Ice On Ice heb ik ook een tijdje gebruikt, maar na langer gebruiken bleek het toch niet erg geschikt, meerdere mensen met langharige honden kwamen tot die conclusie. Voor sommige vachten kan het wel goed blijven werken natuurlijk, iedere vacht is anders.
Nu gebruik ik leave in conditioner van petsilk, super product. Je hebt het in verschillende geurtjes, ik gebruik gewoon de standaard spray. Alle producten van petsilk bevatten zijde-extracten, kruiden, vitamines en plantenextracten.
Pet Silk en het milieu
Pet Silk maakt alleen milieu vriendelijke- en proefdiervrije vachtverzorgingsproducten. Pet Silk gebruikt daarom ook alleen maar natuurlijke ingrediënten zoals zuivere extracten van bloemen en planten. Daarnaast zorgt Pet Silk ervoor dat de verpakking zowel milieu vriendelijk wordt geproduceerd als ook milieu vriendelijk kan worden afgebroken.
http://www.petsilk.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik gebruik ook shampoo en andere producten van petsilk. Ik heb in de 2,5 jaar dat ik Kai heb verschillende producten uitgeprobeerd voor zijn klitten (chris christensen, jean peau, KW, requal) en uiteindelijk bij petsilk uitgekomen. Het ruikt allemaal nog lekker ook

Kai heeft heel zacht haar, maar op zijn staart wat stugger haar, gebruik ik dan altijd wat extra spray op en helpt goed om de haren zachter te maken.
Kai krijgt ook visolie, wat ook goed helpt voor de vacht onder andere.