(let niet op mijn teen die op een gegeven moment in beeld komt, en let ook niet op de super hippe pyama van mn vriendin suus
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 1930&hl=nl
Moderator: moderatorteam
Nee hoor, ik twífel geen moment aan jouw capaciteiten.martha-bella schreef:de puppy-juf had het haar teckel ook geleerd._diva_ schreef:T kan aan mij liggen maar of dat zo slim is????
en pientje stopt als ik los zecht. en doet het ook ALLEEN als ik attack zeg.
dus geen zorgen hoor

nee hoor, ik zal dr niet laten oefenen op andere hondenwendy71 schreef:Ik hoop niet dat je het in je hoofd haalt om dat te gaan uitproberen bij andere honden buiten.![]()
Dan zal het weleens heel rottig met Pien kunnen aflopen..
Dat je het uberhaupt *aanleert* zeg..
Is pakwerk niks voor Pien?martha-bella schreef:nee hoor, ik zal dr niet laten oefenen op andere hondenwendy71 schreef:Ik hoop niet dat je het in je hoofd haalt om dat te gaan uitproberen bij andere honden buiten.![]()
andere mensen leren hun hond pootjes geven en zitten
ik leer pien mn mouw te pakken en weer los te laten als ik los zeg

wat is pakwerk dan?wendy71 schreef:Is pakwerk niks voor Pien?martha-bella schreef:nee hoor, ik zal dr niet laten oefenen op andere hondenwendy71 schreef:Ik hoop niet dat je het in je hoofd haalt om dat te gaan uitproberen bij andere honden buiten.![]()
andere mensen leren hun hond pootjes geven en zitten
ik leer pien mn mouw te pakken en weer los te laten als ik los zeg
dat mag je vreemd vinden hoorIanthe schreef:De meeste mensen met pups doen álles om dit af te leren, en jij leert het aan?Mag ik dat wat vreemd vinden
Zeker omdat Pientje op de video niet fantastisch onder appèl staat als ze eenmaal vast heeft, ze laat niet gelijk los. Dus misschien gaat ze het straks ook wel ongeconteroleerd doen als ze dit leuk genoeg vindt.
idd, eerst had pientje een blaf-probleem.blondie schreef:nou nou ik vind het mooi om te zien, je leert de hond op commando iets te doen, zoveel verschil om een chiwhawa dit aan te leren of een herder is er niet
ik ken een boerenfox die het ipo programma c kent, als het gecontroleerd gebeurd des te beter, hetzelfde met blaffen of stil zijn, je kunt een hond stil leren als hij weet dat blaffen bestaat. maar link je aan zijn blaffen een commando luid dan kun je ook een commando stil of klaar eraan koppelen
een hond aanleren om te happen is duss denk ik juist goed omdat je leert dat happen zonder commando not done is... zo zie ik het tenminste
...........martha-bella schreef:idd, eerst had pientje een blaf-probleem.blondie schreef:nou nou ik vind het mooi om te zien, je leert de hond op commando iets te doen, zoveel verschil om een chiwhawa dit aan te leren of een herder is er niet
ik ken een boerenfox die het ipo programma c kent, als het gecontroleerd gebeurd des te beter, hetzelfde met blaffen of stil zijn, je kunt een hond stil leren als hij weet dat blaffen bestaat. maar link je aan zijn blaffen een commando luid dan kun je ook een commando stil of klaar eraan koppelen
een hond aanleren om te happen is duss denk ik juist goed omdat je leert dat happen zonder commando not done is... zo zie ik het tenminste
toen leerde ik dr blaffen op commando en nu is het alweer bijna over.
want dan denkt ze: ja, als ik er geen koekje voor krijg, nou dan hoeft het niet van mij hoor