Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Russel-Weiler
Moderator: moderatorteam
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
mmm tja, zo bijzonder vind ik het niet, komt wel vaker voor dat er nogal wat verschil tussen pa en ma zit, erg inventief zijn ze hoor.
daarbij vind ik het meer bijzonder, dat ze er toch helemaal niet aan gedacht hebben, dat rottie wel eens pa zou kunnen zijn... nee hondje was zeker spontaan zwanger van een reu 3 km verderop terwijl ze haar eigen lover bij zich had lopen....
daarbij vind ik het meer bijzonder, dat ze er toch helemaal niet aan gedacht hebben, dat rottie wel eens pa zou kunnen zijn... nee hondje was zeker spontaan zwanger van een reu 3 km verderop terwijl ze haar eigen lover bij zich had lopen....
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Maar dat vind ik dus bijzonder dat honden zó inventief kunnen zijnyamie schreef:mmm tja, zo bijzonder vind ik het niet, komt wel vaker voor dat er nogal wat verschil tussen pa en ma zit, erg inventief zijn ze hoor.