Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hallo namens ons :)

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

snuffel11
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Hallo namens ons :)

Ongelezen bericht door snuffel11 »

Denise. schreef:Nou jammer weer hoor. Ts vindt ons niet lief en gaat er vandoor, en de honden zijn weer de dupe :tong:

Is dit trouwens geen record? :mrgreen:
Volgens mij wel hihihi

Edit: was te snel met klikken.... Ik vind het idd ook jammer als men niet de reactie krijgt wat ze verwachten dat ze meteen weg zijn... het is jammer want ondanks de kritiek kan iemand er best wat van opsteken en mss aangezet worden tot betere overdenking eer ze een pup aanschaffen...

Nouja, dag dan maar...
Laatst gewijzigd door snuffel11 op 04 jul 2011 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Denise. schreef:Nou jammer weer hoor. Ts vindt ons niet lief en gaat er vandoor, en de honden zijn weer de dupe :tong:

Is dit trouwens geen record? :mrgreen:
Je zou het moeten gaan bijhouden joh, hoeveel je er wegjaagt in een jaar. :mrgreen:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

snuffel11 schreef: Ja ik weet niet, vind het erg moeilijk om daar een eerlijk antwoord op te geven.. onze teef kwam uit de kynolijn (oke is een teef dan) en die was zo mak als een kippie zeg maar.. dus als die herder zo wordt als haar dan voorzie ik geen problemen, maar als ze bv een hond neemt zoals onze Rick (dominate reu die je echt op z'n plek af en toe moet zetten).. tja.. dan wordt het denk iets wat moeilijker.. maar ik kan niet oordelen hoe TS met honden omgaat en of ze overwicht heeft.. daarom vind ik het moeilijk om daar iets van te vinden, snap je...

Ik denk en vind wel dat ze zich dan eerst heel goed moet inlezen en weten wat ze in huis haalt dan.. ik hoop iig dat als pupje erkomt dat alles goed gaat en blijft gaan..

Hihihi wist het even niet..denk hoor het wel als het met een korte ei moet :mrgreen:
ach joh, lees die berichten nou eens goed, die heeft echt geen idee van waar ze aan begint.
mijn reu is een kyno met wat werklijnbloed, maar die probeerde echt wel een machtovername indertijd althans daar was ie aan begonnen toen ik naar Engeland verhuisde en mijn andere twee honden (waaronder de andere reu in kwestie) bij mijn ex in Nederland liet.
Maar mijn andere reu was ook niet gek en die had de wind er behoorlijk onder, ik heb toen ook (nog) niet hoeven ingrijpen en misschien was dat wel nooit nodig geweest, dat weet ik natuurlijk niet.
Maar je moet de eerste tekenen wel zien natuurlijk, dan kun je nog wat als het nodig is.
Als je er zoals TS vanuit gaat dat het allemaal wel goed komt omdat ze samen opgroeien vrees ik toch dat ze heel wat hondenkennis te kort komt :?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
snuffel11
Zeer actief

renee-uk schreef: ach joh, lees die berichten nou eens goed, die heeft echt geen idee van waar ze aan begint.
mijn reu is een kyno met wat werklijnbloed, maar die probeerde echt wel een machtovername indertijd althans daar was ie aan begonnen toen ik naar Engeland verhuisde en mijn andere twee honden (waaronder de andere reu in kwestie) bij mijn ex in Nederland liet.
Maar mijn andere reu was ook niet gek en die had de wind er behoorlijk onder, ik heb toen ook (nog) niet hoeven ingrijpen en misschien was dat wel nooit nodig geweest, dat weet ik natuurlijk niet.
Maar je moet de eerste tekenen wel zien natuurlijk, dan kun je nog wat als het nodig is.
Als je er zoals TS vanuit gaat dat het allemaal wel goed komt omdat ze samen opgroeien vrees ik toch dat ze heel wat hondenkennis te kort komt :?
Ik lees idd een naief iemand die denkt dat het allemaal wel los loopt.. maar dan nog kan ik niet oordelen als ze wel of geen overwicht zal hebben op de hond.. ik denk als ze een hond zoals Rick zou krijgen dat ze wel problemen zal ondervinden...
Je moet idd de tekenen zien, nou vind ik herders wel makkelijk te lezen en zie snel genoeg wat die van plan is.. maar als je onwetend bent.. tja.. dan hebbie idd een punt hiermee..

