Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kom ons even voorstellen!
Moderator: moderatorteam
-
Gingin
Re: Ik kom ons even voorstellen!
ts. ik hoop dt je nog vragen wilt stellen, doe dat gerust, tussen de rotte appels zitten ook zeker een heleboel goeie!
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Als er maar een iemand uit dit topic leert dat met 16 maanden een hond laten dekken veel te vroeg is, heb ik mn doel bereikt.Gingin schreef:wat een kinderachtig gedoe in dit topic zeg. ik kom hier nog net en lees meer dan dat ik schrijf maar is het normaal om zo met elkaar om te gaan?
misschien als er wat normaler gereageerd zou zijn in dit topic dan hadden jullie dit meisje kunnen helpen en tips kunnen geven. Het kwaad is nu toch al geschied. misschien komt ze hier voor tips. als ik deze berichten allemaal zo zou krijgen zou ik ook weer vertrekken.
niet iedereen weet al meteen alles van honden af, sommige moeten daarover nog een hoop leren. maar een aantal in dit topic mogen ook wel eens leren normaal te communiceren want dit gaat werkelijk nergens over. en een moderator die mee doet. ale zeg.
Wat vind jij een rotte appel? Iemand die een ander wijst op het welzijn van haar hond of iemand die de hond als melkkoe gebruikt? Als je haar jong laat dekken kan ze goed veel geld opbrengen?
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
Gingin
ik ga geen discussies voeren. dat doe jij maar fijn met jezelf.fes/lou schreef:Als er maar een iemand uit dit topic leert dat met 16 maanden een hond laten dekken veel te vroeg is, heb ik mn doel bereikt.Gingin schreef:wat een kinderachtig gedoe in dit topic zeg. ik kom hier nog net en lees meer dan dat ik schrijf maar is het normaal om zo met elkaar om te gaan?
misschien als er wat normaler gereageerd zou zijn in dit topic dan hadden jullie dit meisje kunnen helpen en tips kunnen geven. Het kwaad is nu toch al geschied. misschien komt ze hier voor tips. als ik deze berichten allemaal zo zou krijgen zou ik ook weer vertrekken.
niet iedereen weet al meteen alles van honden af, sommige moeten daarover nog een hoop leren. maar een aantal in dit topic mogen ook wel eens leren normaal te communiceren want dit gaat werkelijk nergens over. en een moderator die mee doet. ale zeg.
Wat vind jij een rotte appel? Iemand die een ander wijst op het welzijn van haar hond of iemand die de hond als melkkoe gebruikt? Als je haar jong laat dekken kan ze goed veel geld opbrengen?
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
TS heeft nog niet eens de reacties gelezen want na het posten van dit topic is ze niet meer ingelogd.
Verder weet ik ook niet meer wat ik hierop nog kan zeggen.
Jawel, arm teefje. Arm arm teefje.
Verder weet ik ook niet meer wat ik hierop nog kan zeggen.
Jawel, arm teefje. Arm arm teefje.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Misschien, heel misschien, had je even een tijdje gewoon mee moeten lezen, hoe het er een beetje aan toegaat op dit forum, dan had je de reakties waarschijnlijk wat beter begrepen.Gingin schreef:ik ga geen discussies voeren. dat doe jij maar fijn met jezelf.fes/lou schreef:Als er maar een iemand uit dit topic leert dat met 16 maanden een hond laten dekken veel te vroeg is, heb ik mn doel bereikt.Gingin schreef:wat een kinderachtig gedoe in dit topic zeg. ik kom hier nog net en lees meer dan dat ik schrijf maar is het normaal om zo met elkaar om te gaan?
De mensen die reageren, zijn pure hondenliefhebbers, dus vanuit die gedachte posten ze.
*edit, welkom TS !!

