Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ze hebben hem gekloond

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Addy

Ze hebben hem gekloond

Ongelezen bericht door Addy »

Tommie is gekloond in Spanje :N: :N: :N:
Meet Tammie

Afbeelding

Meet Tommie

Afbeelding
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

:80: Hoe is het mogelijk......... :denken:
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Je zou zweren dat het dezelfde hond is :N:
Heel bijzonder!
Afbeelding
Addy

jacq1970 schreef:Je zou zweren dat het dezelfde hond is :N:
Heel bijzonder!
Het blijken dus broertjes te zijn, alleen is Tammie vermoedelijk doof
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Addy schreef:
jacq1970 schreef:Je zou zweren dat het dezelfde hond is :N:
Heel bijzonder!
Het blijken dus broertjes te zijn, alleen is Tammie vermoedelijk doof
haha de olijke tweeling :smile:
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Ik vraag me heel sterk af of hier niet een of andere vergissing in het spel is. De aftekening is nl absurd identiek. Dat bestaat dus bijna niet en is zelfs bij een clone niet het geval.

De onderrand van de oren is ook identiek voor het wit.

Als het zo is dat deze honden 100% gelijk zijn dan zou ik overwegen daar iets mee te doen. Volgens mij is dat nl verder nog nooit in deze mate voorgekomen. :mrgreen:
Afbeelding
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle

Ongelezen bericht door Knoeppie »

MARC_S schreef:Ik vraag me heel sterk af of hier niet een of andere vergissing in het spel is. De aftekening is nl absurd identiek. Dat bestaat dus bijna niet en is zelfs bij een clone niet het geval.

Als het zo is dat deze honden 100% gelijk zijn dan zou ik overwegen daar iets mee te doen. Volgens mij is dat nl verder nog nooit in deze mate voorgekomen. :mrgreen:
Misschien moeten ze even een nieuwe foto maken van Tammie en die mailen? :idea:
Ik vind ze ook wel érg op elkaar lijken :wink: lijkt me vrijwel onmogelijk.
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:cheer: hij heeft een dubbelganger :idea:
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

ik zou ook een extra, liefst kopfoto van Tammie vragen. Wat een absurde gelijkenis! :mrgreen: :eek:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Addy

Knoeppie schreef:
MARC_S schreef:Ik vraag me heel sterk af of hier niet een of andere vergissing in het spel is. De aftekening is nl absurd identiek. Dat bestaat dus bijna niet en is zelfs bij een clone niet het geval.

Dit is een nieuwe foto, Tommie is al maanden in Nederland dus ze zijn echt helemaal identiek behalve dat zijn piemel groter is dan die van Tommie :mrgreen: en dat is geen grap :wink:
Ze zijn totaal identiek behalve dat Tammie doof is en Tommie oostindisch doof :wink:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Addy schreef:
Knoeppie schreef:

Dit is een nieuwe foto, Tommie is al maanden in Nederland dus ze zijn echt helemaal identiek behalve dat zijn piemel groter is dan die van Tommie :mrgreen: en dat is geen grap :wink:
Ze zijn totaal identiek behalve dat Tammie doof is en Tommie oostindisch doof :wink:
:smile: :smile: :smile:
Misschien is het wel een eeneiïge tweeling? Kan dat bij honden?
De gelijkenis is echt bizar! Ik vind dat ik een keer moet komen controleren of het wel twee honden zijn op het hemmeland :pffff:
Addy

Gollum schreef:Misschien is het wel een eeneiïge tweeling? Kan dat bij honden?
De gelijkenis is echt bizar! Ik vind dat ik een keer moet komen controleren of het wel twee honden zijn op het hemmeland :pffff:
Ik dacht dus ook eerst aan een vergissing maar dat is dus niet zo, alleen heeft Tommie volgens Jo een iets grotere rand om zijn ogen dan Tammie maar ik vind dat moeilijk te zien op de foto's :wink:
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Dit is echt bizar !
Geweldig trouwens dat Tammy bij je in de opvang komt,Addy.
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Volgens mij is het mysterie inmiddels opgelost, maar dat moet Addy zelf maar vertellen. :mrgreen:

Ik heb Tommie vandaag gezien! Hij is ontzettend leuk. Lilo vond hem ook geweldig, en ook Pindapoes was van hem gecharmeerd, want hij is echt geweldig met katten. Zelfs Timberpoes was niet heel erg bang voor hem.

