De meeste kennen mij nog wel.
De oudjes Blits en Bobbie doen het nog Gajes is nog steeds zo gek als een deur en 4 poten op één buik met Ian.
Ian is onder tussen 8 maandjes oud en wordt al een echt kereltje
Moderator: moderatorteam

Kijk, nu heb ik al wat meer een idee, was dat niet een blonde hond?Pat75 schreef:Poehhh volgens mij was dat een foto van mijn zwangere buik en Gajes.
Moet ik echt gaan zoeken denk ik.
Zal morgen eens kijken
Fizgig schreef:Kijk, nu heb ik al wat meer een idee, was dat niet een blonde hond?Pat75 schreef:Poehhh volgens mij was dat een foto van mijn zwangere buik en Gajes.
Zal morgen eens kijken
Fizgig schreef:Kijk, nu heb ik al wat meer een idee, was dat niet een blonde hond?Pat75 schreef:Poehhh volgens mij was dat een foto van mijn zwangere buik en Gajes.
Zal morgen eens kijken

Voor zover ik weet is zij maar 1 keer weggegaanbouvierpoedel schreef:Nou vast tot ziens en tot de volgende keer zou ik zeggen.![]()
nou, nee hoorAriane schreef:Voor zover ik weet is zij maar 1 keer weggegaanbouvierpoedel schreef:Nou vast tot ziens en tot de volgende keer zou ik zeggen.![]()
Oké, dan heb ik me vergistmercedes2803 schreef:nou, nee hoorAriane schreef:Voor zover ik weet is zij maar 1 keer weggegaanbouvierpoedel schreef:Nou vast tot ziens en tot de volgende keer zou ik zeggen.![]()

Eerst Gajes als ik het mij goed herinner en toen dezelfde naam als ze nu heeft.Nanna schreef:Één van de vele zegeningen van dementia light![]()
Ik heb geen idee wie het is.