Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bench voor boston terrier

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

LizzyBizzy
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): boxer en boston terrier

bench voor boston terrier

Ongelezen bericht door LizzyBizzy »

Als over drie weken mijn pupje komt dan wil ik haar in een bench doen, maar ik heb alleen een grote bench van 90 cm en die wil ik bij mij in de winkel zetten (omdat ze ook mee gaat naar m'n werk) dus nu wil ik een kleinere voor thuis kopen, maar welke maat kan ik dan het beste halen? Het pupje is een boston terrier, hebben jullie tips voor mij? ze zal er waarschijnlijk alleen haar pup periode in zitten en later gewoon in een mand.
Groetjes Van Liesbeth
shanty

Re: bench voor boston terrier

Ongelezen bericht door shanty »

Ik zou gewoon een lekkere mand of kussen kopen. En niet gelijk een bench.. Maar dat ben ik .
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Als je een bench wilt gebruiken, gewoon zo groot mogelijk, zodat de hond zich lekker kan bewegen en ronddraaien en uitrekken. En mocht je hem onverhoopt 'n keer nodig hebben als je hond volwassen is, hoef je geen andere te kopen. Je pupje is zo groot.
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

shanty schreef:Ik zou gewoon een lekkere mand of kussen kopen. En niet gelijk een bench.. Maar dat ben ik .
Zou ik ook doen. :wink: :ok: .
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renske »

Voor een pup zou ik een metalen via bijv. marktplaats aanschaffen.
Als de pup ouder is, is een stoffen bench ideaal!
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

Mijn pupje gaat ook mee naar t werk, en dan vind ik een bench wel ideaal. Om te voorkomen dat je collega's achter de pup aan kunnen hollen als jij toevallig even naar t toilet moet. Dus hier ook een pup mee naar t werk en dan vind ik een bench af en toe heel handig. Maar dat ben ik. :mrgreen: :pffff:
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Ik heb voor Frenk in chronologische volgorde een plastic reisbench, een grotere metalen bench en een opvouwbare stoffen bench gehad. En die laatste staat hier nog steeds, ook al gaat het deurtje zelden tot nooit meer dicht. Maar hij is nu handig als 'holletje' en als eigen plekje mee op reis.
Afbeelding
Wendy
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Franse Bulldog

Ongelezen bericht door Wendy »

Het is waarschijnlijk een domme vraag, maar waarom geen stoffen bench van bij het begin? Mij lijkt dit zachter en aangenamer voor de puppy ...?
Frenk
Zeer actief

Wendy schreef:Het is waarschijnlijk een domme vraag, maar waarom geen stoffen bench van bij het begin? Mij lijkt dit zachter en aangenamer voor de puppy ...?
Ik heb die plastic reisbench en de metalen bench via iemand gekregen in het begin. En toen op een gegeven moment ben ik overgegaan op een stoffen. Eerst alleen als we ergens naartoe gingen (toen stond die metalen hier in huis), maar al snel alleen de stoffen.
Ik zou ook niet weten waarom je bij een pup niet meteen met een stoffen zou kunnen beginnen :19: . Hier was dat iig toeval. :wink:
Afbeelding
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Ik denk dat een stoffen bench bij ongelukjes minder makkelijk te reinigen is? Ik weet het niet, maar dat lijkt me zo?
Zelf heb ik altijd een metalen bench gebruikt en dat beviel prima. Je kunt er prima iets zachts en uitwasbaars inleggen voor het verschonen. :)
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

Nakisha schreef:Ik denk dat een stoffen bench bij ongelukjes minder makkelijk te reinigen is? Ik weet het niet, maar dat lijkt me zo?
Zelf heb ik altijd een metalen bench gebruikt en dat beviel prima. Je kunt er prima iets zachts en uitwasbaars inleggen voor het verschonen. :)
De bodem van de stoffen is hier van plastic en ik legde in de andere benches altijd een krant onder de deken, dus dat zou ik hier ook doen. Nee, ik zit erover na te denken, maar ik kan het verschil niet bedenken. :19:
Afbeelding
Nakisha
moderator

En bij diarree, kan dat niet op het stof komen?
Als er voldoende plastic zit op de lagere delen zou het voor een pup inderdaad ook ideaal zijn. :)

(Ik ben toevallig van plan om een stoffen bench te kopen voor (allang zindelijke) Branco voor een weekje weg, dus ik dacht, alles wat ik aan de weet kan komen is welkom... ;))
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

Nakisha schreef:En bij diarree, kan dat niet op het stof komen?
Als er voldoende plastic zit op de lagere delen zou het voor een pup inderdaad ook ideaal zijn. :)

(Ik ben toevallig van plan om een stoffen bench te kopen voor (allang zindelijke) Branco voor een weekje weg, dus ik dacht, alles wat ik aan de weet kan komen is welkom... ;))
Ja, diarree is natuurlijk doffe ellende. Met een beetje pech komt dat inderdaad ook op de wanden... Maar deze stof is wel erg goed af te nemen, dus zelfs dat zou hij denk ik wel overleven. :mrgreen:
De onze is van het merk "Travel Care", hij heeft een legerprint en ik heb hem bij een Groenrijk tuincentrum. Ik kan hem niet 123 op google vinden :19:
Afbeelding
Nakisha
moderator

Geeft niets joh, ik heb al heel veel aan deze informatie, bedankt! :E: *Sluipt weg voor ze verder offtopic gaat...*

TS; Een bench koop je altijd liever te groot dan te klein, aangezien je hem altijd kan verkleinen als dit wegens onzindelijkheid nodig is. :) Wij hadden vroeger voor ons herderpupje een bench voor een volwassen herder, met een groot verplaatsbaar schot erin die de bench verkleinde toen dat nog nodig was. Hoe groter hij werd, hoe verder het schot naar achteren ging, tot hij uiteindelijk er helemaal uit kon. :)
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

een stoffen bench lijkt me wat sloopgevoeliger met die puppennaaldjes en kleine nageltjes
Afbeelding
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

Ik zou een grote bench kopen waar eventueel een klein mandje in past .

