Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
even voorstellen..
ik ben ralph 28 jaar en woon samen met m`n vriendin miranda samen in het mooie zonnige midden limburg.
onze hondjes zijn 2 franse bulletjes. chef is het mannetje is nu net 2 geworden en betsy is onze kleine meid van 6.5 week oud haar hebben we nu 3 dagen
chef is een beetje gehandicapt hij heeft een stuk van zijn achterpootje af maar hij gaat goed vooruit dus ja.
dit is chef A.K.A. the chief
en dit is betsy
groetjes uit limburg
Laatst gewijzigd door ralph en mier op 05 jun 2009 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
wendy71 schreef:Betsy is wel een beetje erg vroeg het nest uitgehaald vind je niet?
Het mag wettelijk gezien niet eens en dat is niet voor niets.
ze hebben ons verteld dat ze met 6 weken weg mocht ze is die dag naar de dierenarts geweest voor het spuitje nog en de laatste check en dan mocht die weg zei die.of ja althans dat heeft die vrouw gezegd waar we haar hebben gehaald.
wendy71 schreef:Betsy is wel een beetje erg vroeg het nest uitgehaald vind je niet?
ze hebben ons verteld dat ze met 6 weken weg mocht ze is die dag naar de dierenarts geweest voor het spuitje nog en de laatste check en dan mocht die weg zei die.of ja althans dat heeft die vrouw gezegd waar we haar hebben gehaald.
Wettelijk mag een pup pas met 7 weken weg bij zijn/haar moeder...
Weet niet waar je haar vandaan hebt, maar het lijkt me geen zuivere koffie..
Wettelijk mag een pup pas met 7 weken weg bij zijn/haar moeder...
Weet niet waar je haar vandaan hebt, maar het lijkt me geen zuivere koffie..
er zijn die zelfde dag dat wij daar waren om haar te halen al 2 mensen voor ons geweest om het nieuwe hondje op te halen.heb er zelf nie zoveel verstand van eigenlijk dacht zelf dat dat wel goed zat zo
Fijne fokker..Not.
Maar goed ze is er nu, hopelijk een les voor een eventuele volgende keer.
Je verdiept je toch in zoiets als je van plan bent een hondje aan te schaffen?
Lijkt mij tenminste.
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Fijne fokker..Not.
Maar goed ze is er nu, hopelijk een les voor een eventuele volgende keer.
Je verdiept je toch in zoiets als je van plan bent een hondje aan te schaffen?
Lijkt mij tenminste.
hebben haar niet van een fokker gewoon bij iemand thuis.
maar ja idd ze is er nu en het gaat goed dus ja komt goed.
Fijn dat jij het niet boeiend vind dat je hondjes met amper 6 weken het nest uit worden getrokken.
Maar ach, zolang jij er maar geen last van hebt hé , dat is toch het belangrijkst.
Zo, en nu ben ik klaar met jou.
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.