Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik kom ons even voorstellen!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gingin

Re: Ik kom ons even voorstellen!

Ongelezen bericht door Gingin »

Muk schreef:
Loek schreef:
fes/lou schreef:Sja, je beschuldigt mij ergens van maar in beide topics die jij aanhaalt heb ik niet gepost
Ik wil trouwens ook wel alle reltopics opzoeken waar jij wel dacht dat je wat zinvols te melden had , doe je niet heiliger voor dan de paus :mrgreen:
Dan zoek ik gelijk alle topics op waarin jij dacht wat zinvols te melden. O, wacht, die zijn er niet! Loek is alleen aan het rellen op het hf. Kortom, je bent geen haar beter dan de personen waarnaar jij wijst. :LOL:
Loek schreef: Welke kleding had je aan ?
Loek schreef:Mooie honden :ok:
Loek schreef: Gewoon lekker buiten laten lopen want ondanks dat ze klein is, het is wel een echt hondje :wink: 
En bij thuiskomst gewoon meteen lekker drogen.
Loek schreef: Dan moet je wel in readings geloven, persoonlijk vind ik het wat zweverig :wink:
Loek schreef: 
Tussencommando aanleren, wachten :wink:
Loek schreef:Afhankelijk hoe het kind is, ik liep al vanaf mijn achtste met mijn honden maar mocht ik weer een hond nemen no way dat mijn volwassen zussen er mee mogen lopen, die lopen alleen maar te kletsen in plaats van op de hond te letten :LOL:
Loek schreef:Niet verkeerd hoor :ok:
Loek schreef:Als het goed voelt dan voelt het goed, wat zou er op tegen zijn om het hondje te houden ?
Overigens wel een leukerdje hoor :ok:
Loek schreef: Ik zou niet weten waarom niet, niks mis mee om een kind wat het aankan al vroeg verantwoordelijkheid bij te brengen :wink:
Loek schreef:Als je echt door wilt gaan met dit hondje zou ik snel op cursus gaan. 
Wat doe je aan beweging met dit aktieve hondekind ?
Loek schreef:Wat een schattig koppie, heel veel sterkte  :roos:
Loek schreef:Heb je niet teveel op de huid gekamt ?
Loek schreef:Hoe vaak krijgt ze per dag eten ? Soms kunnen honden gewoon ook misselijk zijn omdat ze bijv. maar een keer per dag eten :wink:
Punzel
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Punzel »

Komt ze weer met al d'r quotes. Zal ik even een paar van Muk opzoeken? Ik heb zomaar het idee dat zij veel meer normale poststst heeft dan Loek :LOL:
Loek
Zeer actief

Ongelezen bericht door Loek »

Punzel schreef:Komt ze weer met al d'r quotes. Zal ik even een paar van Muk opzoeken? Ik heb zomaar het idee dat zij veel meer normale poststst heeft dan Loek :LOL:
Niet zo raar als je tig jaar langer op een forum vertoeft :roll:
Lekker even de zoekfunktie gebruiken, kom je er wel achter :E:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

fes/lou schreef:Nee hoor, ik jaag helemaal geen nieuwkomers weg. Ik ben alleen tegen uitbuiten van honden, en een 16 maanden oud teefje laten dekken door een reu die veel groter en 2x zo zwaar is, valt daar onder bij mij.
En buiten dat ga je voor dit soort honden heel moeilijk goede betrokken en verantwoordelijke bazen vinden.
Het is godvergeten moeilijk om laten we zeggen zes van dit soort honden op de juiste plek te krijgen.
De kans dat er van dit nest wat honden tussen wal en schip gaan vallen is dus ontzettend groot.
En dan maakt het mij niet uit of het een nieuweling is of niet ,als er goed was nagedacht was dit nest niet laten komen.
Mp staat helaas al vol met dit soort honden :ugh:

Maar goed dat mag waarschijnlijk niet gezegd worden dus welkom dan maar :mrgreen:
Annemiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriers
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Annemiek »

Geweldige kruising weer!!!