-
Gingin
volgens mij heb je mij nergens zien schrijven dat het geen dierenliefhebbers zijn. Maar ook als dierenliefhebbers kun je je gewoon normaal gedragen en normaal communiceren en het lijkt mij juist als dierenliefhebbers dat je deze persoon wilt helpen en op een rustige normale vriendelijke manier ook duidelijk kunt maken dat dit niet de bedoeling is, en uitleggen waarom niet.thom schreef:Misschien, heel misschien, had je even een tijdje gewoon mee moeten lezen, hoe het er een beetje aan toegaat op dit forum, dan had je de reakties waarschijnlijk wat beter begrepen.Gingin schreef:ik ga geen discussies voeren. dat doe jij maar fijn met jezelf.fes/lou schreef:Als er maar een iemand uit dit topic leert dat met 16 maanden een hond laten dekken veel te vroeg is, heb ik mn doel bereikt.Gingin schreef:wat een kinderachtig gedoe in dit topic zeg. ik kom hier nog net en lees meer dan dat ik schrijf maar is het normaal om zo met elkaar om te gaan?
De mensen die reageren, zijn pure hondenliefhebbers, dus vanuit die gedachte posten ze.
*edit, welkom TS !!
Daat bereik je mijn inziens meer mee dan hoe het nu gaat. Daarbij las ik ook genoeg over nieuwkomers en inlezen, maar die discussie was ook al erg vaak gevoerd, dus daar hoef ik mijn punt niet meer te maken denk ik zo.
Excuseer: dierenliefhebbers moet natuurlijk hondenliefhebbers zijn. Alhoewel het beide zal gelden.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik kom tenminste voor het hondje op, jij vindt het blijkbaar allemaal wel best. Ik hoop dat jij een reu neemt Gingin?
-
Muk
Ik ben het wel met je eens. De waarheid is niet altijd leuk om te horen. Een hond met 16 maanden laten dekken is gewoon niet verstandig en niet het beste voor de hond.fes/lou schreef:Ik kom tenminste voor het hondje op, jij vindt het blijkbaar allemaal wel best. Ik hoop dat jij een reu neemt Gingin?
Ik ken Gingin niet, maar als je je inderdaad zo had verdiept in de leden die zo tekeer gaan, dan had je ook gezien dat diezelfde leden wel altijd klaarstaan als iemand hulp nodig heeft. Maar ja, het is makkelijker om zo te zeiken dan eens verder te kijken dan de manier waarop de boodschap gegeven wordt. Kijk eens naar de boodschap, in plaats van de toon waarop die gebracht wordt. Of vind jij, Gingin, het normaal om een teef met 16 maanden te laten dekken?
Laatst gewijzigd door Muk op 31 aug 2012 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gingin
Dat is nog al jouw ding hè? Mensen persoonlijk aanvallen als je het niet aan kunt. die indruk krijg ik sterk.fes/lou schreef:Ik kom tenminste voor het hondje op, jij vindt het blijkbaar allemaal wel best. Ik hoop dat jij een reu neemt Gingin?
ik heb nergens gezegd dat ik dit goed vind wat zij met deze teef doet. Uit mijn vorige bericht kun je zelfs opmaken dat ik het niet goed vind. ik denk alleen dat het nog al kansloos is hoe jij dit aanpakt, denk je dat dit hondje het door heeft dat jij het voor haar opneemt? of dat TS tegen har hondje zegt 'nou, er zijn mensen die het voor je opnemen hoor.'
ik denk eerder dat het teefje er bij gebaat is als wij TS zo goed mogelijk kunnen helpen en voorlichten, dan dat jij haar uitkaffert en daarom het opneemt voor het hondje. je kunt ook een punt duidelijk maken door op een normale manier met elkaar te praten.
Maar aan jouw laatste zin te zien is dat erg moeilijk voor je. op een normale manier communiceren.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....
-
Gingin
wat is dat toch met dat inlezen? ik reageer op dit topic, en op de manier waarop mensen zich in dit topic tonen. als je geen beter weerwoord hebt dan 'je bent nieuw, je moet je eerst inlezen' laat de gehele reactie dan gewoon zitten, want dit is volstrekte onzin.fes/lou schreef:Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....
-
Muk
De ene moraalridder is weg en de andere staat al klaar.fes/lou schreef:Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....
-
TomCee
- Zeer actief
Ik ben gewoon hier hoor, lieverd!Muk schreef:De ene moraalridder is weg en de andere staat al klaar.fes/lou schreef:Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....
