Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hertenfarm in Hongarije

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Hertenfarm in Hongarije

Ongelezen bericht door veertje »

Een paar weken geleden zijn we met een groepje studenten naar Hongarije geweest om kennis te maken met het boerenleven daar. Het was een erg leuke en leerzame week. Hier wat foto's van de hertenfarm die we bezocht hebben. Echt een aanrader mocht je ooit daar in de buurt zijn :ok:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ze hadden ook een gedeelte met tamme dieren (voor zover een everzwijn tam wordt :wink: ).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ook even :wink:
Afbeelding

En onze groep met in het midden het allertamste hert.
Afbeelding
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Re: Hertenfarm in Hongarije

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

veertje schreef:Een paar weken geleden zijn we met een groepje studenten naar Hongarije geweest om kennis te maken met het boerenleven daar. Het was een erg leuke en leerzame week. Hier wat foto's van de hertenfarm die we bezocht hebben. Echt een aanrader mocht je ooit daar in de buurt zijn :ok:
Afbeelding
En die schiethut? :denken:
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Wat een ruimte hebben ze daar zeg.
Heel wat beter als die sneue weilandjes waar je die herten hier in ziet staan.
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Nanna schreef:
Rosita Compagner schreef:
veertje schreef:Een paar weken geleden zijn we met een groepje studenten naar Hongarije geweest om kennis te maken met het boerenleven daar. Het was een erg leuke en leerzame week. Hier wat foto's van de hertenfarm die we bezocht hebben. Echt een aanrader mocht je ooit daar in de buurt zijn :ok:
Je denkt toch niet dat ze voor de léuk gehouden worden hè ;-)
Maar ze hebben wel prachtig de ruimte, een mooi leven voor een hert in gevangenschap. :ok:
Neuh, dat denk ik niet, maar om nu gewoon te gaan staan prijsschieten in zo'n weiland........ 't Lijkt me dat er een nettere en snellere manier is om die dieren dood te krijgen voor consumptie.
Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Leanne »

Ik dacht dat het een uitkijktoren was :oohja:

Mooie omgeving :ok:
Afbeelding
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Nanna schreef:
Je denkt toch niet dat ze voor de léuk gehouden worden hè ;-)
Maar ze hebben wel prachtig de ruimte, een mooi leven voor een hert in gevangenschap. :ok:
Neuh, dat denk ik niet, maar om nu gewoon te gaan staan prijsschieten in zo'n weiland........ 't Lijkt me dat er een nettere en snellere manier is om die dieren dood te krijgen voor consumptie.
Ze hebben een ander gebied voor het jachtseizoen, eentje met bos :wink: De mensen die daar komen jagen betalen ook voor het geschoten hert. Hoe groter het gewei, hoe meer je moet betalen en die prijzen daar schrik je nogal van :N:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Wij gingen er naar 1 in Nederland, maar oh wat is die daar toch mooier. De ruimte enzo, prachtig!
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”