Afgelopen weekeinde op de Clubmatch van KC Meppel een paar enthousiaste leden van dit forum gesproken (ze vonden mijn kruisingen helemaal te gek
Ik zelf ben op dit moment hard studerende aan de Martin Gaus Academie om hopelijk over twee jaar mijn studie Kynologisch Gedragstherapeut af te kunnen ronden. Verder heb ik 6 jaar geleden een bedrijfje opgestart in vormgeving & webdesign en mag tegenwoordig een heus bedrijf genoemd worden
Onze honden:
V.I.P., een rasechte Parson Russell met een beetje te veel 'vlees' is al ruim 10 jaar mijn maatje.
Ms. Jingles is een kruising Alaskan Malamute (papa) met een Husky x Duitse Herder; een schat met een heel hoog 'middelvinger' gehalte.
Bowie, de oudste zoon van Ms. Jingles & Caspar (Hollands x Mechels), is er een jaartje tussenuit geweest maar men 'had er achteraf gezien toch te weinig tijd voor'... dan magtie weer terug komen en uiteindelijk bij ons blijven.
En dan de katten:
HKH Yuul... een kruising Maine Coon (papa) met een witte Britse Korthaar en ze heeft echt een duidelijke voorkeur wie haar lange haar mag aanraken.
Guus Mauwes... de jongste dochter van HKH Yuul en echt een boerin; lomp maar een schatje.
Hier houden we het voorlopig bij hoor!
We wonen in een idyllisch dorpje nabij Meppel in een leuk huisje met mooie tuin waar de beesten lekker in kunnen rauzen.