Ik ben Hilde, 15 jaar jong en.. hoe raad men het.. een hondenliefhebber! We hebben sinds kort een eigen hond, onze eerste, een Beagle. Ik moet nog erg veel leren en ben erg onzeker met hem, maar ik hoop dat het ooit nog eens goed komt. Ik kom op het forum om meer te leren over honden en over mijn eigen hond. Wie weet wat ik er nog aan heb! Groetjes!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En weer een nieuw lid erbij!
Moderator: moderatorteam
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
En weer een nieuw lid erbij!
Hallo hondenliefhebbers!
Ik ben Hilde, 15 jaar jong en.. hoe raad men het.. een hondenliefhebber! We hebben sinds kort een eigen hond, onze eerste, een Beagle. Ik moet nog erg veel leren en ben erg onzeker met hem, maar ik hoop dat het ooit nog eens goed komt. Ik kom op het forum om meer te leren over honden en over mijn eigen hond. Wie weet wat ik er nog aan heb! Groetjes!

- Daanie
- Zeer actief
Re: En weer een nieuw lid erbij!
Welkom!
Leuk weer een beagletje erbij
Ik heb 2 beagleheren rondbanjeren die meestal luisteren naar de namen Charlie en Levi, maar Koekje doet het ook altijd wel
Leuk weer een beagletje erbij
Ik heb 2 beagleheren rondbanjeren die meestal luisteren naar de namen Charlie en Levi, maar Koekje doet het ook altijd wel
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Die van ons is een 'echte' heer, hoe zit dat met die van jou? Die van mij heet Beau, maar hij luistert daar niet naar.. Buiten niet althans. Binnen wil hij wel luisteren... Soms. En hij heeft bij zijn vorige huis geen woord geleerd voor koekje, snoepje of wat dan ook, dus daar luistert hij ook niet naar..

- Daanie
- Zeer actief
Charlie is een echte man, Levi niet meer.
bij mij luisteren ze allebei vrijwel altijd....binnen en buiten ook. Maar als jullie hem pas hebben moeten jullie ook nog leren samenwerken toch
Veel plezier met Beau!
bij mij luisteren ze allebei vrijwel altijd....binnen en buiten ook. Maar als jullie hem pas hebben moeten jullie ook nog leren samenwerken toch
Veel plezier met Beau!