Heggeschaar.??Denise. schreef:Mit schreef:Ik neem de heggenschaar en de tondeuse wel mee.Denise. schreef:Gewoon Jamey mee nemen!Dan mag je Nova ook wel doen als je toch bezig bent
Wou je haar pootjes model teckel hebben.
Moderator: moderatorteam
Heggeschaar.??Denise. schreef:Mit schreef:Ik neem de heggenschaar en de tondeuse wel mee.Denise. schreef:Gewoon Jamey mee nemen!Dan mag je Nova ook wel doen als je toch bezig bent

Kan het begrijpen met je zieke huntjie.Denise. schreef:Ik kom niet hoor de 13e

Tsss, alsof wij het niet heel gezellig kunnen maken samenbouvierpoedel schreef:Kan het begrijpen met je zieke huntjie.Denise. schreef:Ik kom niet hoor de 13e
Ga ik Karin effe afmailen .
Anders zitten we ook maar zielig met zijn 2en hier.

Wat was je van plan met Kees danJacksel schreef:Tsss, alsof wij het niet heel gezellig kunnen maken samenbouvierpoedel schreef:Kan het begrijpen met je zieke huntjie.Denise. schreef:Ik kom niet hoor de 13e
Ga ik Karin effe afmailen .
Anders zitten we ook maar zielig met zijn 2en hier.![]()
Dat zal je nooit te weten komenDenise. schreef: Wat was je van plan met Kees dan![]()

Nou dan was het vast ook niet heel spannendJacksel schreef:Dat zal je nooit te weten komenDenise. schreef: Wat was je van plan met Kees dan![]()
Ook dat zal je nooit te weten komenDenise. schreef:Nou dan was het vast ook niet heel spannendJacksel schreef:Dat zal je nooit te weten komenDenise. schreef: Wat was je van plan met Kees dan![]()