Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mag ik mij eerst voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Anne Degraef
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Schotse Collie
Aantal honden: 1
Contacteer:

Mag ik mij eerst voorstellen

Ongelezen bericht door Anne Degraef »

Beste iedereen,

Ik ben Anne Degraef en woon in België. Ik ben gehuwd met Walter en wij hebben op dit moment 1 viervoeter en dat is Evy onze Schotse Collie.
Zij is inmiddels 8,5 jaar oud en is onze derde hond. De eerste hond die bij ons in huis kwam was Rudith, een Berner Sennenhond. De tweede was Rembrandt, een Tervuerense Belgische herder.
Beiden werden geen 7 jaar oud. We hopen met Evy meer geluk te hebben.

Vriendelijke groeten,
Anne en Evy
Mijn website : www.annedegraef.be
Mijn ( gratis ) e-boek met onze ervaringen ivm het meenemen van de hond op vakantie :
http://en.calameo.com/accounts/2534768
Annestiekje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback

Re: Mag ik mij eerst voorstellen

Ongelezen bericht door Annestiekje »

Welkom hier
Afbeelding
My home is .... where my dog is..........
Wat missen we je lieve kleine brompot.... 20-12-2002 - 22-09-2011
Yai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder

Ongelezen bericht door Yai »

Welkom!!
Afbeelding
Saskia241
Zeer actief

Ongelezen bericht door Saskia241 »

Welkom!
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Nanna schreef:Hoi Anne, welkom.
Ik heb ook een collie ;-)
Ik ook :mrgreen:

Welkom ;)
Anne Degraef
Vaste gebruiker
Contacteer:

Dankjewel :-)

Misschien was mijn voorstellen nogal aan de beknopte kant, en zal ik nog iets meer schrijven.

Sinds 1994 kwam onze eerste viervoeter in huis. Daarmee ging ik uiteraard naar de lokale hondenschool. We behaalden netjes het brevet gehoorzaamheid en we liepen met haar nadien een 7tal wedstrijden in deze discipline.

In 1997 en 1998 was ik instructrice gehoorzaamheid in deze hondenschool, ik hield mij vooral bezig met het op punt zetten van een beloningsgericht lesprogramma voor de puppyklassen, nadien leidde ik ook de instructeurs ervoor op.

In de jaren die hierop volgden ging mijn interesse vooral naar het vergaren van kennis. Ik volgde heel wat opleidingen, zo ook een opleiding tot prof. hondentrainer en ik schreef mij in voor heel veel lezingen, workshops en seminaries dit zowel in eigen land als in het buitenland. Dit alles met één bedoeling, namelijk om mijn eigen honden beter te leren begrijpen.

En ik begon hondenboeken over gedrag en training te kopen en te verzamelen, ondertussen heb ik er meer dan 600.
Voor een lijst van al die boeken kan je op mijn website terecht : **link verwijderd door moderator. je mag je link met een berichtje plaatsen in het algemene website topic klik hier. het is niet de bedoeling dat je overal op het forum je link gaat verspreiden.
Ik heb deze lijst noodgedwongen op mijn website gezet nadat ik boeken dubbel begon te kopen, wat natuurlijk niet de bedoeling was ;-)

In 2003 kwam ik in Nederland in contact met DogFrisbee. Ik volgde er eerst een instructeurscursus, nadien slaagde ik ook voor het examen van keurder en ik jureerde 4 jaar lang heel wat internationale DogFrisbee-wedstrijden.

Daarnaast ben ik ook de stichter en promotor van DogFrisbee in België en organiseerde ik naast het 3de Europees Kampioenschap DogFrisbee in 2004, ook heel wat workshops met buitenlandse Frisbee grootheden. Ook organiseerde ik cursussen voor DogFrisbee-instructeur waarvoor zowel Belgische als Nederlandse geïnteresseerden konden inschrijven.

Ik nam uiteraard ook zelf deel aan internationale DogFrisbee-wedstrijden en won met onze Schotse Collie in Duitsland zelf een wedstrijd.

Wat doen wij nog zoal met onze honden.

Sinds de komst van onze eerste viervoeter, maakten wij er ook steeds een punt van om onze hond(en) mee te nemen op vakantie.
Onze bijna 20 jaar ervaring in dit meenemen van één of meerdere honden op reis hebben wij gebundeld in een e-boek met de titel : Op vakantie, en de hond mag mee
**link verwijderd door moderator. je mag je link met een berichtje plaatsen in het algemene website topic klik hier. het is niet de bedoeling dat je overal op het forum je link gaat verspreiden.
Dit e-boek is bedoeld als handleiding voor iedereen die de hond(en) wil meenemen op vakantie maar niet goed weet hoe dat in de praktijk moet aangepakt worden.
Het bevat ook heel veel praktische tips in verband met het meenemen van de hond(en) op vakantie, voor je vertrekt, onderweg en op je vakantiebestemming.

Voilà dat is het zowat,
ik hoop dat mijn voorstelling nu niet te uitgebreid is :-)

Vriendelijke groeten,
Anne en Evy
Mijn ( gratis ) e-boek met onze ervaringen ivm het meenemen van de hond op vakantie :
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Welkom en veel plezier op het forum :ok:
Anne Degraef
Vaste gebruiker
Contacteer:

Dankjewel !

Ik kwam woensdag bij toeval op dit forum terecht. Ik dacht, ik ga eens rondkijken wat er zoal geschreven wordt.
En ik vond dit eigenlijk hoogst interessant.
Vandaar mijn aanmelding :-)

Dus, in de loop van de volgende dagen ga ik eens dieper grasduinen en uiteraard actief deelnemen :-)

Groetjes,
Anne en Evy
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Welkom hier! :zwaai Veel lees-en postplezier. :mrgreen:
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”