Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
vanmiddag deze foto's gemaakt aan de haven van Scheveningen, (waar tot mijn grote schrik weer wat gesloopt wordt)
maar deze foto's zijn even om te oefenen hoe dat is, om ruines te fotograferen:
tekkel schreef:Mooi zeg, vooral die met die kauwtjes
Gek dat die ouwe meuk zo fotogeniek is
Hij doet het goed, je nieuwe camera!
dank je,
ja, vanaf mijn eerste camera ( alles met de hand) , zeiden ze al , dat ik "compositie-talent" had.. ..maar verder er niets aan gedaan, nooit naar een cursus gegaan zelfs .
jacq1970 schreef:Marjolein wil jij eens inzoomen op de originele foto en kijken wat dat nou is???
het origineel ben ik kwijt, foutje bij het "opslaan als....." bij het bewerken, gelukkig was dit maar een oefenfoto.
dus ik zal het hier altijd met 1 oranje "iets" moeten doen
en dus hier geen drenkeling uit de haven, gelukkig
tekkel schreef:Mooi zeg, vooral die met die kauwtjes
Gek dat die ouwe meuk zo fotogeniek is
Hij doet het goed, je nieuwe camera!
dank je,
ja, vanaf mijn eerste camera ( alles met de hand) , zeiden ze al , dat ik "compositie-talent" had.. ..maar verder er niets aan gedaan, nooit naar een cursus gegaan zelfs .
Stuur Muk even een pb en geef aan mee te willen.
Ik zou het leuk vinden als je mee ging.
Oeps, verkeerde quote..
Als je mee wil moet je Muk even een pb sturen.
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
estelle schreef:Leuk Marjolein, ga je ook mee met het clubje straks?
misschien wel , moet nog kijken of ik het haal, met
waar
wanneer en
hoe
Ik heb je gisteren een pb gestuurd met alle info. Mocht je die per ongeluk niet meer in je bezit hebben, laat het mij dan graag weten (via pb) dan kan ik hem je nog een keer toesturen.
Leuke foto's, je hebt er leuke bewerkingen mee gedaan. En qua compositie zijn ze ook helemaal niet verkeerd.