Arm teefje...
Afbeelding

Groetjes Annemieke
Gingin

Ongelezen bericht door Gingin »

Punzel schreef:Komt ze weer met al d'r quotes. Zal ik even een paar van Muk opzoeken? Ik heb zomaar het idee dat zij veel meer normale poststst heeft dan Loek :LOL:
ze is er ook langer. dus heeft ze vast ook meer niet normale posts.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Gingin schreef:
wil je eerst je pm even beandwoorden
Afbeelding
Punzel
Zeer actief

Gingin schreef:
Wat lief, alle nieuwelingetjes steunen elkaar.

Loek is gewoon ontzettend hypocriet bezig. Anderen ervan beschuldigen dat ze alleen maar in reltopics verschijnen terwijl hij zelf de grootste relschopper op dit forum is.

En nu ga ik ook braaf mijn mond houden.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Gingin schreef:
Nou....Loek komt al aardig in mijn buurt, als hij / zij zo doorgaat heeft hij mij binnen een maand ingehaald. :mrgreen:
Loek
Zeer actief

Muk schreef:
Gingin schreef:
Nou....Loek komt al aardig in mijn buurt, als hij / zij zo doorgaat heeft hij mij binnen een maand ingehaald. :mrgreen:
Geloof je het zelf :roll: 14963
twinkeltje
moderator

dit is niet ontopic zoek jullie gezeur fijn uit via pm
Afbeelding
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Kanonne zeg kleuter

@ts welkom, vanwaar de keuze om je teef zo jong te laten dekken?
Afbeelding
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door Ariane »

Lieve hemel :roll:

Dat slaat niet op jou hoor, Maureen.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Loek
Zeer actief

Ariane schreef:Lieve hemel :roll:

Mosterd na de maaltijd, iedereen is allang met andere dingen bezig :mrgreen:
twinkeltje
moderator

Loek schreef:

Nou volgens mij ben je anders nog behoorlijk zoekende
Afbeelding
Loek
Zeer actief

twinkeltje schreef:
Loek schreef:

Nee hoor, heb al in tig andere topics mijn zinvolle bijdrage geleverd :ok:
twinkeltje
moderator

Loek schreef:
twinkeltje schreef:
Loek schreef:

Nee hoor, heb al in tig andere topics mijn zinvolle bijdrage geleverd :ok:
O maar ook genoeg onzinnige maar dat kan ik doe niet anders ,maar ophouden is zo moeilijk he niet alleen voor de oude
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

tineke schreef:
fes/lou schreef:Nee hoor, ik jaag helemaal geen nieuwkomers weg. Ik ben alleen tegen uitbuiten van honden, en een 16 maanden oud teefje laten dekken door een reu die veel groter en 2x zo zwaar is, valt daar onder bij mij.
En buiten dat ga je voor dit soort honden heel moeilijk goede betrokken en verantwoordelijke bazen vinden.
Het is godvergeten moeilijk om laten we zeggen zes van dit soort honden op de juiste plek te krijgen.
De kans dat er van dit nest wat honden tussen wal en schip gaan vallen is dus ontzettend groot.
En dan maakt het mij niet uit of het een nieuweling is of niet ,als er goed was nagedacht was dit nest niet laten komen.

Maar goed dat mag waarschijnlijk niet gezegd worden dus welkom dan maar :mrgreen:
Daar vrees ik ook voor, er zijn op dit moment zoveel van zulke kruisingen dat het moeilijk is om een goed baasje te vinden die er goed mee omgaat.
Loek, heb je eigenlijk honden? Ik lees er namelijk nooit wat over, alleen maar dat je andere aan het corrigeren bent op hun gedrah
Perry en Noah

Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Nou als je ze een beetje goedkoop op marktplaats zet ben je ze zo kwijt. Goede eigenaren daarentegen zijn een stuk lastiger te vinden. Wie wil dan ook een sbt x ambull :19: Ik vind het vooral zielig voor de teef :ugh: een hondje van 39 cm laten dekken door een beest van 65 cm.
Lili
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Engelse stafford en een Chihuahua!

