Meet Tammie

Meet Tommie

Moderator: moderatorteam

Misschien moeten ze even een nieuwe foto maken van Tammie en die mailen?MARC_S schreef:Ik vraag me heel sterk af of hier niet een of andere vergissing in het spel is. De aftekening is nl absurd identiek. Dat bestaat dus bijna niet en is zelfs bij een clone niet het geval.
De onderrand van de oren is ook identiek voor het wit.
Als het zo is dat deze honden 100% gelijk zijn dan zou ik overwegen daar iets mee te doen. Volgens mij is dat nl verder nog nooit in deze mate voorgekomen.

Dit is een nieuwe foto, Tommie is al maanden in Nederland dus ze zijn echt helemaal identiek behalve dat zijn piemel groter is dan die van TommieKnoeppie schreef:Misschien moeten ze even een nieuwe foto maken van Tammie en die mailen?MARC_S schreef:Ik vraag me heel sterk af of hier niet een of andere vergissing in het spel is. De aftekening is nl absurd identiek. Dat bestaat dus bijna niet en is zelfs bij een clone niet het geval.
Als het zo is dat deze honden 100% gelijk zijn dan zou ik overwegen daar iets mee te doen. Volgens mij is dat nl verder nog nooit in deze mate voorgekomen.![]()
Ik vind ze ook wel érg op elkaar lijkenlijkt me vrijwel onmogelijk.
Addy schreef:Dit is een nieuwe foto, Tommie is al maanden in Nederland dus ze zijn echt helemaal identiek behalve dat zijn piemel groter is dan die van TommieKnoeppie schreef:Misschien moeten ze even een nieuwe foto maken van Tammie en die mailen?MARC_S schreef:Ik vraag me heel sterk af of hier niet een of andere vergissing in het spel is. De aftekening is nl absurd identiek. Dat bestaat dus bijna niet en is zelfs bij een clone niet het geval.
Als het zo is dat deze honden 100% gelijk zijn dan zou ik overwegen daar iets mee te doen. Volgens mij is dat nl verder nog nooit in deze mate voorgekomen.![]()
Ik vind ze ook wel érg op elkaar lijkenlijkt me vrijwel onmogelijk.
en dat is geen grap
![]()
Ze zijn totaal identiek behalve dat Tammie doof is en Tommie oostindisch doof
Ik dacht dus ook eerst aan een vergissing maar dat is dus niet zo, alleen heeft Tommie volgens Jo een iets grotere rand om zijn ogen dan Tammie maar ik vind dat moeilijk te zien op de foto'sGollum schreef:Misschien is het wel een eeneiïge tweeling? Kan dat bij honden?
De gelijkenis is echt bizar! Ik vind dat ik een keer moet komen controleren of het wel twee honden zijn op het hemmeland
Echt bizar is het niet, na veel aandringen van mijn kant heeft men de mails nog eens bekeken en kwam men in Spanje tot de conclusie dat Tommie nog steeds Tommie is en dat ze nooit foto's van Tammie hadden verstuurdMarie-José schreef:Dit is echt bizar !
Geweldig trouwens dat Tammy bij je in de opvang komt,Addy.
hahahahhaa, he shit zeg, je had er geld mee kunnen verdienenAddy schreef:Echt bizar is het niet, na veel aandringen van mijn kant heeft men de mails nog eens bekeken en kwam men in Spanje tot de conclusie dat Tommie nog steeds Tommie is en dat ze nooit foto's van Tammie hadden verstuurdMarie-José schreef:Dit is echt bizar !
Geweldig trouwens dat Tammy bij je in de opvang komt,Addy.![]()
![]()
![]()
Inmiddels heb ik die wel, een hele grote gelijkenis op de vlek rond de ogen want Tammie is niet alleen geen broertje maar ook helemaal wit
ja maar de koekjes moesten wel achterblijven van Jack voor het doorstane leed wat hem was aangedaan, wat een heerlijke podenco is het tochHanneke2 schreef:Volgens mij is het mysterie inmiddels opgelost, maar dat moet Addy zelf maar vertellen.![]()
Ik heb Tommie vandaag gezien! Hij is ontzettend leuk. Lilo vond hem ook geweldig, en ook Pindapoes was van hem gecharmeerd, want hij is echt geweldig met katten. Zelfs Timberpoes was niet heel erg bang voor hem.
