Ik zie het bij andere honden ook. Hier in de buurt hebben ze vaak van die plastic ballen met zachte vulling..maar zodra er een tennis bal in beeld is, is die plastic bal niets meer waard hoor! Ben wel erg benieuwd wat zo'n tennisbal nou belangrijker maakt dan al die anderen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tennisballen?
Moderator: moderatorteam
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Tennisballen?
Echt he, wat is er nou zo heilig aan die dingen? Voor honden dan he
Laatst had ik zo'n bal voor Nilo gekocht die gemaakt was van touw. Hij was net zo groot als een tennisbal, dreef op water, kon geapporteerd worden, kon op gekauwd worden etc..maar hij was niet zo leuk als de tennis bal. Nou heeft Nilo weer eens een nieuwe tennisbal gevonden en aangezien ik die tennisbal in mijn jaszak heb ben ik net zo heilig als de bal zelf! Ik kan hem zelfs terug roepen wanneer hij eenden achterna zit in het water (Jaja, en dat noemt zichzelf een Duck Toller)
Ik zie het bij andere honden ook. Hier in de buurt hebben ze vaak van die plastic ballen met zachte vulling..maar zodra er een tennis bal in beeld is, is die plastic bal niets meer waard hoor! Ben wel erg benieuwd wat zo'n tennisbal nou belangrijker maakt dan al die anderen
- josefientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griekse herder
- Aantal honden: 1
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Bij ons omdat ze stuiteren. Dus wij kopen nu van die rubberen ballen en halen het touwtje eraf zodat ze in de werparm kunnen en ook stuiteren. Liefst met een vanille geurtje en dan vindt ze ze nog leuker dan tennisballen. Ik geef nooit meer een tennisbal ivm de tanden. Eva krijgt nu al heel lichte afgeplatte tandpuntjes terwijl mijn vorige hond en ook Cleo met heel wat jaren nog spitse tanden had/heeft 
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat is ook de reden dat veel mensen hier in de buurt nu van die zachte balletjes hebben. En toch, Nora heeft altijd tennisballetjes gehad én zij had ze thuis ook tot haar beschikking. Haar tanden zijn altijd heel mooi gebleven, zie geen afgeplatte tanden. Nilo krijgt ze overigens alleen om te apporteren en gelijk terug brengen, geem geklooi ermee. Hij zal er wel wat op bijten, maar daar maak ik me eigenlijk niet druk om. Maar goed ook want echt niets is leuker dan een tennisbal. Zo'n piepballetje is thuis het einde, maar buiten saaiMARC_S schreef:Bij ons omdat ze stuiteren. Dus wij kopen nu van die rubberen ballen en halen het touwtje eraf zodat ze in de werparm kunnen en ook stuiteren. Liefst met een vanille geurtje en dan vindt ze ze nog leuker dan tennisballen. Ik geef nooit meer een tennisbal ivm de tanden. Eva krijgt nu al heel lichte afgeplatte tandpuntjes terwijl mijn vorige hond en ook Cleo met heel wat jaren nog spitse tanden had/heeft
-
Marion.
De geur denk ik. In Scheveningen woonden we tegenover een tennisbaan, en hoe diep verstopt ook, we kwamen altijd met minstens 3 ballen weer thuis.
Hij spoorde ze overigens alleen maar op hoor, echt "ballen" zeg maar hebben we nooit gedaan. Wij zijn beiden van het nogal plain wandelen, dus steeds een bal meesjouwen heb ik helemaal geen zin in. Ik gooi wel stokken voor Miep, maar diepvrieszakjes meesjouwen vind ik genoeg gesleep
Hij spoorde ze overigens alleen maar op hoor, echt "ballen" zeg maar hebben we nooit gedaan. Wij zijn beiden van het nogal plain wandelen, dus steeds een bal meesjouwen heb ik helemaal geen zin in. Ik gooi wel stokken voor Miep, maar diepvrieszakjes meesjouwen vind ik genoeg gesleep