Wij zijn steve en athina en hebben samen 4 honden.
1 golden retriever, 1 yorshire terrier en 2 cairn terriers.
We hopen hier leuke gesprekken te hebben met andere hondenliefhebbers en wat bij te leren natuurlijk.
groetjes
Moderator: moderatorteam

nee, maar het kan ook duidelijk zijn als we onze naam er onder zetten , niet?Frenk schreef:Maar het is toch niet moeilijk om een tweede aan te maken? Het is niet alsof het geld kost
Ik vind het irritant, want ik kijk naar onderschriften en avatars om mijn medeforummers te herkennen. Verder vind ik de voorbeelden die ik ken van gedeelde accounts niet handig en ik zie niet waarom het zo'n moeite zou zijn om een tweede aan te maken. Er zijn hier meer stellen op het forum en die hebben gewoon ieder een eigen account. Maar goed, ik heb mijn mening en advies gegeven, daar houdt het dan op wat mij betreft.steve&athina schreef:nee, maar het kan ook duidelijk zijn als we onze naam er onder zetten , niet?Frenk schreef:Maar het is toch niet moeilijk om een tweede aan te maken? Het is niet alsof het geld kost

Toch bedankt voor advies !Frenk schreef:Ik vind het irritant, want ik kijk naar onderschriften en avatars om mijn medeforummers te herkennen. Verder vind ik de voorbeelden die ik ken van gedeelde accounts niet handig en ik zie niet waarom het zo'n moeite zou zijn om een tweede aan te maken. Er zijn hier meer stellen op het forum en die hebben gewoon ieder een eigen account. Maar goed, ik heb mijn mening en advies gegeven, daar houdt het dan op wat mij betreft.steve&athina schreef:nee, maar het kan ook duidelijk zijn als we onze naam er onder zetten , niet?Frenk schreef:Maar het is toch niet moeilijk om een tweede aan te maken? Het is niet alsof het geld kost
Hopelijk kan een van de modjes je daar antwoord op gevensteve&athina schreef:Vraagje: kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen of account verwijderen op hondenforum zodat we er 2 nieuwe kunnen maken.