Maar belangrijker is: zit ie ook comfortabel?
Heeft iemand deze toevallig?
Of weet er iemand anders nog een site waar ze leuke en niet van die standaardtuigjes hebben?
Alvast bedankt!
http://www.hippehond.nl/i63-3218-picnic ... black.html
Moderator: moderatorteam
Ik heb ook een hurtta tuig, en die vind ik wel stoer. Maar hij zit ook comfortabel en is erg stevig.Lisette1985 schreef:heb even naar die mensen gemaild waar dat tuigje te koop is, maar de sluitingen is met klitteband dus dat lijkt me niet echt een optie... leuk voor hele kleine puppy's misschien.
Nu moet ik dus verder zoeken naar een tuigje... maar wil graag iets aparts...
alhoewel ik die van hurrta ook wel leuk vind, welke gebruiken jullie en ziet er stoer uit?
En dan heb ik dezelfde ook nog in het groen.Ik heb een ander tuigje maar dat gaat gewoon over het (hurttaLisette1985 schreef:ja die vind ik dus ook erg leuk!
Heb ze vanmiddag nog zien hangen in de dierenwinkel maar verder niet gepast ofzo.
Ik vind die winterjasjes en dat fleecevest ook zo mooi van hurtta, maar goed dat het allemaal best prijzig is anders had de hond een grotere garderobe nodig dan ik![]()
Kun je dat hurtta tuigje boven of onder zo'n jasje doen bijvoorbeeld?

Je kan dat tuigje prima boven een jasje doen hoor, alleen iets groter maken natuurlijkLisette1985 schreef:ja die vind ik dus ook erg leuk!
Heb ze vanmiddag nog zien hangen in de dierenwinkel maar verder niet gepast ofzo.
Ik vind die winterjasjes en dat fleecevest ook zo mooi van hurtta, maar goed dat het allemaal best prijzig is anders had de hond een grotere garderobe nodig dan ik![]()
Kun je dat hurtta tuigje boven of onder zo'n jasje doen bijvoorbeeld?
Buikband is inderdaad verstelbaar, Kenzo zijn tuigje kan ik echt nog veeeel groter maken.Lisette1985 schreef:de buikband bij de hurtta tuigjes zijn verstelbaar he?
Hij is nu 6 maanden dus als ik het tuigje iets aan de ruime kant koop zou hij hem straks als hij volwassen is dan ook nog passen?
Wat leukLisette1985 schreef:nou Bumba heeft zijn hurtta tuigje gekregen hoor!
Heb de blauwe gekocht en staat hem erg stoer!
En hij vind het niet erg om hem om te hebben, had verwacht dat hij zich eruit zou proberen te wurmen maar tot nu toe nog niet geprobeerd.