Vijf jaar geleden besloot ik mijn eerste eigen hond te nemen, en sindsdien lees ik zo nu en dan op dit forum. Het openbare karakter hier heeft me steeds weerhouden me aan te melden, maar daar maak ik me inmidels wat minder druk over
En dan met name natuurlijk m'n eigen skatje, Tadej (xHH, dus). Dee is een 3 jaar oude, zeer donkere teef, uit werkhondenlijn. Ik ben met haar als pup begonnen met reddingshondentraining, en heb dat gedaan tot ze ongeveer een jaar was denk ik(?) Vervolgens heel eventjes IPO gedaan, maar ook daar inmiddels mee gestopt helaas. Momenteel trainen we gewoon lekker zelf vrij veel, en doen we natuurlijk allerlei gezellige dingen samen
Mijn eerste hond, Caleb, is dus inmiddels 5 jaar. Hij is een "gele" Duitse Dog en woont bij mijn moeder, waar hij is opgegroeid en het prima naar z'n zin heeft. Zijn favoriete bezigheid is wandelen in het bos en spelen met z'n grote vriend de labrador.
Om het hele span compleet te maken, noem ik ook de katten van mijn moeder nog even; een blauw-witte Britse Korthaar poes (Liyon) en een wit met beetje rode Turkse Van kater (Arif). Beide een heel typisch karakter (dus zo verschillend als dag en nacht), maar beiden heel lief en knuffelig
Oh, en nog iets over mezelf is misschien ook wel zo leuk
Edit: paar kleine verbeteringen