Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Advies nodig over hondenjassen
Moderator: moderatorteam
- Erwina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Advies nodig over hondenjassen
Wow, die is gaaf Marion!
-
Marion.
Dankjewel Erwina, maar die eer gaat dan naar Moosje hoor. Ik voer gewoon uit wat iedereen zelf graag wilErwina schreef:Wow, die is gaaf Marion!
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
Maar je maakt ze wel 'even' voor iedereen!Marion. schreef:Dankjewel Erwina, maar die eer gaat dan naar Moosje hoor. Ik voer gewoon uit wat iedereen zelf graag wilErwina schreef:Wow, die is gaaf Marion!
Ik ga binnenkort voor Jamie alvast een maken

-
Marion.
Doe maar, zal hij vast lekker vinden. Ik knip ze tegenwoordig gewoon uit de hand, met alleen een centimeter erbij.HillieS schreef:Maar je maakt ze wel 'even' voor iedereen!
- HillieS
- Zeer actief
Denk ik ook. Hij zit nu regelmatig echt te bibberen van de kou. Misschien maak ik er ook wel een voor buitenMarion. schreef:Doe maar, zal hij vast lekker vinden. Ik knip ze tegenwoordig gewoon uit de hand, met alleen een centimeter erbij.HillieS schreef:Maar je maakt ze wel 'even' voor iedereen!

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Bedankt Marion!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Erwina
- Zeer actief
Foto?moosje schreef:Bedankt Marion!
Welkom Ollie!

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
-
Marion.
Ze heeft hem morgen pasErwina schreef:Foto?moosje schreef:Bedankt Marion!
- Erwina
- Zeer actief
Ben ik vast optijd met vragen, haha.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Foto volgt nog hoor, maar de jas is prima en Shendor vindt het totaal geen probleem om hem aan te hebben.
Sterker nog, hij heeft hem nu anderhalve dag aan met uitlaten en toen hij hem voor de 2e keer aan moest stak ie zelf zn kop al door de opening van het jasje.
Sterker nog, hij heeft hem nu anderhalve dag aan met uitlaten en toen hij hem voor de 2e keer aan moest stak ie zelf zn kop al door de opening van het jasje.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
Marion.
Super! Wij wachten nog steeds op de fotomoosje schreef:Foto volgt nog hoor, maar de jas is prima en Shendor vindt het totaal geen probleem om hem aan te hebben.
- ghost
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Noa
Mooi gemaakt, knap hoor!!Marion. schreef:Op zaterdagavond na een werkdag? Haha, grapjas. Maar hij is wel klaar. Zwart, dubbel fleece met reflecterende banen (oja, en een reuenmodel, dus buikflap op de buik smaller)moosje schreef:Marion zit achter haar naaimachine voor me!
Nu nog een foto met Shendor erin

Sjloap zach leeve Noa (20-09-2001- 30-03-2012)
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
kan daar ook een tuig over?
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

-
Marion.
Niks knaps aan hoor. Gewoon een paar lapjes afbiezen en aan elkaar naaien. Iedereen die gas kan geven in een auto, kan ook lapjes recht aan elkaar naaienghost schreef:Mooi gemaakt, knap hoor!!
- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Marion. schreef:Niks knaps aan hoor. Gewoon een paar lapjes afbiezen en aan elkaar naaien. Iedereen die gas kan geven in een auto, kan ook lapjes recht aan elkaar naaienghost schreef:Mooi gemaakt, knap hoor!!
- HillieS
- Zeer actief
-
Marion.
Ik vind dat dus echt raar. Zowel mijn grote zus, als mijn kleine zus hebben veel naaicursussen gevolgd (want ze waren van plan kinderen te krijgen). Ze kunnen nog geen broek korter maken.annemick schreef:Ik kan best goed autorijden maar de rechthoekige (wat is er makkelijker dan dat?) hondenkussenovertrek die ik een keer probeerde te maken werd rond
dus ik vind het best knap dat je zo'n jasje kunt maken
Ik heb nooit cursus gehad, ik heb leraren-opleiding wiskunde gedaan, maar ik zie iets in een winkel of van een plaatje en maak het na. Mijn moeder is coupeuse, en daar zal ik het één en ander van meegekregen hebben, maar ze heeft me nooit "les" gegeven ofzo. Het zit gewoon in me, denk ik
- HillieS
- Zeer actief
Ideaal toch?!Marion. schreef:Ik vind dat dus echt raar. Zowel mijn grote zus, als mijn kleine zus hebben veel naaicursussen gevolgd (want ze waren van plan kinderen te krijgen). Ze kunnen nog geen broek korter maken.annemick schreef:Ik kan best goed autorijden maar de rechthoekige (wat is er makkelijker dan dat?) hondenkussenovertrek die ik een keer probeerde te maken werd rond
Ik heb nooit cursus gehad, ik heb leraren-opleiding wiskunde gedaan, maar ik zie iets in een winkel of van een plaatje en maak het na. Mijn moeder is coupeuse, en daar zal ik het één en ander van meegekregen hebben, maar ze heeft me nooit "les" gegeven ofzo. Het zit gewoon in me, denk ik

-
Marion.
En dat met een naaimachine van (ik denk) de Blokker ofzo, die heb ik gekocht toen ik 18 was en op kamers in Zeist woonde. Mijn eerste grote uitgave. Ik heb er ook mijn trouwjurk op gemaakt, en het ding doet het nog steedsHillieS schreef:Ideaal toch?!
(maar ik erf wel het machinepark van mijn moeder straks hoor, die heeft industriële machines, maar dat mag nog heel lang duren!)
- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Je bent gewoon erfelijk belastMarion. schreef:Ik vind dat dus echt raar. Zowel mijn grote zus, als mijn kleine zus hebben veel naaicursussen gevolgd (want ze waren van plan kinderen te krijgen). Ze kunnen nog geen broek korter maken.annemick schreef:Ik kan best goed autorijden maar de rechthoekige (wat is er makkelijker dan dat?) hondenkussenovertrek die ik een keer probeerde te maken werd rond
Ik ben zo creatief als een deur en veel te ongeduldig, kan trouwens best wel een broek omzomen met van de strijkspul