Abbytales is de stalnaam van mijn paarden waarmee ik fok, en het nest slangen dat ik hier gehad heb.
Naast de 6 paarden, 1 os (je weet wel, zo`n gecastreerde stier), 2 katten en 5 Boa constrictors woont hier ook nog een hond. Een hele beestenbende dus.
Speedy is een Airedale Terrier, maar dan een beetje anders..
Hij geboren in 2002 en was de kleinste uit het nest, en echt de helft kleiner dan zijn broertjes en zusjes.
Op deze foto van 5 weken oud is dat goed te zien:

Het hele kleine hondjes rechtsonder is Speedy.
Ondertussen is hij een klein formaat airdale geworden. We hebben hem moeten castreren omdat hij erg fel was, nu nog houdt hij niet echt van vreemden maar is het een stuk beter. Ik pluk hem zelf, dus meestal ziet hij er niet uit (arme hond)
Speedy in het bos:

Ook staan we op dit moment op de puplijst voor een Podenco Ibicenco, die als alles goed gaat eind deze zomer geboren gaat worden. Een kinderdroom die uitkomt min of meer. Ik heb goed contact met de fokker (die gelukkig heel dichtbij woont) dus heb me al goed kunnen voorbereiden op de eisen die dit ras steld aan zijn eigenaar (hoge omheining om de tuin dus hahaha).
Nou zal me vast gaan vermaken op dit forum, en als er vragen zijn of jullie graag foto`s willen zien van bijv. de paarden of de slangen hoor ik het wel.
Groetjes, Mariska

TARAK