Mijn naam is Vera, een (laatstejaars) studente wonende in Rotterdam. Ik zit er aan te denken om tijdens mijn laatste jaar mijn eigen bedrijfje op te starten (aan huis) en als dit succesvol is na mijn opleiding een puppy te nemen. Ik vind jachthonden(toch?) zoals retrievers en laboradors het leukste, en deze passen naar mijn mening qua karakter het beste bij me: ik hou van lange wandelingen en ik wil graag leuke trainingen gaan volgen en naar verschillende plekken reizen om te wandelen. Ik wil een vrolijke hond die niet té waaks is en gewoon graag bij me in de buurt is. Ik kwam hierdoor uit op bovenstaande rassen en na wat research vond ik de nova scotia duck tolling retriever (als ik het helemaal goed typ uit mn hoofd
Voor de rest; ik ben gek op dieren (heb op het moment een fret, ratjes en muizen) en ik heb vrijwilligerswerk gedaan in het asiel bij de honden.
Ik kom hier om een beetje rond te snuffelen, zodat ik als de tijd rijp is (over minimaal 5 maanden) echt weet waar ik aan begin, als ik het dan nog steeds zie zitten
Groetjes,
Vera