook van alle andere honden want het leuke is dat ze allemaal hun eigenaardigheden hebben en vaak erg lief zijn!
groetjes van mij.
- Zenda
- Zeer actief
- MC65
- Zeer actief
- dretje
- Zeer actief
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
fotootjes en zo
foto`s moeten via internet erop gezet toch? ik moet nog even kijken hoe ik dat ga doen.dretje schreef:foto?
weet iemand hoe ik kan reageren op discussie forum want heb me aangemeld als vaste gebruiker maar wil niet erg lukken.
dit is zo ie zo eerste forum waar ik gezellig wil kletsen via toetsenbord en moet dus nog van alles ontdekken hoe dit allemaal gaat.
ik geniet in ieder geval al van alle honden ervaringen van iedereen!!
-
tyson2006
http://photobucket.com/
welkom emma
als je deze link aan klikt kun je je foto,s uplaoden via de site je haalt ze dan uit je eigen afbeeldingen
succes
welkom emma
als je deze link aan klikt kun je je foto,s uplaoden via de site je haalt ze dan uit je eigen afbeeldingen
succes
-
Emma
- Zeer actief
ben een beetje vergeten om hier de berichten te lezen (ik schaam me diep)
om foto`s op dit blog te zetten moet ik een google account aanmaken. die heb ik geloof ik al, moet effe aan me vriend vragen wat me wachtwoord is ( ja, computers, ik ben niet zo technisch
) maar ik zal het binnenkort es proberen.
bedankt
om foto`s op dit blog te zetten moet ik een google account aanmaken. die heb ik geloof ik al, moet effe aan me vriend vragen wat me wachtwoord is ( ja, computers, ik ben niet zo technisch
bedankt
-
Jenvee
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): cairn terrier en cavalier
- wolfwoman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tsjechoslowaakse Wolfhonden
& Tamaskan Dog - Locatie: Andel (NBr.) NL.
- Contacteer:
-
tyson2006
emma klik even deze link aanEmma schreef:ben een beetje vergeten om hier de berichten te lezen (ik schaam me diep)
om foto`s op dit blog te zetten moet ik een google account aanmaken. die heb ik geloof ik al, moet effe aan me vriend vragen wat me wachtwoord is ( ja, computers, ik ben niet zo technisch) maar ik zal het binnenkort es proberen.
bedankt
www.photobucket.com een account aan maken foto uplaoden uit je afbeeldingen of waar je dieook hebt staan lukt het niet stuur ze even naar mij dan plaats ik ze wel voor je
dat hoeft dan niet via google
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- Lot77
- Zeer actief
- Aantal honden: 7
- Contacteer: