Ach Suzanne, ik vind dat je nu net doet alsof die nageltjes nu zoooo lang zijn dat het beestje niet meer normaal kan lopen.
Van Levi hoef ik die nageltjes nooit te knippen, bij Charlie wel....en die zijn nu ook wel zo lang ongeveer (en wel aan een knipbeurt toe idd). Hij heeft er echt helemaal geen last van, het raakt zijn poot niet eens.
Dus niet te overdreven, die nageltjes mogen wel geknipt ja, maar zo overdreven lang vind ik ze niet
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje nagels knippen (met foto)
Moderator: moderatorteam
- Daanie
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Vraagje nagels knippen (met foto)
Ik knip helemaal niks, dat slijt allemaal vanzelf... ook het duimpje wordt blijkbaar door de heren en dame zelf prima bijgehouden, want ook dat knip ik nooit.Suzanne123 schreef:Ik hoef de nagels aan de voetjes van Merlijn ook niet te knippen; maar bij Tristan zeker om de 2 weken. De "duimpjes" waar het hier om gaat bij Tris dus ook om de 2, 3 weken; bij Merlijn rustig om de 5 of 6.sjaak-k schreef: Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik bij Max 2 jaar terug de nagels aan z'n voorpoten gedaan heb en daarna nooit iets weer
Die 'duimpjes' knip je toch wel?
Suzanne

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Esther1963
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog en Stabyhoun
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Re: Vraagje nagels knippen (met foto)
Volgens mij gaat dit ook over het duimpje? Dat slijt niet zoals de andere nagels.
Esther en d'r beestenboel