Jack was zwaar beledigd omdat er weer zo´n knappe jonge reu in huis rondliep en Lilo alsmaar liep te lellebellen. Hij weigerde zelfs pertinent om mee te gaan wandelen en was duidelijk opgelucht toen Tommie weer richting huis ging.
Ja, arme Jack.Addy schreef:ja maar de koekjes moesten wel achterblijven van Jack voor het doorstane leed wat hem was aangedaan, wat een heerlijke podenco is het tochHanneke2 schreef:Volgens mij is het mysterie inmiddels opgelost, maar dat moet Addy zelf maar vertellen.![]()
Ik heb Tommie vandaag gezien! Hij is ontzettend leuk. Lilo vond hem ook geweldig, en ook Pindapoes was van hem gecharmeerd, want hij is echt geweldig met katten. Zelfs Timberpoes was niet heel erg bang voor hem.
Jack was zwaar beledigd omdat er weer zo´n knappe jonge reu in huis rondliep en Lilo alsmaar liep te lellebellen. Hij weigerde zelfs pertinent om mee te gaan wandelen en was duidelijk opgelucht toen Tommie weer richting huis ging.![]()
Morgen plaats ik de foto's, zijn erg leuk geworden
En of hij me begreepHanneke2 schreef:Ja, arme Jack.Volgens mij begreep hij je exact toen je hem vertelde dat Tommie weer naar huis zou gaan maar die enorme zak pensstaven hier zou blijven. Jacks IQ stijgt altijd acuut een paar punten als je over vreten gaat praten.
![]()
Ik ben heel benieuwd naar de foto's!
Mellemans was een kop kleiner en nog veel meer een puppedupje. Dit was een jonge knappe reu die bijna net zo groot was als Jack. Op zich is het nog best heel beschaafd van Jack dat hij niet echt akelig heeft gedaan tegen Pommetje. maar die hele houding van " OH GOD WAT HEB JE NOU WEER IN HUIS GEHAALD?" bewijst wel nog een keer dat ik hier echt geen reutje bij kan zetten. Jack heeft wel reuen-vrienden, maar die zijn van zijn eigen leeftijd en kaliber, of een stuk groter en indrukwekkender. Lilo heeft in haar selectieve vriendenkring ook teefjes in alle maten. Bij voorkeur klein en iets onderdanig, maar met Anna (die heb je gezienAddy schreef:En of hij me begreepHanneke2 schreef:Ja, arme Jack.Volgens mij begreep hij je exact toen je hem vertelde dat Tommie weer naar huis zou gaan maar die enorme zak pensstaven hier zou blijven. Jacks IQ stijgt altijd acuut een paar punten als je over vreten gaat praten.
![]()
Ik ben heel benieuwd naar de foto's!![]()
Ik vond hem grandioos vandaag, schijnbaar vind hij dat Tommepom meer charisma heeft dan Mellemansje want daar had hij het niet zo sterk bij
Jack gedroeg zich nog keurig, hij heeft alleen maar door zijn blik laten zien dat het bezoek te vertalen naar Pommetje niet welkom was maar er is geen grommetje gevallenHanneke2 schreef:Mellemans was een kop kleiner en nog veel meer een puppedupje. Dit was een jonge knappe reu die bijna net zo groot was als Jack. Op zich is het nog best heel beschaafd van Jack dat hij niet echt akelig heeft gedaan tegen Pommetje. maar die hele houding van " OH GOD WAT HEB JE NOU WEER IN HUIS GEHAALD?" bewijst wel nog een keer dat ik hier echt geen reutje bij kan zetten. Jack heeft wel reuen-vrienden, maar die zijn van zijn eigen leeftijd en kaliber, of een stuk groter en indrukwekkender. Lilo heeft in haar selectieve vriendenkring ook teefjes in alle maten. Bij voorkeur klein en iets onderdanig, maar met Anna (die heb je gezienAddy schreef:En of hij me begreepHanneke2 schreef:Ja, arme Jack.Volgens mij begreep hij je exact toen je hem vertelde dat Tommie weer naar huis zou gaan maar die enorme zak pensstaven hier zou blijven. Jacks IQ stijgt altijd acuut een paar punten als je over vreten gaat praten.
