Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo ik ben de bazin van Djody ik schrijf nu bazin maar zeg normaal altijd mamma van Djody
Djody is een berner teefje van 6 jaar is vrolijk lief en heeeeeeeeeeel spontaan alle mensen en andere dieren vindt ze leuk
Wij zijn lid geworden van dit forum omdat Djody op dit moment wat problemen heeft en ik zag dat er erg veel tips worden gegeven alleen voor Djody haar probleem heb ik nog niet echt antwoord kunnen vinden verderop op het forum zal ik mijn vraag dan ook stellen in het kopje medisch
grt P
Een hond houdt oprecht van je, zal je nooit veroordelen en kun je altijd vertrouwen kortom we kunnen allen een voorbeeld nemen aan onze hondenvrienden
Wat lief en bedankt voor het compliment betreffende haar naam en het medeleven ik heb tevens een bericht geplaatst met haar medische klachten hoop dat iemand me kan helpen
Een hond houdt oprecht van je, zal je nooit veroordelen en kun je altijd vertrouwen kortom we kunnen allen een voorbeeld nemen aan onze hondenvrienden
djody schreef:haha ja jody hoor je wel meer inderdaad ik vond jody ook een mooie naam altijd maar ik wilde wat anders en heb er toen djody dus van gemaakt
Zoals je jouw naam schrijft (van je hond) spreek je de mijne uit
renee-uk schreef:
jij was toen nog niet, dus nee helaas zelfs dat hebben we niet gemeen
Je voelde toen al aan dat ik in opkomst was en Jody ging heten
als ik je had gekend in die tijd had ik mijn hondje vast een andere naam gegeven
Nee hoor, eigenlijk vindt je onderbewustzijn mijn ontzettend leuk
vind je dit echt belangrijk?
ik niet eigenlijk
ik moet jou niet en jij moet mij niet en het lijkt me prima om het daar maar gewoon bij te houden.
dag jody
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Fafo schreef:
Je voelde toen al aan dat ik in opkomst was en Jody ging heten
als ik je had gekend in die tijd had ik mijn hondje vast een andere naam gegeven
Nee hoor, eigenlijk vindt je onderbewustzijn mijn ontzettend leuk
vind je dit echt belangrijk?
ik niet eigenlijk
ik moet jou niet en jij moet mij niet en het lijkt me prima om het daar maar gewoon bij te houden.
dag jody
Dat is een typfoutje. Stuk chagrijn
Als ik jou was zou ik dit t-shirt bestellen! Het past zo mooi bij je
(en leren wat wel en niet serieus bedoelt wordt zal ook schelen voor je humeur)