-
Gingin
er zijn misschien ook mensen die het niet met jullie eens zijn en daar wat van zeggen. dat jullie langer op het forum typen betekent niet dat jullie dat automatisch ook altijd gelijk hebben. ik denk zomaar dat jullie volwassen mensen zijn, dan lijken mij reacties als 'moraalridder' nog al kinderlijk. en zouden jullie misschien eens een spiegeltje voor moeten houden.Muk schreef:De ene moraalridder is weg en de andere staat al klaar.fes/lou schreef:Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Dus jij concludeeert nav 5 reacties hoe ik ben? Goh dat allemaal en nog helderziend ook....Gingin schreef:wat is dat toch met dat inlezen? ik reageer op dit topic, en op de manier waarop mensen zich in dit topic tonen. als je geen beter weerwoord hebt dan 'je bent nieuw, je moet je eerst inlezen' laat de gehele reactie dan gewoon zitten, want dit is volstrekte onzin.fes/lou schreef:Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....
Char is in tha house jongens, beware
-
Gingin
je maakt het bij iedere reactie steeds meer waar.fes/lou schreef:Dus jij concludeeert nav 5 reacties hoe ik ben? Goh dat allemaal en nog helderziend ook....Gingin schreef:wat is dat toch met dat inlezen? ik reageer op dit topic, en op de manier waarop mensen zich in dit topic tonen. als je geen beter weerwoord hebt dan 'je bent nieuw, je moet je eerst inlezen' laat de gehele reactie dan gewoon zitten, want dit is volstrekte onzin.fes/lou schreef:Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....
-
Muk
Hoi schatTomCee schreef:Ik ben gewoon hier hoor, lieverd!Muk schreef:De ene moraalridder is weg en de andere staat al klaar.fes/lou schreef:Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....
Jou bedoelde ik niet eens, ik word vergeetachtig.
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik ben nu wel benieuwd wie je dan wel bedoeldeMuk schreef:Hoi schatTomCee schreef:Ik ben gewoon hier hoor, lieverd!Muk schreef:De ene moraalridder is weg en de andere staat al klaar.fes/lou schreef:Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....![]()
-
TomCee
- Zeer actief
meer worteltjes eten. On nee, da's voor je ogen......Muk schreef:Hoi schatTomCee schreef:Ik ben gewoon hier hoor, lieverd!Muk schreef:De ene moraalridder is weg en de andere staat al klaar.fes/lou schreef:Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....![]()
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Tuurlijk, ik hou ervan om mensen een goed gevoel te geven. Als jij nou het idee hebt dat je goed bezig bent, heb jij iig een fijne dag...Gingin schreef:je maakt het bij iedere reactie steeds meer waar.fes/lou schreef:Dus jij concludeeert nav 5 reacties hoe ik ben? Goh dat allemaal en nog helderziend ook....Gingin schreef:wat is dat toch met dat inlezen? ik reageer op dit topic, en op de manier waarop mensen zich in dit topic tonen. als je geen beter weerwoord hebt dan 'je bent nieuw, je moet je eerst inlezen' laat de gehele reactie dan gewoon zitten, want dit is volstrekte onzin.fes/lou schreef:Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....
-
Muk
Ik heb inderdaad niet altijd gelijk en dat geldt voor iedereen wel. Maar ik begrijp wel degelijk waarom iemand niet juichend ontvangen wordt als die zijn / haar hond veel te vroeg laat dekken. Blijkbaar heb jij daar geen moeite mee en vind je de kritiek onterecht. Dat zegt mijns inziens wat over je hondenkennis. Is niet erg, maar ik ben het niet met je eens.Gingin schreef:er zijn misschien ook mensen die het niet met jullie eens zijn en daar wat van zeggen. dat jullie langer op het forum typen betekent niet dat jullie dat automatisch ook altijd gelijk hebben. ik denk zomaar dat jullie volwassen mensen zijn, dan lijken mij reacties als 'moraalridder' nog al kinderlijk. en zouden jullie misschien eens een spiegeltje voor moeten houden.Muk schreef:De ene moraalridder is weg en de andere staat al klaar.fes/lou schreef:Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....
