Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mag ik me misschien weer aanmelden Het kan zijn dat het toch niet kan, maar voorlopig lijkt het me te lukken. Schrik niet: Maar ik zou dan graag Beau willen meenemen. Zijn jullie daar tegen bestand :N: En is het met het OV goed te bereiken?
OV: Je pakt de trein naar Utrecht. Vanuit daar pak je bus 63 naar Vianen. Je stapt uit op de Lekbrug, wij pikken je daar op en binnen 2 minuten staan we bij de put.
Jinx schreef:OV: Je pakt de trein naar Utrecht. Vanuit daar pak je bus 63 naar Vianen. Je stapt uit op de Lekbrug, wij pikken je daar op en binnen 2 minuten staan we bij de put.
Doen jullie daar iets met strippen oid of koop je een kaartje in de bus zelf?
Ik ga trouwens ook met het ov.. dus misschien kunnen we ook samen reizen, dat Patty ons oppikt bij de halte? Die heeft verder geen hond mee.. weet alleen niet hoe groot dr auto is
Gaat wel goed, anders neem ik hem namelijk niet mee Alleen irritante honden die hem heel erg de baas proberen te zijn gromt hij naar maar verder ook niks. Hij gaat niet meer vechten ofzo.
Jinx schreef:OV: Je pakt de trein naar Utrecht. Vanuit daar pak je bus 63 naar Vianen. Je stapt uit op de Lekbrug, wij pikken je daar op en binnen 2 minuten staan we bij de put.
Doen jullie daar iets met strippen oid of koop je een kaartje in de bus zelf?
Iets met strippen, OV chip óf een kaartje in de bus zelf
Hilde schreef:Gaat wel goed, anders neem ik hem namelijk niet mee Alleen irritante honden die hem heel erg de baas proberen te zijn gromt hij naar maar verder ook niks. Hij gaat niet meer vechten ofzo.
Haha oke.. Jules gaat gelijk op dr rug liggen voor andere honden, dus dat scheelt;)
Ik pik Inge in Houten op, maar wil jou, Hilde, dan ook wel ergens oppikken hoor met Beau. Heb inderdaad geen hond bij aangezien mijn dame dan net dekrijp is lijkt het me niet verstandig die mee te nemen.
Ik heb geen grote auto, maar Inge met haar pubers op de achterbank en Hilde met Beau voorin moet wel lukken.
Naja als Hilde met de bus gaat en ook met jou wil meerijden, kunnen we gewoon samen gaan. Enne ik ga voorin hoor
En anders ga ik gewoon met de trein.. hoe lang is die busreis eigenlijk? Trein was maar heel kort, en ik heb een kortingskaart, dus dan kan Hilde met korting meereizen.
_Inge_ schreef:Naja als Hilde met de bus gaat en ook met jou wil meerijden, kunnen we gewoon samen gaan. Enne ik ga voorin hoor
En anders ga ik gewoon met de trein.. hoe lang is die busreis eigenlijk? Trein was maar heel kort, en ik heb een kortingskaart, dus dan kan Hilde met korting meereizen.
Weet niet of jullie van dezelfde kant af komen?
Maar kan jullie beide ergens oppikken. Als Hilde ook langs Houten komt, dan pik ik jullie beide daar wel op. Scheelt misschien weer iets in geld voor jullie.
Enne.. ik dacht praktische te zijn dat je met 2 honden beter achterin kan zitten, maar wat jullie willen
We moeten allebei sowieso naar Utrecht en daar of op de bus stappen of de trein nemen. Trein is korter lijkt mij.
Ik hou niet van achterin zitten Jazz gaat gewoon alleen op de achterbank
Hilde schreef:Beau is net zo groot als Jules en Jazz samen hoor, zo niet groter. Vergis je er niet in hoe groot die dikke is.
Haha die van mij samen wegen 22 kilo ongeveer, Jazz is maar 36 cm hoog en Jules is veel kleiner..
Ze kotsen en kwijlen alleen.. misschien moet je maar een oud laken ofzo op de achterbank doen Patty
Als ik iemand nog ergens moet oppikken moet je het even zeggen is geen probleen. De auto is groot zat en ik heb alleen Jara bij me die in princiepe nog gewoon voorin zit dus de hele achterbank is vrij. Als iemand mijn nummer wil om weet ik veel wat voor reden moet je het even zeggen.
Als je in de beginpost een lijstje maakt, Bianca, dan kun je het goed bij houden. Ik ga bijna zeker mee, ik moet nog even met mijn ouders overleggen en ik denk dat ik het jullie zondag laat weten. Ik ben heel hard aan het hopen dat ik mee mag want het zou ook heel leuk zijn voor Beau in zo'n groepje.