Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Weer opnieuw :)

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
sjaak-k.
nieuw lid
Mijn ras(sen): 3-in-1

Weer opnieuw :)

Ongelezen bericht door sjaak-k. »

Uit veiligheidsoverwegingen netjes de wachtwoorden gewijzigd enige tijd terug, maar voor het hondenforum een apart adres :). Wachtwoord weg, nu was ik gister uitgelogd dus dat wachtwoord ook weg. Vorige gebruikersnaam sjaak-k nu maar sjaak-k. (met een punt). Mocht het mogelijk zijn voor een beheerder het e-mail adres van mijn vorige account te wijzigen (mag dan wel hetzelfde als deze), dan hoor ik dat graag. Voor de persoon die mij een PB heeft verzonden en nog op antwoord wacht, gelieve even overnieuw :).
Marion.

Re: Weer opnieuw :)

Ongelezen bericht door Marion. »

sjaak-k. schreef:Uit veiligheidsoverwegingen netjes de wachtwoorden gewijzigd enige tijd terug, maar voor het hondenforum een apart adres :). Wachtwoord weg, nu was ik gister uitgelogd dus dat wachtwoord ook weg. Vorige gebruikersnaam sjaak-k nu maar sjaak-k. (met een punt). Mocht het mogelijk zijn voor een beheerder het e-mail adres van mijn vorige account te wijzigen (mag dan wel hetzelfde als deze), dan hoor ik dat graag. Voor de persoon die mij een PB heeft verzonden en nog op antwoord wacht, gelieve even overnieuw :).
Haha, kon je niet gewoon klikken op "Wachtwoord vergeten"? Geeft niet hoor, met een schone lei beginnen is ook lekker (en ben je minder goed terug te zoeken :mrgreen: )
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

sjaak-k. schreef:Uit veiligheidsoverwegingen netjes de wachtwoorden gewijzigd enige tijd terug, maar voor het hondenforum een apart adres :). Wachtwoord weg, nu was ik gister uitgelogd dus dat wachtwoord ook weg. Vorige gebruikersnaam sjaak-k nu maar sjaak-k. (met een punt). Mocht het mogelijk zijn voor een beheerder het e-mail adres van mijn vorige account te wijzigen (mag dan wel hetzelfde als deze), dan hoor ik dat graag. Voor de persoon die mij een PB heeft verzonden en nog op antwoord wacht, gelieve even overnieuw :).
je kan je email inderdaad gewoon aanpassen
nou ja wij kunnen dat ga ik doen
Afbeelding
twinkeltje
moderator

als het goed is moet het nu goed zijn anders moet je je nieuwe mail adres even pme
Afbeelding
sjaak-k.
nieuw lid

Marion. schreef:
Haha, kon je niet gewoon klikken op "Wachtwoord vergeten"? Geeft niet hoor, met een schone lei beginnen is ook lekker (en ben je minder goed terug te zoeken :mrgreen: )
Nee hoor, dat ging prima, en er stond mooi "er is een nieuw wachtwoord verzonden", maar als je dan het wachtwoord van je e-mail account kwijt bent schiet je er weinig mee op.

Dank twinkeltje, ik ga het eens even proberen.
sjaak-k.
nieuw lid

twinkeltje schreef:als het goed is moet het nu goed zijn anders moet je je nieuwe mail adres even pme
De opgegeven e-mail/gebruikersnaam informatie kon niet gevonden worden

:).
Marion.

sjaak-k. schreef:Nee hoor, dat ging prima, en er stond mooi "er is een nieuw wachtwoord verzonden", maar als je dan het wachtwoord van je e-mail account kwijt bent schiet je er weinig mee op.
Haha, en ik wilde al bijna melden aan Twink dat het om het wachtwoord ging en niet om het email-adres. Want zo stond dat ook niet in je eerste zin :pffff:

Maar Twink had je héle berichtje gelezen, en dus prima geinterpreteerd. Solly :mrgreen:
sjaak-k.
nieuw lid

Marion. schreef:
sjaak-k. schreef:Nee hoor, dat ging prima, en er stond mooi "er is een nieuw wachtwoord verzonden", maar als je dan het wachtwoord van je e-mail account kwijt bent schiet je er weinig mee op.
Haha, en ik wilde al bijna melden aan Twink dat het om het wachtwoord ging en niet om het email-adres. Want zo stond dat ook niet in je eerste zin :pffff:

Maar Twink had je héle berichtje gelezen, en dus prima geinterpreteerd. Solly :mrgreen:
Daarom moet je ook eerst leven ipv iemand direct belachelijk te maken...

