Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hee
Moderator: moderatorteam
-
Annedee
- Erelid
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk
- Aantal honden: 1
Re: Hee
Welkom Nadine, misschien kun je wat meer over je hond vertellen. Hoe oud is hij/zij, hoelang heb je hem/haar al? en wat bedoel je met gek doen? Als er wat meer bekend is krijg je vast wel antwoorden hoor. 
-
Zowie1
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Berner sennen
Mijn hond is een berner sennen van ras, en ze is vijf jaar oud. Het gek doen is, ze gromt als iemand haar wil aaien en soms haar tanden wil laten zien, eerst was dit tegen onbekende mensen maar nu ook bekend, ze heeft al 2x iemand gebeten. Ook, als er een andere hond komt gaat ze spelen en daarna naar een enige tijd pakt ze hem. Laatst was, het ook zo, wij aren op vakantie dus mijn oma had haar te logeren. En ze letten niet op haar, had ze de hond van mijn oma gegrepen, het scheelde niks of hij was er bijna niet meer. Dus wij zitten, echt momenteel met de handen in ons haar. En daarom ben ik aan het zoeken voor hulp
-
sen
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Mountain dogs
Zowie1 schreef:Mijn hond is een berner sennen van ras, en ze is vijf jaar oud. Het gek doen is, ze gromt als iemand haar wil aaien en soms haar tanden wil laten zien, eerst was dit tegen onbekende mensen maar nu ook bekend, ze heeft al 2x iemand gebeten. Ook, als er een andere hond komt gaat ze spelen en daarna naar een enige tijd pakt ze hem. Laatst was, het ook zo, wij aren op vakantie dus mijn oma had haar te logeren. En ze letten niet op haar, had ze de hond van mijn oma gegrepen, het scheelde niks of hij was er bijna niet meer. Dus wij zitten, echt momenteel met de handen in ons haar. En daarom ben ik aan het zoeken voor hulp
Welkom !
Kijk even op http://www.bernersennenhond.nl/medisch/ ... erner.html
Ik hoop niet dat t van toepassing is, maar doorgefokte teefjes van de boerderij kunnen problemen geven.
Don’t argue with idiots because they will drag you down to their level and then beat you with experience. —Greg King
- SanBasTibo
- Actief
- Mijn ras(sen): Boomer kruising: Tibetaanse Terriër/Maltezer
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Welkom op het forum, Nadine!
Ik zou je hond laten onderzoeken bij de dierenarts Misschien heeft ze wel ergens pijn wat haar agressiviteit zou kunnen verklaren.
Helaas staat de Berner Sennen niet erg bekend als zijnde een gezond ras. En gezien haar leeftijd, 5 jaar zou ze wellicht iets kunnen mankeren wat gezondheid betreft. Ik zou haar zeker een goed check-up laten geven door een dierenarts. Hopelijk is alles oke met haar en heeft dit een andere oorzaak
Sterkte!
Ik zou je hond laten onderzoeken bij de dierenarts Misschien heeft ze wel ergens pijn wat haar agressiviteit zou kunnen verklaren.
Helaas staat de Berner Sennen niet erg bekend als zijnde een gezond ras. En gezien haar leeftijd, 5 jaar zou ze wellicht iets kunnen mankeren wat gezondheid betreft. Ik zou haar zeker een goed check-up laten geven door een dierenarts. Hopelijk is alles oke met haar en heeft dit een andere oorzaak
Sterkte!
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK