Wij hebben een pup van 15 weken (australian shepherd) hij is vaak erg lief maar we ondervinden problemen met zaken die hij buit maakt en die hij meeneemt naar zijn bench en dan vervolgens opschrokt. Gisteren had hij plastic te pakken en mijn dochter (15) wilde het uit zijn bek halen maar hij heeft haar flink gebeten. Ik heb er al veel over gelezen over ruilen enzo maar hij heeft het en laat het dan niet meer los. gromt gevaarlijk en je ziet aan zijn hele kop. probeer het niet af te pakken want ik grijp je. Het is echt niet leuk. ik heb zelf 3 honden gehad, allemaal reuen maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Vanmiddag had hij ook weer een pak roomboter te pakken en met folie en al opgeschrokt. hij heeft een behoorlijk dominante inslag en gaat zelfs tegen hun benen aan lopen rijen. aankomende maandag ga ik met hem naar puppycursus, maar ik heb echt geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Ik baal er zo van. mijn kinderen wilde zo graag een hond en nu zeggen zet maar op marktplaats voor 2 euro
ik hoop dat ik van jullie goede raad mag ontvangen.
Groetjes Francis