Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Grootverbruik vlooien & teken, waar bestellen?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Grootverbruik vlooien & teken, waar bestellen?

Ongelezen bericht door bennie »

Voor de grootverbruikers, waar bestellen jullie je vlooien/tekendruppels? Ik kocht het eerder met veel korting in een dierenwinkel, maar door onze verhuizing ligt die nu ietwat ver buiten bereik.
We willen graag de Exil kopen, iemand nog tips waar we die het voordeligst kunnen bestellen?
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Re: Grootverbruik vlooien & teken, waar bestellen?

Ongelezen bericht door renee-uk »

bennie schreef:Voor de grootverbruikers, waar bestellen jullie je vlooien/tekendruppels? Ik kocht het eerder met veel korting in een dierenwinkel, maar door onze verhuizing ligt die nu ietwat ver buiten bereik.
We willen graag de Exil kopen, iemand nog tips waar we die het voordeligst kunnen bestellen?
wil die dierenwinkel het niet opsturen?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Kristina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kristina »

Grootverbruiker ben ik niet :N: , maar ik bestel van dit spul vaak bij http://www.de-dierenarts.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;. Ik ben daar al heel vaak het goedkoopst uit geweest. (ik bestel dan altijd de Stronghold, Panacur en Scalibur)
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

Afbeelding
bennie
Zeer actief
Border Collie

renee-uk schreef:
bennie schreef:Voor de grootverbruikers, waar bestellen jullie je vlooien/tekendruppels? Ik kocht het eerder met veel korting in een dierenwinkel, maar door onze verhuizing ligt die nu ietwat ver buiten bereik.
Wellicht, geen idee, vindt het een beetje raar, het was toen natuurlijk icm dat ik er het hele jaar door de deur plat liep en dat is nu niet meer het geval.

Het voordeligst wat we nu hebben is 20 euro voor de Exil/Pulvex. Volgens mij is dat al best goedkoop, maar op webwinkels zie ik niets staan voor als je bv 10 verpakkingen koopt.
bennie
Zeer actief
Border Collie

Hmmm, ik zie nu dat practic tegen meer soorten teken werkt en die heb ik destijds bij de scalibor bijgedruppeld omdat hier in Limburg ook van die nare witte teken zitten waar de scalibor toen niet tegen werkte (scalibor/pulvex=zelfde wat dat betreft), dus ik denk dat we eerst maar eens gaan proberen alvorens voor een jaar te kopen :P.
renee-uk
Zeer actief

bennie schreef:
renee-uk schreef:
Wellicht, geen idee, vindt het een beetje raar, het was toen natuurlijk icm dat ik er het hele jaar door de deur plat liep en dat is nu niet meer het geval.
ja dat is ook weer zo natuurlijk, daar had ik even niet aan gedacht :?
Misschien is het via het buitenland goedkoper? Ik zou zeker even internationaal googelen

*grrrrrr quote :roll:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
bennie
Zeer actief
Border Collie

We zijn nu in de VS aan het kijken, hebben daar wellicht een interessant alternatief voor Practic gevonden. Omgerekend 12 euro voor 6 pipetjes a la pulvex maar dan met dezelfde bescherming tegen teken als Practic, maar met de werkzame bestanddelen van de pulvex, dus waarschijnlijk is die hier gewoon voor minder tekensoorten geregistreerd ipv dat het niet werkt. Nu even rekenen vanuit het ongunstige geval dat we invoerrechten zouden moeten betalen.
renee-uk
Zeer actief

bennie schreef:We zijn nu in de VS aan het kijken, hebben daar wellicht een interessant alternatief voor Practic gevonden. Omgerekend 12 euro voor 6 pipetjes a la pulvex maar dan met dezelfde bescherming tegen teken als Practic, maar met de werkzame bestanddelen van de pulvex, dus waarschijnlijk is die hier gewoon voor minder tekensoorten geregistreerd ipv dat het niet werkt. Nu even rekenen vanuit het ongunstige geval dat we invoerrechten zouden moeten betalen.
je kunt altijd vragen of ze het als 'gift' willen versturen, scheelt misschien toch weer
Afbeelding

Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Ik koop prac-tic altijd via een Nederlandse website en heb net voor het nieuwe jaar, dan gaan de prijzen weer omhoog, een groot aantal verpakkingen aangeschaft. 6 pipetten per doosje scheelde al €14,00 per doosje. Maar al sla je me dood....ik kan mij nu niet zo gauw die website herinneren. Kom hier later wel op terug! Vraag wel altijd naar een extra lange houdsbaarheidsdatum. In de winter krijgt Barca geen pipet, dat vind ik niet nodig. Net voor de zomer start ik met die pipetjes en hij komt prima de zomer door.

DA rekent €52,00 per doosje (2010)
Website nog geen +/- €38,00 inclusief verzenden.
bennie
Zeer actief
Border Collie

We zijn hier in Nederland nog gestuit op een aanbieding van 12x Exil voor 200 euro. Omgerekend is dat een 2,80 euro per maand voor de border collies en 5,60 per maand voor de herdertjes. Daar doen we het voorlopig voor, we hebben nu eerst op proef een enkele dosering besteld (2 pakketjes) om te kijken of het afdoende helpt tegen de teken hier.
Linkje heb ik niet bij de hand, maar die zal ik later er nog even bijplakken voor geinteresseerden.
May Linn
Zeer actief
Mijn ras(sen): border collie's en herders

Ongelezen bericht door May Linn »

miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

ik geef niets, da's nog goedkoper. :F:

ik ga pas wat geven als ik daadwerkelijk vlooien of teken zie. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”