Ongelezen bericht door Lili »

TomCee schreef:
fes/lou schreef:Geziek? Een hondje van net 16 maanden gedekt door een hond die 2x zo groot is?
Jij bent echt een liefhebber zie ik...
fes/lou schreef:Geziek? Een hondje van net 16 maanden gedekt door een hond die 2x zo groot is?
Jij bent echt een liefhebber zie ik...
Dat heeft nergens iets mee te maken. Dit is een voorstel topic, niet een afzeik topic
Bedankt TomCee! eindelijk iemand positief!
Die reu lijkt 2x zo groot maar dat is helemaal niet zo, dat lijkt omdat mijn hond ligt, mijn teef is een forse teef en scheelt niet veel van de reu, alleen het hoofd verschilt iets maar dat hoeft geen probleem te zijn, laten we maar eerst is afwachten en dan pas commentaar geven inplaats van die voor oordelen!
Lili
Vaste gebruiker

Valerie schreef:Nou als je ze een beetje goedkoop op marktplaats zet ben je ze zo kwijt. Goede eigenaren daarentegen zijn een stuk lastiger te vinden. Wie wil dan ook een sbt x ambull :19: Ik vind het vooral zielig voor de teef :ugh: een hondje van 39 cm laten dekken door een beest van 65 cm.
heb je ze in het echt gezien?
Haal je vooroordelen maar weg hor, is echt onzin
Muk

Lili schreef:
Valerie schreef:Nou als je ze een beetje goedkoop op marktplaats zet ben je ze zo kwijt. Goede eigenaren daarentegen zijn een stuk lastiger te vinden. Wie wil dan ook een sbt x ambull :19: Ik vind het vooral zielig voor de teef :ugh: een hondje van 39 cm laten dekken door een beest van 65 cm.
De vooroordelen bestaan niet voor niets, raskenmerken waarop eeuwenlang is geselecteerd zitten er nu eenmaal in. En ja, jouw hond is nog niet volwassen, dus de kans dat de raskenmerken alsnog naar voren komen is behoorlijk aanwezig. Ik ken in ieder geval geen ambull of sbt die hondsociaal is.
Lili
Vaste gebruiker

duitse herder schreef:
tineke schreef:

Daar vrees ik ook voor, er zijn op dit moment zoveel van zulke kruisingen dat het moeilijk is om een goed baasje te vinden die er goed mee omgaat.
Loek, heb je eigenlijk honden? Ik lees er namelijk nooit wat over, alleen maar dat je andere aan het corrigeren bent op hun gedrah

vanwaar al die rare vooroordelen?

DE PUPS zijn nog niet geboren en er zijn nu al 5 mensen voor die een pup willen uit het nest. en dat zijn bekende zoals mijn buurvrouw, hartstikke leuk juist, en als je er geeen verstand van heb moet je niet reageren want als de reu 2x zo groot zou zijn, dan zou die geen eens op mijn teef passen. Als je je teef gewoon goed behandelt en veeeel liefde geeft is er niks aan de hand. Ik doe ontzettend veel met mijn honden , zoals elke dag naar het bos en het weekend naar het strand, ik denk dat er veel mensen nog van kunnen leren :wink: dus ga vooral lekker door :blah:
Lili
Vaste gebruiker

Muk schreef:
Lili schreef:
De vooroordelen bestaan niet voor niets, raskenmerken waarop eeuwenlang is geselecteerd zitten er nu eenmaal in. En ja, jouw hond is nog niet volwassen, dus de kans dat de raskenmerken alsnog naar voren komen is behoorlijk aanwezig. Ik ken in ieder geval geen ambull of sbt die hondsociaal is.
nog een voor oordeel erbij!! Geloof mij nou maar dat mijn teef dan de eerste is!! Mijn stafford loopt bijna altijd los, speelt met iedereen, zelfs katten en kiinderen vind ze geweldig. Ze is al meerdere keren gebeten door honden uit de wijk waar ik erg boos om word als het gebbeurd, maar mijn hond daarintegen , maakt het allemaal nhiet uit en heeft nog noooooooit gebeten. Ze woont in huis met mijn andere hondje een chihuahua, en ze vinden elkaar geweldig!! Zo nu jij weer
Muk