En in mij ogen maakt de duidelijke taal heel wat meer indruk dan het softe pappen en nathouden.
-
Gingin
dat bedoel ik dus ook.Jion schreef:Vergeet mij niet!TomCee schreef:Ik ben gewoon hier hoor, lieverd!Muk schreef:De ene moraalridder is weg en de andere staat al klaar.fes/lou schreef:Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....![]()
Gingin heeft gewoon gelijk; als je in een voorsteltopic gelijk gaat zitten veroordelen omdat je zo nodig moet laten weten dat jij moreel superieur bent en het allemaal véél beter weet, dan help je daar echt zo'n hond niet mee hoor.![]()
En als er dan ook nog een meute rellers achteraan komt die de hele dag de nieuwe berichten hebben zitten refreshen omdat ze minstens één rel per dag nodig hebben om zich goed te voelen, dan bereik je daar ook echt geen enkele lezer mee.![]()
Als je echt die hond (en alle honden in de toekomst die nog niet met 16 maanden gedekt zijn) wilt helpen dan zul je de personen erachter moeten bereiken. En ze gelijk wegjagen werkt dan nogal averechts.
-
Gingin
je houdt ervan om mensen een goed gevoel te geven? zeker weer de sarcastische modus die aan stond?fes/lou schreef:Tuurlijk, ik hou ervan om mensen een goed gevoel te geven. Als jij nou het idee hebt dat je goed bezig bent, heb jij iig een fijne dag...Gingin schreef:je maakt het bij iedere reactie steeds meer waar.fes/lou schreef:Dus jij concludeeert nav 5 reacties hoe ik ben? Goh dat allemaal en nog helderziend ook....Gingin schreef: wat is dat toch met dat inlezen? ik reageer op dit topic, en op de manier waarop mensen zich in dit topic tonen. als je geen beter weerwoord hebt dan 'je bent nieuw, je moet je eerst inlezen' laat de gehele reactie dan gewoon zitten, want dit is volstrekte onzin.
de eerste 5 pagina's gaven al aardig duidelijkheid over hoe jij je voor doet op het forum. er zitten zeker ook lieve serieuze reacties tussen maar vooral reacties waarin je andere belachelijk maakt, persoonlijk aanvalt, voor schud wil zetten. en dan pluk ik er een paar her en der uit. de rest van de 167? pagina's wil ik niet eens weten.
fes/lou schreef:Dat moet je zelf weten. Fokplannen? Niet met de poedel hoor....
Je bent best een beetje sneu he....
Als iemand jou niet constant over de bol aait, ga je onaardig doen....
fes/lou schreef:Waarom laf?
Heel eerlijk gezegd, vind ik jou niet erg sympathiek overkomen op het forum. Je komt alleen voor jezelf en hebt geen belangstelling voor anderen. En ik heb mijn poedel voor het eerst geschoren, en daarbij heb ik het halsje wat wijd geschoren, en dat is het enige commentaar wat je geeft in een topic. Klinkt niet alsof je echt gezellig in de omgang bent wel?
fes/lou schreef:Als je je als meisje als een ordinair viswijf gedraagt en met dingen gaat gooien, kun je een reactie verwachten, en dan moet je aachteraf niet janken. Ze heeft het over haarzelf afgeroepen lijkt me...
fes/lou schreef:Dat zou ik geen geintje gevonden hebben van mijn stalhouder, die had echt een probleem gehad...
fes/lou schreef:Wat en hufter....
fes/lou schreef:Maar waarom denk je dat er op een hondenforum interesse is voor jouw bilnaadhaar? Persoonlijk vind ik dat weer veel te veel informatie....![]()
fes/lou schreef:Kan ik erbij in het I don't give a shit-kliekje?
fes/lou schreef:Wat ben jij een vervelende drammer zeg....
fes/lou schreef: Maakt niet uit hoor, je hebt toch lekker ff iemand verrot gescholden....
Jouw dag is weer goed...
fes/lou schreef:
fes/lou schreef:Ach kom op Ariane, iedereen leeft met de wetenschap dat hij dood gaat.
