Bij de laatste oogtest was de PPM bij Lio verdwenen. Ik hou mijn site niet zo goed bij, zeker nu ik niet meer met de basenjis fok
maar zoals ik je ook al heb gezegt, ik weet zeker dat een kind van Thirza & Jenson PL heeft , als ik nog zou fokken met de basenjis zou ik zeker op PL testen. Ik heb ook altijd op HD en ogen getest, ook al werd dat toen lang verafschuwd door de basenjiclub, want het was toch niet nodig, nee nou misschien door die instelling komt er zoveel PPM en cataract etc voor in het ras, gelukkig testen steeds meer fokkers!!
en persoonlijk vind ik dat je PL test gewoon van een dekreueigenaar kan eisen, willen ze dat niet, nou jammerdebammer misschien vermoeden ze dan al iets en zijn ze als de dood als dat naar buiten komt terwijl meneer al reeds gedekt heeft of een dekreu carriere voor de boeg heeft.
De genenbasis bij basenjis lijkt me in elk geval breed genoeg om erg kritisch te zijn

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.