Jack was zwaar beledigd omdat er weer zo´n knappe jonge reu in huis rondliep en Lilo alsmaar liep te lellebellen. Hij weigerde zelfs pertinent om mee te gaan wandelen en was duidelijk opgelucht toen Tommie weer richting huis ging. :mrgreen:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Addy

Marie-José schreef:Dit is echt bizar !
Echt bizar is het niet, na veel aandringen van mijn kant heeft men de mails nog eens bekeken en kwam men in Spanje tot de conclusie dat Tommie nog steeds Tommie is en dat ze nooit foto's van Tammie hadden verstuurd :smile: :smile: :smile:
Inmiddels heb ik die wel, een hele grote gelijkenis op de vlek rond de ogen want Tammie is niet alleen geen broertje maar ook helemaal wit :mrgreen:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Addy schreef:
Marie-José schreef:Dit is echt bizar !
Echt bizar is het niet, na veel aandringen van mijn kant heeft men de mails nog eens bekeken en kwam men in Spanje tot de conclusie dat Tommie nog steeds Tommie is en dat ze nooit foto's van Tammie hadden verstuurd :smile: :smile: :smile:
Inmiddels heb ik die wel, een hele grote gelijkenis op de vlek rond de ogen want Tammie is niet alleen geen broertje maar ook helemaal wit :mrgreen:
hahahahhaa, he shit zeg, je had er geld mee kunnen verdienen :smile:

opzich vind ik het wel geruststellend, want ik vond het creepy, zoals marc al zei, het kan gewoon eigelijk niet :mrgreen:

en daarbij, verklaart dit ook beter de ( eventuele) doofheid van tammie :wink:
Laatst gewijzigd door yamie op 25 aug 2008 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Addy

Hanneke2 schreef:Volgens mij is het mysterie inmiddels opgelost, maar dat moet Addy zelf maar vertellen. :mrgreen:

Ik heb Tommie vandaag gezien! Hij is ontzettend leuk. Lilo vond hem ook geweldig, en ook Pindapoes was van hem gecharmeerd, want hij is echt geweldig met katten. Zelfs Timberpoes was niet heel erg bang voor hem.

Jack was zwaar beledigd omdat er weer zo´n knappe jonge reu in huis rondliep en Lilo alsmaar liep te lellebellen. Hij weigerde zelfs pertinent om mee te gaan wandelen en was duidelijk opgelucht toen Tommie weer richting huis ging. :mrgreen:
ja maar de koekjes moesten wel achterblijven van Jack voor het doorstane leed wat hem was aangedaan, wat een heerlijke podenco is het toch :ok:
Morgen plaats ik de foto's, zijn erg leuk geworden :wink:
Hanneke2
Zeer actief

Addy schreef:
Hanneke2 schreef:Volgens mij is het mysterie inmiddels opgelost, maar dat moet Addy zelf maar vertellen. :mrgreen:

ja maar de koekjes moesten wel achterblijven van Jack voor het doorstane leed wat hem was aangedaan, wat een heerlijke podenco is het toch :ok:
Morgen plaats ik de foto's, zijn erg leuk geworden :wink:
Ja, arme Jack. :wink: Volgens mij begreep hij je exact toen je hem vertelde dat Tommie weer naar huis zou gaan maar die enorme zak pensstaven hier zou blijven. Jacks IQ stijgt altijd acuut een paar punten als je over vreten gaat praten. :mrgreen:

Ik ben heel benieuwd naar de foto's!
Addy

Hanneke2 schreef:Ja, arme Jack. :wink: Volgens mij begreep hij je exact toen je hem vertelde dat Tommie weer naar huis zou gaan maar die enorme zak pensstaven hier zou blijven. Jacks IQ stijgt altijd acuut een paar punten als je over vreten gaat praten. :mrgreen:

En of hij me begreep :pffff:
Ik vond hem grandioos vandaag, schijnbaar vind hij dat Tommepom meer charisma heeft dan Mellemansje want daar had hij het niet zo sterk bij :mrgreen:
Hanneke2
Zeer actief

Addy schreef:
Hanneke2 schreef:Ja, arme Jack. :wink: Volgens mij begreep hij je exact toen je hem vertelde dat Tommie weer naar huis zou gaan maar die enorme zak pensstaven hier zou blijven. Jacks IQ stijgt altijd acuut een paar punten als je over vreten gaat praten. :mrgreen:

Ik vond hem grandioos vandaag, schijnbaar vind hij dat Tommepom meer charisma heeft dan Mellemansje want daar had hij het niet zo sterk bij :mrgreen:
Mellemans was een kop kleiner en nog veel meer een puppedupje. Dit was een jonge knappe reu die bijna net zo groot was als Jack. Op zich is het nog best heel beschaafd van Jack dat hij niet echt akelig heeft gedaan tegen Pommetje. maar die hele houding van " OH GOD WAT HEB JE NOU WEER IN HUIS GEHAALD?" bewijst wel nog een keer dat ik hier echt geen reutje bij kan zetten. Jack heeft wel reuen-vrienden, maar die zijn van zijn eigen leeftijd en kaliber, of een stuk groter en indrukwekkender. Lilo heeft in haar selectieve vriendenkring ook teefjes in alle maten. Bij voorkeur klein en iets onderdanig, maar met Anna (die heb je gezien :mrgreen: ), kan ze ook giga rennen, om de beurt achter elkaar aan, en als 1 van de 2 vindt dat er gevaar dreigt klapt de ander er zonder aarzelen bovenop. :roll:
Addy

Hanneke2 schreef:
Addy schreef:

Mellemans was een kop kleiner en nog veel meer een puppedupje. Dit was een jonge knappe reu die bijna net zo groot was als Jack. Op zich is het nog best heel beschaafd van Jack dat hij niet echt akelig heeft gedaan tegen Pommetje. maar die hele houding van " OH GOD WAT HEB JE NOU WEER IN HUIS GEHAALD?" bewijst wel nog een keer dat ik hier echt geen reutje bij kan zetten. Jack heeft wel reuen-vrienden, maar die zijn van zijn eigen leeftijd en kaliber, of een stuk groter en indrukwekkender. Lilo heeft in haar selectieve vriendenkring ook teefjes in alle maten. Bij voorkeur klein en iets onderdanig, maar met Anna (die heb je gezien :mrgreen: ), kan ze ook giga rennen, om de beurt achter elkaar aan, en als 1 van de 2 vindt dat er gevaar dreigt klapt de ander er zonder aarzelen bovenop. :roll:
Jack gedroeg zich nog keurig, hij heeft alleen maar door zijn blik laten zien dat het bezoek te vertalen naar Pommetje niet welkom was maar er is geen grommetje gevallen :ok:
Hanneke2
Zeer actief

Addy schreef:
Hanneke2 schreef:
Addy schreef:

Jack gedroeg zich nog keurig, hij heeft alleen maar door zijn blik laten zien dat het bezoek te vertalen naar Pommetje niet welkom was maar er is geen grommetje gevallen :ok:
Hij heeft wel gegromd, maar een beetje zo in het wilde weg, en hij heeft wel afgrijselijk irri lopen blaffen. Allebei trouwens, zoveel als vandaag wordt er godzijdank normaal gesproken niet geblaft.

Maar met Pommetje heeft Jack zich wel netjes gedragen. De reu van mijn broer krijgt echt hele venijnige snauwen naar zijn kop en daar zijn ook wel eens tanden aan te pas gekomen. :roll:

Het is ergens wel raar, want Jack is op zich een heel geweldloze conflictvermijdende hond, heeft niet eens meer ballen, maar hij mot gewoon geen reuen in huis. Ja, de flatcoatreu van dat vriendinnetje van Cait die vanavond langs kwam, daar heeft hij geen problemen mee, maar alleen omdat die flatcoat zijn eigen stoere heel dominante labteef mee brengt en van die teef krijgt Jack helemaal weke knie"en, hij vindt haar *zo* geweldig, het zal hem een rotzorg zijn wat er verder in huis gebeurt, hij loopt zich allen maar enorm voor haar uit te sloven. :mrgreen:
Addy

Hanneke2 schreef: Hij heeft wel gegromd, maar een beetje zo in het wilde weg, en hij heeft wel afgrijselijk irri lopen blaffen. Allebei trouwens, zoveel als vandaag wordt er godzijdank normaal gesproken niet geblaft.

Maar met Pommetje heeft Jack zich wel netjes gedragen. De reu van mijn broer krijgt echt hele venijnige snauwen naar zijn kop en daar zijn ook wel eens tanden aan te pas gekomen. :roll:

Het is ergens wel raar, want Jack is op zich een heel geweldloze conflictvermijdende hond, heeft niet eens meer ballen, maar hij mot gewoon geen reuen in huis. Ja, de flatcoatreu van dat vriendinnetje van Cait die vanavond langs kwam, daar heeft hij geen problemen mee, maar alleen omdat die flatcoat zijn eigen stoere heel dominante labteef mee brengt en van die teef krijgt Jack helemaal weke knie"en, hij vindt haar *zo* geweldig, het zal hem een rotzorg zijn wat er verder in huis gebeurt, hij loopt zich allen maar enorm voor haar uit te sloven. :mrgreen:
Dan heeft hij heel zachtjes gegromd want ik heb niets gehoord :pffff:
De volgende keer zal ik eens een lekker teefje voor hem meebrengen, ik denk dat hij Destiny wel heel erg leuk zou vinden :mrgreen:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

:smile: wat een stund maar dan blijft toch de piemel kwestie nog is tie nou ook nog groter
en hoe komen ze er op om die te vergelijken :19:
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Zie je wel. Dat wist ik. Dit bestaat domweg niet nl.

Dit zijn gekloonde kalveren en zelfs die hebben nooit precies dezelfde witte aftekening. :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”