Even voorstellen: Ik ben Liselore, en (samen met mijn vriend) de trotse bazin van een roedel van 5! In volgorde van leeftijd: Rossi (chihuahua reutje), Lara (chihuahua teefje), Tess (chihuahua teefje), Timo (Rhodesian Ridgeback reu) en Mika (Rhodesian Ridgeback reu, halfbroertje van Timo en nu 5 maanden oud). Het zijn stuk voor stuk schatjes, elk met een geheel eigen karakter. De combinatie is misschien wat eigenaardig, maar wij woonden voorheen op een appartement, wilden graag een hond, en gezien de beperkte ruimte werd dat dus Rossi. Een werd er al snel twee, en twee werd al snel drie. Nu hebben we een hoekhuis, met redelijke tuin en de polder in de voortuin, dus we wilden toch graag een grote hond erbij, Timo dus. Hij is nu bijna anderhalf, en wat ben ik met zijn afmeting blij dat we niet meer op dat appartement zitten
Er kwam een nieuw nestje met halfbroertjes en zusjes van Timo, en omdat Timo natuurlijk niet echt met de chihuahuatjes kon spelen (dat is ook echt een drie-eenheid, het liefst samen, en dan ook liever geen ander meer erbij), maar dat wel heel graag wilde, kwam Mika erbij!
Ik kijk al heel regelmatig op het forum, en ben blij dat ik nu ook vragen kan stellen etc, heb hier al veel handige tips gelezen!
Groetjes,
Liselore