Ik vind het triester dat iemand naar eigen zeggen een schat van een hondje heeft en dat -als het niet de kruising blijkt te zijn die hij voor ogen had- met een k*tsmoes terugbrengt naar een asiel waarvan hij zelf zegt dat het niet goed is en dan zonder enige voorbereiding diezelfde dag of 1 dag later een pup heeft van een ras dat nou niet direkt als makkelijk bekend staat.Devel schreef:Ach het is een forum en iedereen lult met elkaar mee zonder de situatie te hebben gezien.... Fora hé.herejede schreef:jaa jeeetje, heb heel het topic doorgelezen, en moet zeggen dat me bek open viel, maar meer door jullie reacties dan door de TS,
hij heeft haar toch netjes teruggebracht, en nee hij kon niet omgaan met angstagressie, als ik dat zo las, wat ook bevestigd werd door een da
nu gaat ie met een pup aan de slag, cursussen, vanaf begin, dat is toch wat anders dan een pubertje
ik heb zelf ook een rottweiler teruggehaald met 7 mnd, meneertje en die was flink verpest hoor, een ander had er zeker niet mee om kunnen gaan
en nu dus een akita, ikzelf heb er weinig ervaring mee, heb er 2 meegemaakt op de club en die waren lief en sociaal
en stoerheid?, ja ik ben ook gevallen voor het uiterlijk van de rot, mij zie je ook niet lopen met een malthezer bijv
daar is toch niks verkeerds aan, het ermee omgaan en opvoeden dat is belangrijk
Als ik niet te vreden was over de hond had ik hem ook terug gebracht,.. niet zo gek hoor... En daarbij, vind ik het ook goed dat hij weer schoon begint met een cursus enz. Vind dit echt zeer kinderachtig en dan vind je het gek dat hij geen advies aanneemt? wat zou jij doen als je een heel fora over je heen gekletterd krijgt?
Vind dit dan ook zeer en zeer triest..
Van zo iemand kan ik niet zeggen dat ik ook maar iets goed vind, wat niet wegneemt dat ik de laatste pagina's van dit topic ook wat te veel van het goede vind.
Ik denk dat alles inmiddels al wel gezegd is, alleen gaat mijn haar ietwat omhoog als er nu begrip voor zo iemand gevraagd en verwacht wordt.
Sorry, maar dat gaat me toch echt te ver!