Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puppies in Ghana

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Patghana
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): onbekend ghanees vuilnisbakkenras
Aantal honden: 2

Puppies in Ghana

Ongelezen bericht door Patghana »

Hallo allemaal,
Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben patricia en woon in de 'bush' van Ghana, ben bezig met een guesthouse te bouwen/runnen. Er is al wat klaar dus we hebben plek voor de eerste gasten :smile1: .
Sinds afgelopen zaterdag ben ik de trotse baas van 2 puppies van 8 weken oud. Ik weet niet heel veel van honden, maar wil graag leren, dus ik vrees dat ik een hoop vragen ga stellen.. Heb alleen niet zoveel aan antwoorden met speciaal voer ed, dat hebben we hier nl niet...
Het zijn 2 broertjes en ze stoeien behoorlijk. Maar sinds vandaag laat de één de ander niet bij de voerbak. Moet ik hier iets aan doen? En zo ja wat?
Gr Patricia
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Re: Puppies in Ghana

Ongelezen bericht door gonnie »

Laat je ze uit een voerbak eten dan? Als dat zo is ieder een eigen voerbak geven.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Irene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irene »

Welkom op het forum :D Ik zou ze dan apart van elkaar eten geven
Patghana
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): onbekend ghanees vuilnisbakkenras

Ongelezen bericht door Patghana »

Dank voor de tips. Heb inmiddels 2 bakken en het gaat beter. Erg grappig om te zien hoe ze nu van bak naar bak hoppen. Gr pat
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Hoi Pat, je hebt een beetje een risicovolle combinatie in huis. Wat voor hondjes zijn het? Zwerfhondjes? Van die Afrikahondjes? Twee broertjes kunnen 2 handen op 1 buik worden maar ook de ergste vijanden die je je kan voorstellen. :N: Dus ik zou wel zorgen dat je wat overwicht over de hondjes krijgt. Dat ze niet al teveel praatjes krijgen samen en buiten de hele dag hun eigen dingetjes doen.
Komt vast goed hoor, je zal de ruimte hebben en uiteindelijk zal het met twee broertjes prima moeten gaan in principe. Wel zou ik ze ver van teefjes gaan houden vanaf dat ze gaan puberen. En respecteren dat je twee hondjes hebt. Dus twee bakjes, twee lekkere plaatsen om te liggen. Twee verschillende karakters respecteren dus. Niet denken dat je twee hondjes hebt die je als 1 hondje kan behandelen. :neenee: Dan druk je ze in elkaars space en dan krijg je hondjes die constant in competitie zijn om aandacht, teefjes, eten en ligplekjes. Want je kan er echt op rekenen dat ze nog wel eens goed ruzie gaan maken. Mocht je merken dat de gemoederen erg hoog oplopen dan zou ik ervoor kiezen de minst heftige te castreren. Dan heb je meer kans dat het broers blijven en niet twee rivalen worden. Maar als het lukt zonder castratie is dat wel veel leuker. Dan zijn ze echt aan elkaar gewaagd wat in een vriendschap natuurlijk veel mooier is dan afstand scheppen met operaties. :ok: En grauwerijen betekent absoluut niet altijd dat het mis zal gaan op den duur. Reuen maken ruzie en reuen spelen zeer heftig. Pas als er bloed bij komt en je echt je best moet doen om het te stoppen moet je je zorgen gaan maken. :wink:
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”