Dus er zit van alles tussen hier heb ik begrepen..bouvierpoedel schreef:De hondenschreeuwer heet je welkom.![]()
Ik hoop dat dit een welkoms grap is...We hebben hier ook nog Nanna de hondentrapper.
Moderator: moderatorteam
Dus er zit van alles tussen hier heb ik begrepen..bouvierpoedel schreef:De hondenschreeuwer heet je welkom.![]()
Ik hoop dat dit een welkoms grap is...We hebben hier ook nog Nanna de hondentrapper.
Hoe weet jij dat nu dat de fluisteraar een homosexuele hond heeft.?chrico schreef:Voor j ehet weet schopt ze je hond voor zijn flikker. Die zou k maar iets in de gaten houden. levensgevaarlijk die vrouw

Je weet het he, ik ben niet voor niets een forumheksbouvierpoedel schreef:Hoe weet jij dat nu dat de fluisteraar een homosexuele hond heeft.?chrico schreef:Voor j ehet weet schopt ze je hond voor zijn flikker. Die zou k maar iets in de gaten houden. levensgevaarlijk die vrouw
Dit zijn hele rare lui hoor, moet je niks mee te maken willen hebben :N:bouvierpoedel schreef:Hoe weet jij dat nu dat de fluisteraar een homosexuele hond heeft.?chrico schreef:Voor j ehet weet schopt ze je hond voor zijn flikker. Die zou k maar iets in de gaten houden. levensgevaarlijk die vrouw

Heb jij wel je medicijnen geslikt vandaag.?alm@ schreef:Dit zijn hele rare lui hoor, moet je niks mee te maken willen hebben :N:bouvierpoedel schreef:Hoe weet jij dat nu dat de fluisteraar een homosexuele hond heeft.?chrico schreef:Voor j ehet weet schopt ze je hond voor zijn flikker. Die zou k maar iets in de gaten houden. levensgevaarlijk die vrouw
Welkom hier

Tja, raar volk zit tegenwoordig overal hooralm@ schreef:Dit zijn hele rare lui hoor, moet je niks mee te maken willen hebben :N:bouvierpoedel schreef:Hoe weet jij dat nu dat de fluisteraar een homosexuele hond heeft.?chrico schreef:Voor j ehet weet schopt ze je hond voor zijn flikker. Die zou k maar iets in de gaten houden. levensgevaarlijk die vrouw
Welkom hier

Ehh nee. Vergeten op tijd te bestellenbouvierpoedel schreef: Heb jij wel je medicijnen geslikt vandaag.?

Ach ja...het lag in de lijn der verwachtingen...Hilde schreef:Als ik dit zo lees kan men je beter sterkte op het forum wensen dan welkom
Je bent al beter voorbereid dan ik toen ik hier net nieuw was :N:TheDutchDogwhisperer schreef: Ach ja...het lag in de lijn der verwachtingen...

Als het in de lijn der verwachting lag heb je deze naam dan gebruikt als provocatiemiddel? Of bestempel je alle leden hier als idioot dat je dit kon verwachten?TheDutchDogwhisperer schreef:Ach ja...het lag in de lijn der verwachtingen...Hilde schreef:Als ik dit zo lees kan men je beter sterkte op het forum wensen dan welkom
Eerlijk gezegd denk ik dat je het gewoon luchtig moet opvatten Wherachrico schreef:Als het in de lijn der verwachting lag heb je deze naam dan gebruikt als provocatiemiddel? Of bestempel je alle leden hier als idioot dat je dit kon verwachten?
Moeten wij nu tssss tegen je zeggen en je een kneepje in je hals geven zodat je van je troon komt

nee joh, we halen de popcorn tevoorschijn en gillen TROLLLLLLLLLLLLLLLLLchrico schreef:Als het in de lijn der verwachting lag heb je deze naam dan gebruikt als provocatiemiddel? Of bestempel je alle leden hier als idioot dat je dit kon verwachten?TheDutchDogwhisperer schreef:Ach ja...het lag in de lijn der verwachtingen...Hilde schreef:Als ik dit zo lees kan men je beter sterkte op het forum wensen dan welkom
Moeten wij nu tssss tegen je zeggen en je een kneepje in je hals geven zodat je van je troon komt

Had je je maar moeten inlezenHilde schreef:Je bent al beter voorbereid dan ik toen ik hier net nieuw was :N:TheDutchDogwhisperer schreef: Ach ja...het lag in de lijn der verwachtingen...
TheDutchDogwhisperer schreef:Ach ja...het lag in de lijn der verwachtingen...Hilde schreef:Als ik dit zo lees kan men je beter sterkte op het forum wensen dan welkom
Maar dat het zo snel persoonlijk zou worden was inderdaad nieuw voor me....immers , we zijn allemaal bezig met een en het zelfde doel....ik kom enkel vanuit een andere invalshoek en heb andere opvattingen.
Lucht als in de negeer?Hilde schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat je het gewoon luchtig moet opvatten Wherachrico schreef:Als het in de lijn der verwachting lag heb je deze naam dan gebruikt als provocatiemiddel? Of bestempel je alle leden hier als idioot dat je dit kon verwachten?
Ben benieuwd.........TheDutchDogwhisperer schreef:ik kom enkel vanuit een andere invalshoek en heb andere opvattingen.

renee-uk schreef: nee joh, we halen de popcorn tevoorschijn en gillen TROLLLLLLLLLLLLLLLLL
Dat heb ik werkelijk waar gemist. Mijn excuus!chrico schreef: Lucht als in de negeer?
Nee ik denk niet dat je dit luchtig moet opvatten want het eerste advies wat er gegeven word is een gevaarlijk advies waar over een aantal zaken heen gekeken word voor het gemak. Tegenspraak word niet geaccepteerd en krijg je als advies boeken te gaan lezen. Als ik ergens de P van inkrijg dan is het van mensen dei theoretisch een hoop weten maar het niet in de praktijk kunnen brengen

Eensch. Die opmerking tegen mij in zijn eerste post aan mij vond ik vreemd, net alsof 'ie me vaker gelezen had. Vandaar ook de vraag of hij hier al eerder meelas.. Ehmz, ja, het is vast een trol.chrico schreef:renee-uk schreef: nee joh, we halen de popcorn tevoorschijn en gillen TROLLLLLLLLLLLLLLLLLvraag mij af wie hier achter zit, leuk die schaduwaccounts

Hilde schreef:Ehmz, ja, het is vast een trol.
Vond het wel komisch dat ik diegene was die boeken moest gaan lezen over hondengedrag.chrico schreef:Lucht als in de negeer?Hilde schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat je het gewoon luchtig moet opvatten Wherachrico schreef:Als het in de lijn der verwachting lag heb je deze naam dan gebruikt als provocatiemiddel? Of bestempel je alle leden hier als idioot dat je dit kon verwachten?
Nee ik denk niet dat je dit luchtig moet opvatten want het eerste advies wat er gegeven word is een gevaarlijk advies waar over een aantal zaken heen gekeken word voor het gemak. Tegenspraak word niet geaccepteerd en krijg je als advies boeken te gaan lezen. Als ik ergens de P van inkrijg dan is het van mensen dei theoretisch een hoop weten maar het niet in de praktijk kunnen brengen