![]()
Ik vond hem grandioos vandaag, schijnbaar vind hij dat Tommepom meer charisma heeft dan Mellemansje want daar had hij het niet zo sterk bij), kan ze ook giga rennen, om de beurt achter elkaar aan, en als 1 van de 2 vindt dat er gevaar dreigt klapt de ander er zonder aarzelen bovenop.
Hij heeft wel gegromd, maar een beetje zo in het wilde weg, en hij heeft wel afgrijselijk irri lopen blaffen. Allebei trouwens, zoveel als vandaag wordt er godzijdank normaal gesproken niet geblaft.Addy schreef:Jack gedroeg zich nog keurig, hij heeft alleen maar door zijn blik laten zien dat het bezoek te vertalen naar Pommetje niet welkom was maar er is geen grommetje gevallenHanneke2 schreef:Mellemans was een kop kleiner en nog veel meer een puppedupje. Dit was een jonge knappe reu die bijna net zo groot was als Jack. Op zich is het nog best heel beschaafd van Jack dat hij niet echt akelig heeft gedaan tegen Pommetje. maar die hele houding van " OH GOD WAT HEB JE NOU WEER IN HUIS GEHAALD?" bewijst wel nog een keer dat ik hier echt geen reutje bij kan zetten. Jack heeft wel reuen-vrienden, maar die zijn van zijn eigen leeftijd en kaliber, of een stuk groter en indrukwekkender. Lilo heeft in haar selectieve vriendenkring ook teefjes in alle maten. Bij voorkeur klein en iets onderdanig, maar met Anna (die heb je gezienAddy schreef:En of hij me begreepHanneke2 schreef:Ja, arme Jack.Volgens mij begreep hij je exact toen je hem vertelde dat Tommie weer naar huis zou gaan maar die enorme zak pensstaven hier zou blijven. Jacks IQ stijgt altijd acuut een paar punten als je over vreten gaat praten.
![]()
Ik vond hem grandioos vandaag, schijnbaar vind hij dat Tommepom meer charisma heeft dan Mellemansje want daar had hij het niet zo sterk bij), kan ze ook giga rennen, om de beurt achter elkaar aan, en als 1 van de 2 vindt dat er gevaar dreigt klapt de ander er zonder aarzelen bovenop.
Dan heeft hij heel zachtjes gegromd want ik heb niets gehoordHanneke2 schreef: Hij heeft wel gegromd, maar een beetje zo in het wilde weg, en hij heeft wel afgrijselijk irri lopen blaffen. Allebei trouwens, zoveel als vandaag wordt er godzijdank normaal gesproken niet geblaft.
Maar met Pommetje heeft Jack zich wel netjes gedragen. De reu van mijn broer krijgt echt hele venijnige snauwen naar zijn kop en daar zijn ook wel eens tanden aan te pas gekomen.![]()
Het is ergens wel raar, want Jack is op zich een heel geweldloze conflictvermijdende hond, heeft niet eens meer ballen, maar hij mot gewoon geen reuen in huis. Ja, de flatcoatreu van dat vriendinnetje van Cait die vanavond langs kwam, daar heeft hij geen problemen mee, maar alleen omdat die flatcoat zijn eigen stoere heel dominante labteef mee brengt en van die teef krijgt Jack helemaal weke knie"en, hij vindt haar *zo* geweldig, het zal hem een rotzorg zijn wat er verder in huis gebeurt, hij loopt zich allen maar enorm voor haar uit te sloven.