Vandaag zijn ze al 12 dagen oud. Het gaat supersnel.

Moderator: moderatorteam

Onze honden geven echt niks om onze andere dieren. Alleen Eva kon de ratten niet uit staan en dat was dus te gevaarlijk. Die moesten in de badkamermassam schreef:gaaf joh! blijven de monsters erbij weg?
Misschien. Misschien dat ik ze verkoop aan mensen met een grote tuin volière.Rami schreef:Mooi om te zien!
Komen ze uiteindelijk ook in een grote voliere op het dakterras? (Zoals je laatst in het tuintopic een foto plaatste van - als ik het goed onthouden heb - nachtegalen).
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Voor Mozambiquesijsjes zul je eerder echte liefhebbers (die dus ook verstand hebben van goede huisvesting etc..) treffen.MARC_S schreef:O ja, ik verkoop mijn vogels alleen aan serieuze liefhebbers die een grote voliere in de tuin hebben. Geen kooitjes ed want dan laat ik ze niet geboren worden. Om die reden kweek ik ook geen kanaries en parkieten meer.

Die heeft hier ook de hele winter aan gestaan in de volierePatrol schreef: hij heeft zelfs voor de winter een electrische kachel draaien om de buienvoliere te verwarmen... :N: