Lin-C schreef:Weet jij watvoor kruisingen de vader- en/of moederhond van Boomer zijn? Er wordt bedoeld dat vader of moeder bijvoorbeeld een kruising poedel zou kunnen zijn en dat zo ook in Boomer zit.

Moeder was een Maltezer, vader een shih-tzu... Geen poedel of kruizing met poedel... Maar er is geen stamboom dus dat is maar op het woord van......
Marjoleine schreef:Krullen zijn recessief dus als je hond dat heeft moet het is beide kanten zitten.
Doe eens een duidelijke foto?
Want ik kan me zo niet voor de geest halen dat ie krullen heeft.
Hier staan wat fotos van hem:
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=215042" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zit er een bij waar de krullen duidelijker te zien zijn. Als zijn haar langer wordt is het duidelijker zichtbaar als ervoor. Ik vond het kroes en slag, maar de trimster zei dat het krullen waren..
Inc schreef:Of de trimster zit maar wat in het rond te gokken natuurlijk

Dat zou ook kunnen ja, al zegt ze normaal ook eerlijk dat ze het niet weet. Ik vroeg zelf naar de krullen, waar die dan vandaan komen..
En Bouvierpoedel, inderdaad... als dat zo is, dan komen de krullen van de maltezer denk ik... Maar zijn vacht is als het kort is niet krullend, pas als het lang wordt. En hij is nu pas een keer geknipt, daarvoor had hij nog puppyvacht, en die krulde ook al....