Wat voor mannelijke gedragingen had Hoppa dan, die je onbekend waren?
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt!
Moderator: moderatorteam
lieke schreef:Welkom Hoppapa.
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik Hoppa met of zonder dreads nou leuk vindt. Zou u alstublieft één kant kunnen laten aangroeien zodat ik het effect wat zorgvuldiger kan bestuderen?
Daarna stel ik voor dat we een poll openen zodat het hele forum kan stemmen over het wel of niet dragen van dreadlocks.

Hoppapa schreef:Wat betreft de poll:
Zeg het maarBeter of niet

Gemist? Met zorg omheen geknipt! Anders zou ie het nog koud krijgen!kimmeke schreef:Welkom!
Enneuh, die lange losse haren op de staart gemist? Of laten staan ter nostalgie
Of Barbamama?Muk schreef:Welkom Hoppapa. Passende nickname ook.![]()
Mammarella klinkt veel beter dan Nanna. Het wordt tijd voor een naamsverandering van Nanna.

Nanna schreef:Reldella klinkt ook beter dan MukMuk schreef:Welkom Hoppapa. Passende nickname ook.![]()
Mammarella klinkt veel beter dan Nanna. Het wordt tijd voor een naamsverandering van Nanna.tegelijk oversteken dan maar

Heb je Hoppapa wel vantevoren ingelicht wat voor taal jij er hier allemaal uit slaat, of moet hij er nog achter komen dat buuf er heel braaf uit ziet maar het niet is?Nanna schreef:Dat blijft mooi onder de petbouvierpoedel schreef:Wij trouwens ook heel erg in voor sappige buurt roddels aangaande mevr Mamarella.

In je onderschrift lijkt het net alsof je iets te enthousiast bent geweest met knippen. Je hebt die voorpoten toch wel laten zitten?Hoppapa schreef: