Knuffeltjes en lege flessen vind ook helmaal tegek
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is het favoriete speelgoed
Moderator: moderatorteam
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
Re: Wat is het favoriete speelgoed
Sandy haar favoriet is zo'n tennisbal aan een stuk touw die sleept ze overal mee naar toe

Luna 25-11-2011 27-12-2017
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Tennisbal, alleen ligt die nooit in huis, dan blijft ze bezig. Thuis heb ik 2 voetballen liggen, wat losse speelgoedjes, handdoek. Ze speelt dan met alles waar ik wil dat ze meespeelt. Ze is niet zo kieskeurig
-
Marion.
????????????duitse herder schreef:Ze speelt dan met alles waar ik wil dat ze meespeelt.
Daar zou ik dus bloednerveus van worden.
- Jacintha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel - Aantal honden: 2
Anouk speelt binnenshuis niet echt, maar af en toe komt ze wel eens wat brengen en dan is favoriet een fleece flostouw, d'r rubber kip of een piepbot. Met stip op 1 staat trouwens een tennisbal.
Yoda speelt binnen wel heel veel, die krijgt geregeld zijn vliegende 5 minuten en dan vliegt ie door het huis met een latex eend (die kwaakt ipv piept), de rubber kip, een latex krokodil, een rubber bal met piep of zijn druppeltje. Vooral die bal en dat druppeltje zijn bij hem favoriet.
Buiten zijn er altijd balletjes mee om te voorkomen dat er een familie muis of mol moet verhuizen in het bos. We beginnen altijd zonder gooien en als er gegraven word (wat niet bij elke wandeling gebeurt) dan gaan we even ballen. En de werpstok gaat geregeld mee, dan is het feest
Yoda speelt binnen wel heel veel, die krijgt geregeld zijn vliegende 5 minuten en dan vliegt ie door het huis met een latex eend (die kwaakt ipv piept), de rubber kip, een latex krokodil, een rubber bal met piep of zijn druppeltje. Vooral die bal en dat druppeltje zijn bij hem favoriet.
Buiten zijn er altijd balletjes mee om te voorkomen dat er een familie muis of mol moet verhuizen in het bos. We beginnen altijd zonder gooien en als er gegraven word (wat niet bij elke wandeling gebeurt) dan gaan we even ballen. En de werpstok gaat geregeld mee, dan is het feest

Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Nee hoorMarion. schreef:????????????duitse herder schreef:Ze speelt dan met alles waar ik wil dat ze meespeelt.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Zijn kong, zijn snoepjesbal, zijn flostouw en zijn gewone tennisbal.

- -Rianne-
- Vaste gebruiker
Bij mila staat stipt op 1 dr bal voor buiten. Voor binnen is het een from me 2 you knuffel alle andere knuffels worden gelijk gesloopt maar deze is heilig loopt ze door de hele kamer mee en gebruikt het als hoofdkussen als ze slaapt. Voor Rodi is spelen te min hij gaat ook gauw in zn mand liggen als Mila op hem afkomt met een speeltje. Heel af en toe krijg je hem mee met een trekspelletje met een flosstouw maar stel je voor dat hij moe wordt want na 2x trekken heeft ie het al gezien.
-
Sepp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie
Waarom? In mijn ogen juist ideaal. Sepp ik ik heel bewust aangeleerd te spelen met alles wat ik aanreik, of het nu een handdoek, een fles, zijn riem of een bal is, ideaal om met zo een hond te kunnen trainen en juist niet kieskeurig is.Marion. schreef:????????????duitse herder schreef:Ze speelt dan met alles waar ik wil dat ze meespeelt.
Groetjes
NAnda

-
Sepp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie
Favoriet bij Roef is een kale tennisbal. Roef was een hondje dat eigenlijk alleen te belonen was met ene tennisbal of een koekje. Vorig jaar ben ik begonnen om een trekspelltje met kong, riem of flos aan te leren. Voor het trainen wil ik nml ook samen met haar kunnen spelen ipv alleen iets weg te kunnen gooien. Nu 1 jaar later vind ze een trekspelletje erg gaaf.
Sepp vindt alles leuk. Zijn favoriet is wel een grote voetbal (een echte of van pluche) en de wubba kong. Het gaaftse daaraan is dat je een sliert in je bek neemt, rare bokkensprongen maakt en rondjes draait en dat de bal van de kong dan keihard tegen je lichaam aan beukt

Sepp vindt alles leuk. Zijn favoriet is wel een grote voetbal (een echte of van pluche) en de wubba kong. Het gaaftse daaraan is dat je een sliert in je bek neemt, rare bokkensprongen maakt en rondjes draait en dat de bal van de kong dan keihard tegen je lichaam aan beukt

- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Niks eigenlijk, ze geven totaal niet om speelgoed.
Een gevulde kong, ja, dat dan wel weer.
Een gevulde kong, ja, dat dan wel weer.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- dieszel
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising Rottweiler-Stafford
Dogue de Bordeaux
Onze Rottweiler kruising speelt het liefste met zijn nylon bones.
Terwijl de Bordeaux helemaal wild is van dolfijn, een dolfijnenknuffel van een meter.
Terwijl de Bordeaux helemaal wild is van dolfijn, een dolfijnenknuffel van een meter.

-
*Jolanda*
Een klein pluchen varkentje van de action die 69 cent gekost heeft 
en dat geld voor allebeide
en dat geld voor allebeide
- Ink
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie
- Aantal honden: 1
Voor Loekie staat er maar 1 speeltje met stip op 1, en dat is zijn piepbeest. Momenteel heeft hij een soort witte kikker, maar hij heeft ook al een kip en een vis gehad, en die deden het ook goed. Als het maar piept. Hij staat er 's morgens mee op, en als ie 's avonds op de slaapkamer bij ons ligt en zijn piepbeest vergeten is, moet ie eerst helemaal de trap af om dat ding te halen, anders gaat ie niet slapen.
Ook als we thuiskomen, of er komt visite, is het eerste wat ie doet met dat piepbeest aan komen sjouwen.
Het moeten trouwens wel latex beesten zijn, die hardere plasticen vind hij lang zo leuk niet, daar speelt ie ook niet mee, die bijt ie direct kapot.
Daarnaast mag ie ook graag spelen met tennisballen, zijn biscuit ball en zijn kong, hoewel ie die laatste niet altijd even interessant vindt.
Ook als we thuiskomen, of er komt visite, is het eerste wat ie doet met dat piepbeest aan komen sjouwen.
Het moeten trouwens wel latex beesten zijn, die hardere plasticen vind hij lang zo leuk niet, daar speelt ie ook niet mee, die bijt ie direct kapot.
Daarnaast mag ie ook graag spelen met tennisballen, zijn biscuit ball en zijn kong, hoewel ie die laatste niet altijd even interessant vindt.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon