Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rinne Roos schreef:Hee, fijn dat je er weer bent.
Voor Mirto had je toch ooit 's dat jasje in elkaar geflanst, en dat verhaal met die fietskar, hij zat er altijd in te loeien toch?
O god, dat jasje . Dat zal me nog lang nagedragen worden ben ik bang
Nadat de fietskar een keer is omgevallen (omdat ik veel te snel fietste, geïrriteerd door het geloei ) heeft hij er voortaan muisstil in gezeten
En nu loopt hij naast de fiets
Budkes schreef:Zo hé anderhalf al weer, die kleine draak . Wat gaat de tijd toch hard.
Welkom terug en wordt Mirto nog wel eens in de bloemetjes jasjes gehezen ? (Dat klopt toch als ik het me goed herinner?)
Nou hoor, weeer dat bloemetjesjasje . Het was toevallig heel erg lekker warm (en ik had het lapje nog liggen ). Het past ws nu alleen nog om zijn linkerpoot of zo
Het enige wat hij nu nog draagt is een stoere jachtlijn in de kleur terra, die errrg prachtig bij hem kleurt
Hoi Moon, leuk dat je er weer bent met je mooie mannen!
Dit topic weet ik inderdaad ook nog, en deze tip hebben we je echt niet gegeven toen En dat jasje weet ik ook nog maar je moet er wel bij vertellen dat hij toen hartstikke ziek was geweest
Moon schreef:
Nadat de fietskar een keer is omgevallen (omdat ik veel te snel fietste, geïrriteerd door het geloei ) heeft hij er voortaan muisstil in gezeten
En nu loopt hij naast de fiets
Heeee hallo! Moet eerlijk zeggen dat ik je niet gemist had, maar nu je het zegt was je wel even rustig inderdaad
Gefeliciteerd met je rijbewijs, en heel veel veilige kilometers toegewenst
Heeee Reny; en zie ik dubbel (geen BoB dus ) of zitten er twee hondjes in je onderschrift
Wat leuk!! Gefeliciteerd zeg
Yep, dit is Billy
Nu 12 weken en uitgerust met piranhatandjes
Ooo wat een leukerd (ik mis alleen de midden-scheiding )
Ja, die tandjes; een troost, je bent het ook weer zó vergeten als het voorbij is, ik moet nu al weer goed nadenken hoe het ook alweer was bij Mirto!
Inge O schreef:héééé, marijke, wat leuk om je weer te lezen !! en je rijbewijs gehaald, wat goed zeg ! ritje lokeren is nu waarschijnlijk a pies of keek ?
Héééé Inge
Voor een ritje Lokeren zijn wel héél véél doekjes voor het zweet (op de rug) nodig :N: . Maar ik oefen me een ongeluk, dusss
Ja hoor, vertelt ze dat ze weer gaat forummen, maar vertelt er niet bij wanneer
Moest ik zelf maar even ontdekken zeker?
Welkom terug op dit plekje Marijke
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ranetje schreef:Ja hoor, vertelt ze dat ze weer gaat forummen, maar vertelt er niet bij wanneer
Moest ik zelf maar even ontdekken zeker?
Welkom terug op dit plekje Marijke
Haha, ik had je nog tot vanavond gegeven (vóór ik ging pb-en); dit was een check of je wel álle topics leest (inclusief dit hoekje )
Ennn je bent geslaagd (maar wel op het nippertje )