Om dat uit te melken en constant ermee te schermen wordt ook zo vermoeiend.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat nu wel een beetje gehad heb hoor. Natuurlijk is het er dat je ziek bent, maar er zijn meer mensen erg ziek en die zeggen het ook niet om de andere zin...
fes/lou schreef:beste Toots, jij hebt niet goed gelezen.
TS heeft gevraagd of men zou fokken met een hond met PL1, en op welke voorwaarden dan. Wie zegt dat zij haar hond niet wil laten testen? Dat heb je er zelf van gemaakt.
Dat je een leek was en dat je geen bal verstand hebt van fokken, was mij idd al duidelijk.
fes/lou schreef:Dat zie je verkeerd Marjolein, als je zo denkt fok je willens en wetens ongezonde honden, en daarom moet je per definitie niet bij een fokker een hond halen, want die zijn altijd ziek...
*sarcasmemodus uit*
fes/lou schreef:Ja zoiets denk ik. Toots is heel sterk in stellig beweren, maar nadenken en onderbouwen zijn nog niet ingemonteerd...
fes/lou schreef:Gut, ik ga gele halsbandjes voor al mijn honden kopen, heb ik nooit meer last van andere honden
fes/lou schreef:Ik vraag me af of Loek wel een leven heeft, nog geen maand aangemeld en 740 berichten.
En dat alles vrijwel alleen maar om te rellen en te stoken. Get a life zou ik zeggen!
-
Ennath
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
Weet je: ik bemoei me er meestal niet zo mee.Gingin schreef:er zijn misschien ook mensen die het niet met jullie eens zijn en daar wat van zeggen. dat jullie langer op het forum typen betekent niet dat jullie dat automatisch ook altijd gelijk hebben. ik denk zomaar dat jullie volwassen mensen zijn, dan lijken mij reacties als 'moraalridder' nog al kinderlijk. en zouden jullie misschien eens een spiegeltje voor moeten houden.Muk schreef:De ene moraalridder is weg en de andere staat al klaar.fes/lou schreef:Ik vind het best hoor Gingin, jij hebt blijkbaar in 14 dagen het hele forum doorgelezen en kent alle gebruikers van voor tot achter. Best knap....
Maar ik word wel zo moe van die nieuwelingen die na drie berichten lezen en één schrijven het nodig vinden om ons de les te lezen over hoe je hier met elkaar om dient te gaan. Het lijkt de laatste tijd wel een hype.
Dit is een forum vol onbeschofte, grofgebekte ervaringsdeskundigen die niks leukers weten dan elkaar met regelmaat op de kast te jagen om daarna een vangnet regelen voor wie ECHT dreigt te vallen. Dat is vast niet naar de smaak van veel mensen: nou dan gaan die vele mensen toch fijn naar een ander forum. Ze zijn niet verplicht te blijven hoor.
Wat TS betreft: dit is de zoveelste die zonder nadenken, zonder voorbereiden en zonder noodzaak een nest op de wereld schopt. En die dan een paar dagen voor de bevalling met "een paar vragen" op het forum komt. Nou inlezen kan ze in de bibliotheek, alle domme vragen die ze zou willen stellen staan ook al vele malen beantwoord op DIT forum, goedkeuring kan ze krijgen op de vele koetsiekoetsie fora.
Overigens ben ik van mening dat vooral moraalridders enorm opknappen van een spiegeltje
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Jullie zijn ook lekker hypocriet bezig hè? Bepaalde mensen roepen dat het niet oké is om te fokken met een hond van 16 maanden. Zij zijn degene die fout zitten terwijl jullie "de moraalridders" ondertussen gewoon het hele topic zitten te verkloten. Goed bezig hoor.Gingin schreef:Stapel quotes wat nergens goed voor is
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
Zo, heb je te veel tijd over? Het merendeel is totaal uit zijn verband gerukt maar goed, blijkbaar moet er een punt gemaakt worden?! Als je het allemaal zo verschrikkelijk vind dat mensen zo behandeld worden hier vraag ik me oprecht af waarom jijzelf hier en nu iemand zwart aan het maken bent.Gingin schreef:je houdt ervan om mensen een goed gevoel te geven? zeker weer de sarcastische modus die aan stond?fes/lou schreef:Tuurlijk, ik hou ervan om mensen een goed gevoel te geven. Als jij nou het idee hebt dat je goed bezig bent, heb jij iig een fijne dag...Gingin schreef:je maakt het bij iedere reactie steeds meer waar.fes/lou schreef: Dus jij concludeeert nav 5 reacties hoe ik ben? Goh dat allemaal en nog helderziend ook....