:mrgreen:

Oke, het was ook niet érg slim maarja, wel erg veilig :).
Marion.

sjaak-k. schreef:Daarom moet je ook eerst leven ipv iemand direct belachelijk te maken...
Mannnn, ik leef al 42 jaar :mrgreen:
sjaak-k.
nieuw lid

Keer zoveel als ik :o
Marion.

sjaak-k. schreef:Keer zoveel als ik :o
Jij moet het nog maar zien te redden :pffff:
sjaak-k.
nieuw lid

Marion. schreef:
sjaak-k. schreef:Keer zoveel als ik :o
Jij moet het nog maar zien te redden :pffff:
Nog 21 jaar de tijd.

Dit is het enige forum waar ik in kan reageren, dat beperkt het aantal nutteloze discussies wel aanzienlijk :E:
Marion.

sjaak-k. schreef:Dit is het enige forum waar ik in kan reageren, dat beperkt het aantal nutteloze discussies wel aanzienlijk :E:
Wat nou, nutteloos. Neem toch eens iets van een oude, wijze vrouw aan :L:
sjaak-k.
nieuw lid

Marion. schreef:
sjaak-k. schreef:Dit is het enige forum waar ik in kan reageren, dat beperkt het aantal nutteloze discussies wel aanzienlijk :E:
Wat nou, nutteloos. Neem toch eens iets van een oude, wijze vrouw aan :L:
Ik doelde meer op de discussies met bijv. rezza :).

Hij is zn wachtwoord zeker ook kwijt, na vorig weekend ie hij hier niet weer geweest.
Marion.

sjaak-k. schreef:Ik doelde meer op de discussies met bijv. rezza :).

Hij is zn wachtwoord zeker ook kwijt, na vorig weekend ie hij hier niet weer geweest.
Hij is denk ik zijn hond aan het wassen en kammen, of laten leren zwemmen ofzo. Of hij is de hond aan het terugbrengen naar de fokker, dat denk ik eerder :boos:
twinkeltje
moderator

zo nu kan je weer veder met je oude berichten
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

:cheer:

twinkeltje, heb je wel een controle op IP adres gedaan om te kijken of ik het echt was :pffff: ?
Afbeelding
Marion.

sjaak-k schreef::cheer:
Je moet nog wel even je best doen hoor, want je hebt wel erg weinig berichtjes op je naam. Ik vernieuw gewoon van tijd tot tijd mijn login, dan lijk ik niet zo'n klep met tijd teveel :mrgreen:
twinkeltje
moderator

twinkeltje, heb je wel een controle op IP adres gedaan om te kijken of ik het echt was :pffff: ?
ja tuurlijk anders kan iedere idioot wel zeggen dat hij de Sjaak is :pffff:
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief

Marion. schreef:
Je moet nog wel even je best doen hoor, want je hebt wel erg weinig berichtjes op je naam. Ik vernieuw gewoon van tijd tot tijd mijn login, dan lijk ik niet zo'n klep met tijd teveel :mrgreen:
Totaal aantal berichten: 1325 [0.08% van alle berichten / 6.25 berichten per dag]

Best erg inderdaad, je zou haast denken dat ik niets te doen heb.
Afbeelding
twinkeltje
moderator

Marion. schreef:
ik ben dadelijk klokje rond dan begint het weer bij 1 :pffff:
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief

twinkeltje schreef:
Marion. schreef:
ik ben dadelijk klokje rond dan begint het weer bij 1 :pffff:
Marion is nog het meest verslaafd hoor:

Totaal aantal berichten: 4409 [0.27% van alle berichten / 18.37 berichten per dag]

Niet normaal!
Afbeelding
Marion.

sjaak-k schreef:Marion is nog het meest verslaafd hoor:

Totaal aantal berichten: 4409 [0.27% van alle berichten / 18.37 berichten per dag]

Niet normaal!
En gelukkig kun jij niet zien hoeveel berichtjes ik tot vorig jaar op mijn conto had hahahaha
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”