Je moet er nooit van uit gaan dat het allemaal wel goedkomt.. niet met herders maar ook met andere rassen niet vind ik...je moet wel weten wat je in huis haalt en sowieso weten waar je aan begint en ik lees nou net dat zze nog nooit 1 gezien of gehoord heeft... ben je idd niet zo slim bezig...

Maar dat neemt nog steeds niet weg dat het ook goed kan gaan ;-)

Maarja, kennen lullen als brugman nou, ze is weg :ugh:

Edit: rare zin even veranderd
renee-uk
Zeer actief

snuffel11 schreef: Ik lees idd een naief iemand die denkt dat het allemaal wel los loopt.. maar dan nog kan ik niet oordelen als ze wel of geen overwicht zal hebben op de hond.. ik denk als ze een hond zoals Rick zou krijgen dat ze wel problemen zal ondervinden...
Je moet idd de tekenen zien, nou vind ik herders wel makkelijk te lezen en zie snel genoeg wat die van plan is.. maar als je onwetend bent.. tja.. dan hebbie idd een punt hiermee..

Je moet er nooit van uit gaan dat het allemaal wel goedkomt.. niet met herders maar ook met andere rassen niet vind ik...je moet wel weten wat je in huis haalt en sowieso weten waar je aan begint en ik lees nou net dat zze nog nooit 1 gezien of gehoord heeft... ben je idd niet zo slim bezig...

Maar dat neemt nog steeds niet weg dat het ook goed kan gaan ;-)

Maarja, kennen lullen als brugman nou, ze is weg :ugh:

Edit: rare zin even veranderd
natuurlijk kan het ook goed gaan, maar dat is dan ondanks en niet dankzij de goede leiding en de kennis van hondengedrag. ik vind trouwens nog steeds dat je iemand best mag waarschuwen voor de risiko's, die in dit geval zeker niet uit de lucht gegrepen zijn.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
snuffel11
Zeer actief

renee-uk schreef: natuurlijk kan het ook goed gaan, maar dat is dan ondanks en niet dankzij de goede leiding en de kennis van hondengedrag. ik vind trouwens nog steeds dat je iemand best mag waarschuwen voor de risiko's, die in dit geval zeker niet uit de lucht gegrepen zijn.
Ik vind het juist goed dat men ook op de risico's wordt gewezen, alleen zo zonde dat men alleen maar positieve berichten wil en anders weggaan... dan wil je gewoon niet beter weten....

Ik ga iig hopen dat het allemaal wel los zal lopen en alles goed zal gaan en blijven, meer als dit kunnen we niet meer doen...

vind sowieso raar dat ze eerst voor het ene ras wilt gaan, dan naar de volgende en uiteindelijk wordt het een DH... komt bij mij over: er MOET een 2 hond bij, zonder er verder dan ook maar overna te denken... Maar gelukkig wordt het er dan geen 1 die in de uitverkoop wordt gekocht bij een broodfokker...(hoop ik dan)
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Zo makkelijk, loop maar weg.. :piew: :piew:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

snuffel11 schreef: Maar gelukkig wordt het er dan geen 1 die in de uitverkoop wordt gekocht bij een broodfokker...(hoop ik dan)
tja :scratch:
romysmink schreef: Het is een duitse herder zonder stamboom dus daarom was hij niet al te duur. De vader en moeder waren prachtig en vrij van klachten enzovoort. Over een week of 4 / 5 testen of hij ook HD en ED vrij is en ja dan heb ik een herder.
Afbeelding

snuffel11
Zeer actief

renee-uk schreef:
snuffel11 schreef: Maar gelukkig wordt het er dan geen 1 die in de uitverkoop wordt gekocht bij een broodfokker...(hoop ik dan)
tja :scratch:
romysmink schreef: Het is een duitse herder zonder stamboom dus daarom was hij niet al te duur. De vader en moeder waren prachtig en vrij van klachten enzovoort. Over een week of 4 / 5 testen of hij ook HD en ED vrij is en ja dan heb ik een herder.

:ugh:
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”