Voor wie mij niet kent (of vergeten is
Ik ben weer een beetje aan het lezen geslagen hier en zie veel nieuwe namen maar ook nog veel bekenden gelukkig
Moderator: moderatorteam

Mirto gaat geweldig, wat een heerlijk vrolijk en fanatiek hondje is dat, haha. Dante gaat wat achteruit, maar daar open ik nog wel een topic over (niets ernstig, alleen wat zorgjes).Pendrag schreef:Welkom terug! Altijd leuk wat te lezen van een mede Bracco-eigenaar.
Hoe gaat het met jouw mannen?

Ja, maar alle eer daarvoor aan Noor (@Yamie) die had dat onderschrift gemaaktMary schreef:Had jij niet een onderschrift met "Kiekeboe ik ben er ook?"
(ik moest er altijd erg om lachen)
Ow ja welkom terug.

Wat dacht je dankitty2 schreef:![]()
Jeetje ik zat afgelopen week nog aan je te denken

Hoi terug!alm@ schreef:Hé Marijke wat leuk dat je weer van de partij bent. Welkom terughoe het met je kanjers gaat heb ik gelezen maar hoe gaat het met jou?

Moon schreef:Wat dacht je dankitty2 schreef:![]()
Jeetje ik zat afgelopen week nog aan je te denken
![]()
![]()
Moon schreef:Hoi terug!alm@ schreef:Hé Marijke wat leuk dat je weer van de partij bent. Welkom terughoe het met je kanjers gaat heb ik gelezen maar hoe gaat het met jou?
Met mij gaat het stukje bij beetje bergopwaarts, gelukkig.
Heb pas een mijlpaal bereikt, ben haast 58 en heb mijn rijbewijs gehaald![]()
![]()
Sinds een week een eigen autootje en vanmorgen voor het eerst alleen de snelweg op met de mannen (zweet op de rug, dat wel)..
Wat goed! GefeliciteerdMoon schreef: Heb pas een mijlpaal bereikt, ben haast 58 en heb mijn rijbewijs gehaald![]()
![]()
Sinds een week een eigen autootje en vanmorgen voor het eerst alleen de snelweg op met de mannen (zweet op de rug, dat wel)..