Toen èèn van mijn Boston pupjes werd opgehaald heb ik de nieuwe eigenaren een van mijn mandjes en een dekentje meegeven .
Ze heeft niet èèn keer gepiept/gehuild `s nachts. :wink:

Ps : Mag ik weten bij wie jouw pupje vandaan komt??
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
LizzyBizzy
Vaste gebruiker

MonaToetje schreef:Ik zou een grote bench kopen waar eventueel een klein mandje in past .

Toen èèn van mijn Boston pupjes werd opgehaald heb ik de nieuwe eigenaren een van mijn mandjes en een dekentje meegeven .

Ze komt van een meisje/vrouwtje die nu 1 keer een nestje heeft van haar eigen Bostons, ze heet Sylvia, ben ook bij Byzomo's wezen kijken en daar vond ik het ook erg goed, maar bij Sylvia sprak de pup me erg aan en ook hoe ze ermee omgaat vind ik erg leuk.

Ik denk dat ik mijn grote bench gewoon lekker thuis ga gebruiken en op mijn werk ook een grote bench neer zet.
Groetjes Van Liesbeth
Kimsjen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua

Ongelezen bericht door Kimsjen »

Als ik jou was zou ik niet een al te grote bench kopen. Als de bench te groot is zullen ze eerder hun behoefte erin doen. Gewoon een bench kopen waar hij zich goed in kan bewegen (maar niet te groot)
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Kimsjen schreef:Als ik jou was zou ik niet een al te grote bench kopen. Als de bench te groot is zullen ze eerder hun behoefte erin doen. Gewoon een bench kopen waar hij zich goed in kan bewegen (maar niet te groot)
Dat kan je oplossen door je pup voor te zijn, veel buiten zetten dus..
Ik vind niks zo sneu als een jonge pup die ik weet niet hoelang zijn pis op moet houden omdat ie zijn *plek* niet wil bevuilen. :roll:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund

Ongelezen bericht door Renske »

Wendy schreef:Het is waarschijnlijk een domme vraag, maar waarom geen stoffen bench van bij het begin? Mij lijkt dit zachter en aangenamer voor de puppy ...?
Stoffen benches zijn veel gemakkelijker te slopen voor een pup :mrgreen:. Ondanks dat ik de stoffen bench toen Lumi pup was bijna nooit opzette, heeft ze het toch voor lkaar gekregen om het stof bij de gespen stuk te vreten. Ook zou ik het niet aandurven om de pup in een stoffen bench alleen te laten, het gaasraster lijkt me voor pups erg leuk om hun tandjes in te zetten...
Ik had dus wel direct een stoffen bench gekocht, maar realiseerde me dus toen ze bijna kwam dat het niet praktisch was. Daarom tweedehand een metalen bench voor erbij gekocht.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Renske schreef:Stoffen benches zijn veel gemakkelijker te slopen voor een pup :mrgreen:. Ondanks dat ik de stoffen bench toen Lumi pup was bijna nooit opzette, heeft ze het toch voor lkaar gekregen om het stof bij de gespen stuk te vreten. Ook zou ik het niet aandurven om de pup in een stoffen bench alleen te laten, het gaasraster lijkt me voor pups erg leuk om hun tandjes in te zetten...
Ik had dus wel direct een stoffen bench gekocht, maar realiseerde me dus toen ze bijna kwam dat het niet praktisch was. Daarom tweedehand een metalen bench voor erbij gekocht.
en in een metalen bench kunnen hun tanden kwijtraken door met hun tanden achter de tralies te blijven haken. hier dus geen opsluiting in kooitjes.
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Ik zou ook niet direct een bench kopen, zeker als je pup op je werk daar ook al in zit.
LizzyBizzy
Vaste gebruiker

Muk schreef:Ik zou ook niet direct een bench kopen, zeker als je pup op je werk daar ook al in zit.
ik denk dat ze op mijn werk meer uit de bench als erin, en thuis zal ze waarschijnlijk alleen maar s'nachts en als we even weg zijn in de bench zitten, dus al met al zal het zeker wel meevallen en zal de bench vaker open staan dan dicht zijn
Groetjes Van Liesbeth
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

LizzyBizzy schreef:
MonaToetje schreef:Ik zou een grote bench kopen waar eventueel een klein mandje in past .

Ze komt van een meisje/vrouwtje die nu 1 keer een nestje heeft van haar eigen Bostons, ze heet Sylvia, ben ook bij Byzomo's wezen kijken en daar vond ik het ook erg goed, maar bij Sylvia sprak de pup me erg aan en ook hoe ze ermee omgaat vind ik erg leuk.

Ik denk dat ik mijn grote bench gewoon lekker thuis ga gebruiken en op mijn werk ook een grote bench neer zet.
Hoi,

Wat leuk dat je er 1 van Jessy krijgt. ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe pupje.
De laatste week zal het langst gaan duren. :mrgreen:
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Wij hebben een stoffen en metalen bench. De metalen staat in de kamer, de stoffen zeulen we overal mee naartoe. De stoffen heeft de eerste tijd ook bij ons op de kamer gestaan. Erg makkelijk, zeker omdat hij boven open kan en je er dan makkelijk even je hand in kunt steken.

Qua maat zou ik voor een lengte van 60-70 cm gaan.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”