de eerste 5 pagina's gaven al aardig duidelijkheid over hoe jij je voor doet op het forum. er zitten zeker ook lieve serieuze reacties tussen maar vooral reacties waarin je andere belachelijk maakt, persoonlijk aanvalt, voor schud wil zetten. en dan pluk ik er een paar her en der uit. de rest van de 167? pagina's wil ik niet eens weten.
Als iemand jou niet constant over de bol aait, ga je onaardig doen....fes/lou schreef:Waarom laf?
Heel eerlijk gezegd, vind ik jou niet erg sympathiek overkomen op het forum. Je komt alleen voor jezelf en hebt geen belangstelling voor anderen. En ik heb mijn poedel voor het eerst geschoren, en daarbij heb ik het halsje wat wijd geschoren, en dat is het enige commentaar wat je geeft in een topic. Klinkt niet alsof je echt gezellig in de omgang bent wel?fes/lou schreef:Als je je als meisje als een ordinair viswijf gedraagt en met dingen gaat gooien, kun je een reactie verwachten, en dan moet je aachteraf niet janken. Ze heeft het over haarzelf afgeroepen lijkt me...fes/lou schreef:Dat zou ik geen geintje gevonden hebben van mijn stalhouder, die had echt een probleem gehad...fes/lou schreef:Wat en hufter....fes/lou schreef:Maar waarom denk je dat er op een hondenforum interesse is voor jouw bilnaadhaar? Persoonlijk vind ik dat weer veel te veel informatie....
fes/lou schreef:Kan ik erbij in het I don't give a shit-kliekje?fes/lou schreef:Wat ben jij een vervelende drammer zeg....fes/lou schreef: Maakt niet uit hoor, je hebt toch lekker ff iemand verrot gescholden....
Jouw dag is weer goed...fes/lou schreef:fes/lou schreef:Ach kom op Ariane, iedereen leeft met de wetenschap dat hij dood gaat.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat nu wel een beetje gehad heb hoor. Natuurlijk is het er dat je ziek bent, maar er zijn meer mensen erg ziek en die zeggen het ook niet om de andere zin...fes/lou schreef:beste Toots, jij hebt niet goed gelezen.
TS heeft gevraagd of men zou fokken met een hond met PL1, en op welke voorwaarden dan. Wie zegt dat zij haar hond niet wil laten testen? Dat heb je er zelf van gemaakt.
Dat je een leek was en dat je geen bal verstand hebt van fokken, was mij idd al duidelijk.fes/lou schreef:Dat zie je verkeerd Marjolein, als je zo denkt fok je willens en wetens ongezonde honden, en daarom moet je per definitie niet bij een fokker een hond halen, want die zijn altijd ziek...
*sarcasmemodus uit*fes/lou schreef:Ja zoiets denk ik. Toots is heel sterk in stellig beweren, maar nadenken en onderbouwen zijn nog niet ingemonteerd...fes/lou schreef:Gut, ik ga gele halsbandjes voor al mijn honden kopen, heb ik nooit meer last van andere hondenfes/lou schreef:Ik vraag me af of Loek wel een leven heeft, nog geen maand aangemeld en 740 berichten.
En dat alles vrijwel alleen maar om te rellen en te stoken. Get a life zou ik zeggen!
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Het zit je wel dwars he.....Gingin schreef:je houdt ervan om mensen een goed gevoel te geven? zeker weer de sarcastische modus die aan stond?fes/lou schreef:Tuurlijk, ik hou ervan om mensen een goed gevoel te geven. Als jij nou het idee hebt dat je goed bezig bent, heb jij iig een fijne dag...Gingin schreef:je maakt het bij iedere reactie steeds meer waar.fes/lou schreef: Dus jij concludeeert nav 5 reacties hoe ik ben? Goh dat allemaal en nog helderziend ook....
