Inmiddels al drie weken hond nummer drie erbij. Daar vertel ik later wel over.
Groetjes, Ellen
Moderator: moderatorteam
Een Mops, inmiddels twee en een kruising terrier.tekkel schreef:Wat had je voor honden? Misschien ringt dat een bel in mijn alzheimerbrein?
En dat na ruim duizend berichtjes toen,LongFields schreef:Ik vrees dat je bij mij geen onuitwisbare indruk hebt achtergelaten maar dat kan ook aan mijn leeftijd liggen.![]()
Welkom terug in ieder geval.

moosje schreef:Welkom terug!
Laat ík daar nou weer niet bij geweest zijn.Heintje schreef:En mijn aanwezigheid op de BBQ enzo
Nee, vijf ogen en drie honden. Al is de laatste zo zwaar dat hij qua omvang voor twee telt! Hij is in die drie weken al anderhalf kilo afgevallen en kan ipv 300 meter nu al drie km lopen.Marjoleine schreef:Hee, Ellen!
Heb je nu totaal vier ogen en drie honden?
Ik leer vanalles op het forum, zelfs Safari lekker vinden. En dat vond ik ook echt lekker!! Gaan we zeker herhalenPendrag schreef:![]()
![]()
Welkom terug. Ik heb je gemist! Die fles safari was anders erg lekker. Moeten we nog eens doen!
![]()
![]()
Ah, de nieuwe is een rolmops dusHeintje schreef:Nee, vijf ogen en drie honden. Al is de laatste zo zwaar dat hij qua omvang voor twee telt! Hij is in die drie weken al anderhalf kilo afgevallen en kan ipv 300 meter nu al drie km lopen.Marjoleine schreef:Hee, Ellen!
Heb je nu totaal vier ogen en drie honden?
Ik weet niet precies over welke "ene" je het hebt maar we hebben een Mops erbij. Via Marktplaats uiteindelijk, Bommel is zijn nieuwe naam. Hij woog 12,6kg en kom alleen maar 300 meter rollen en weer terug. Een echte balkonhondMarjoleine schreef:Ja, vertel nou even
Heb je die andere erbij? Die ene, zeg maar?
O, vandaar. Was dat alles?Heintje schreef:En dat na ruim duizend berichtjes toen,LongFields schreef:Ik vrees dat je bij mij geen onuitwisbare indruk hebt achtergelaten maar dat kan ook aan mijn leeftijd liggen.![]()
Welkom terug in ieder geval.![]()
![]()
Nou, leuk dat je weer terug bent hoor! Waarom was je nu ineens weg?Heintje schreef:En mijn aanwezigheid op de BBQ enzo
Mijn tere gestel kon niet tegen al dat gehakketak, Lief zijn voor elkaar is het mottoMarion. schreef:Nou, leuk dat je weer terug bent hoor! Waarom was je nu ineens weg?Heintje schreef:En mijn aanwezigheid op de BBQ enzo
Pendrag schreef:![]()
![]()
Welkom terug. Ik heb je gemist! Die fles safari was anders erg lekker. Moeten we nog eens doen!
![]()
![]()

Haha, goed zo!Heintje schreef:Ik weet niet precies over welke "ene" je het hebt maar we hebben een Mops erbij. Via Marktplaats uiteindelijk, Bommel is zijn nieuwe naam. Hij woog 12,6kg en kom alleen maar 300 meter rollen en weer terug. Een echte balkonhondkromgegroeide nagels, dubbele oorontsteking en 400 vlooien.
Nu is hij net de slechte heks uit het westen, hij smelt....
Ik heb anders nog steeds de foto van Haddock boven mijn bed hangenHaddockandFriends schreef:Hallo, ik herinner je niet, maar hier ook een mops
en welkom terug!
Oeps. Ben je hier dan wel goedHeintje schreef:Mijn tere gestel kon niet tegen al dat gehakketak, Lief zijn voor elkaar is het mottoMarion. schreef:Nou, leuk dat je weer terug bent hoor! Waarom was je nu ineens weg?Heintje schreef:En mijn aanwezigheid op de BBQ enzo
Wat knap dat je dat nog weet. Was toen een berichtje in Twitter geloof ik. Helaas was die Mops binnen 4 uur geplaatst, heeft er wel gemaakt dat we actiever zijn gaan zoeken naar de 3e hond erbij. Bommel is idd een hoop werk maar het is geweldig leuk om te zien wat voor leuke, lieve hond er onder die laag vet vandaan komt. Je ziet hem per dag een beetje opknappen. Hij staat behoorlijk streng op dieet en dat werkt prima. Wist hij de eerste dag niet wat hij met een stuk komkommer aanmoest, nu staat hij voorin de rij voor zijn stukjes.Marjoleine schreef:Haha, goed zo!Heintje schreef:Ik weet niet precies over welke "ene" je het hebt maar we hebben een Mops erbij. Via Marktplaats uiteindelijk, Bommel is zijn nieuwe naam. Hij woog 12,6kg en kom alleen maar 300 meter rollen en weer terug. Een echte balkonhondkromgegroeide nagels, dubbele oorontsteking en 400 vlooien.
Nu is hij net de slechte heks uit het westen, hij smelt....
Nou, met die ene bedoel ik die ene mops die het andere oog miste dan die van jou. Ik weet nog dat je daarvoor viel (al weet ik niet meer waar ie stond ter herplaatsing).
Maar die is vast al geplaatst.
Deze klinkt ook alsof ie wel wat goede werken kan gebruiken
hihi nu met je onderschrift weet ik het van het mopsforumHeintje schreef:Ik heb anders nog steeds de foto van Haddock boven mijn bed hangenHaddockandFriends schreef:Hallo, ik herinner je niet, maar hier ook een mops
en welkom terug!