Lili schreef:
Muk schreef: De vooroordelen bestaan niet voor niets, raskenmerken waarop eeuwenlang is geselecteerd zitten er nu eenmaal in. En ja, jouw hond is nog niet volwassen, dus de kans dat de raskenmerken alsnog naar voren komen is behoorlijk aanwezig. Ik ken in ieder geval geen ambull of sbt die hondsociaal is.
nog een voor oordeel erbij!! Geloof mij nou maar dat mijn teef dan de eerste is!! Mijn stafford loopt bijna altijd los, speelt met iedereen, zelfs katten en kiinderen vind ze geweldig. Ze is al meerdere keren gebeten door honden uit de wijk waar ik erg boos om word als het gebbeurd, maar mijn hond daarintegen , maakt het allemaal nhiet uit en heeft nog noooooooit gebeten. Ze woont in huis met mijn andere hondje een chihuahua, en ze vinden elkaar geweldig!! Zo nu jij weer
Jouw hond is nog niet volwassen. :wink:
Lili
Vaste gebruiker

freskin schreef:Welkom op het forum, Lili! :cheer:

Had je een bepaalde reden om je engels stafford teefje te laten dekken door een veel grotere Ambull?
Ik hoop dat alles goed gaat. Veel succes met het wachten en de bevalling. Ik ben benieuwd naar de pups! :wink:
dankjewel!! De reden was dat het een super lieve en leuke reu is, de hond is van een bekende. De reu is wel een stukje groter maar volgens de DA kon dat geen kwaad, en gelukkig zitten er minimaal 8 pups in, dus dan zijn ze klein en zou het geen probleem moeten zijn bij de bevalling, morgen is ze alweer 63 dagen, ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren!!
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Lili schreef:
vanwaar al die rare vooroordelen?

DE PUPS zijn nog niet geboren en er zijn nu al 5 mensen voor die een pup willen uit het nest. en dat zijn bekende zoals mijn buurvrouw,
Dat is alleen maar mooi dat je al adressen hebt :ok: Het asiel waar ik destijds gewerkt hebt, word overspoelt door zulke type honden, soms hele nesten. Helaas geen vooroordeel dus, was het maar zo
Perry en Noah

Afbeelding
Lili
Vaste gebruiker

Muk schreef:
Lili schreef:
Muk schreef: De vooroordelen bestaan niet voor niets, raskenmerken waarop eeuwenlang is geselecteerd zitten er nu eenmaal in. En ja, jouw hond is nog niet volwassen, dus de kans dat de raskenmerken alsnog naar voren komen is behoorlijk aanwezig. Ik ken in ieder geval geen ambull of sbt die hondsociaal is.
Jouw hond is nog niet volwassen. :wink:
dat maakt niet uit! het ligt aan de opvoeding!! Staffords zijn snel vals te krijgen, maaar dat vind ik hartstikke dom om te doen, ze is lief naar iedereen, dus er is geen probleem
Punzel
Zeer actief

Lili schreef: dat maakt niet uit! het ligt aan de opvoeding!! Staffords zijn snel vals te krijgen, maaar dat vind ik hartstikke dom om te doen, ze is lief naar iedereen, dus er is geen probleem
:LOL:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Punzel schreef:
Lili schreef: dat maakt niet uit! het ligt aan de opvoeding!! Staffords zijn snel vals te krijgen, maaar dat vind ik hartstikke dom om te doen, ze is lief naar iedereen, dus er is geen probleem
:LOL:
Schattig he, zo naief...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”