Als iemand jou niet constant over de bol aait, ga je onaardig doen....fes/lou schreef:Waarom laf?
Heel eerlijk gezegd, vind ik jou niet erg sympathiek overkomen op het forum. Je komt alleen voor jezelf en hebt geen belangstelling voor anderen. En ik heb mijn poedel voor het eerst geschoren, en daarbij heb ik het halsje wat wijd geschoren, en dat is het enige commentaar wat je geeft in een topic. Klinkt niet alsof je echt gezellig in de omgang bent wel?fes/lou schreef:Als je je als meisje als een ordinair viswijf gedraagt en met dingen gaat gooien, kun je een reactie verwachten, en dan moet je aachteraf niet janken. Ze heeft het over haarzelf afgeroepen lijkt me...fes/lou schreef:Dat zou ik geen geintje gevonden hebben van mijn stalhouder, die had echt een probleem gehad...fes/lou schreef:Wat en hufter....fes/lou schreef:Maar waarom denk je dat er op een hondenforum interesse is voor jouw bilnaadhaar? Persoonlijk vind ik dat weer veel te veel informatie....
fes/lou schreef:Kan ik erbij in het I don't give a shit-kliekje?fes/lou schreef:Wat ben jij een vervelende drammer zeg....fes/lou schreef: Maakt niet uit hoor, je hebt toch lekker ff iemand verrot gescholden....
Jouw dag is weer goed...fes/lou schreef:fes/lou schreef:Ach kom op Ariane, iedereen leeft met de wetenschap dat hij dood gaat.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat nu wel een beetje gehad heb hoor. Natuurlijk is het er dat je ziek bent, maar er zijn meer mensen erg ziek en die zeggen het ook niet om de andere zin...fes/lou schreef:beste Toots, jij hebt niet goed gelezen.
Dat je een leek was en dat je geen bal verstand hebt van fokken, was mij idd al duidelijk.fes/lou schreef:Dat zie je verkeerd Marjolein, als je zo denkt fok je willens en wetens ongezonde honden, en daarom moet je per definitie niet bij een fokker een hond halen, want die zijn altijd ziek...
*sarcasmemodus uit*fes/lou schreef:Ja zoiets denk ik. Toots is heel sterk in stellig beweren, maar nadenken en onderbouwen zijn nog niet ingemonteerd...fes/lou schreef:Gut, ik ga gele halsbandjes voor al mijn honden kopen, heb ik nooit meer last van andere hondenfes/lou schreef:Ik vraag me af of Loek wel een leven heeft, nog geen maand aangemeld en 740 berichten.
Je bent echt een aanwinst op het forum
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zo hee jij kunt kwoten.Selene schreef:Zo, heb je te veel tijd over? Het merendeel is totaal uit zijn verband gerukt maar goed, blijkbaar moet er een punt gemaakt worden?! Als je het allemaal zo verschrikkelijk vind dat mensen zo behandeld worden hier vraag ik me oprecht af waarom jijzelf hier en nu iemand zwart aan het maken bent.Gingin schreef:je houdt ervan om mensen een goed gevoel te geven? zeker weer de sarcastische modus die aan stond?fes/lou schreef:Tuurlijk, ik hou ervan om mensen een goed gevoel te geven. Als jij nou het idee hebt dat je goed bezig bent, heb jij iig een fijne dag...Gingin schreef: je maakt het bij iedere reactie steeds meer waar.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Muk
Smoekie is er niks bij. 
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Whahaha, ik hoef je niet voor schut te zetten hoor, dat kun je heel best zelfGingin schreef:de eerste 5 pagina's gaven al aardig duidelijkheid over hoe jij je voor doet op het forum. er zitten zeker ook lieve serieuze reacties tussen maar vooral reacties waarin je andere belachelijk maakt, persoonlijk aanvalt, voor schud wil zetten. en dan pluk ik er een paar her en der uit. de rest van de 167? pagina's wil ik niet eens weten.
Je hebt het wel druk met mij volgen he? Geen eigen leven ook?