Nou wat een welkom. Bedankt
En hallo Hilje
Jaaaa gaat hartstikke goed. Die aanlijnwandeling hier bij dwingeloo weet ik nog goed! Pasja heeft daar zelfs (aangelijnt) met fritz gespeeld! En huts was daar inderdaad ook bij en dat was (vond ik) een leuke match

. Mijn screensaver is alle foto's die op de computer staan. Daarin komen Huts en Fritz (en vele andere forum foto's) nog regelmatig voorbij

Ik hoop nog heel wat wandelingen mee te mogen lopen in de toekomst!
Pasja en Silly zijn er allebei nog inderdaad. Gelukkig! Wel is Pasja inmiddels twee keer aan een tumor geopereerd en hierdoor ook gecastreerd. Maar dat is ook al een jaar of 2? geleden en tot dusver gaat het weer goed. Op het obsersieve jatten van eten na dan

van peren tot hagelslag en van babymelkpoeder tot bloem.... Alles trekt hij uit de kasten/fruitschalen als de sloten niet dichtzitten hier in huis. Plus het buiten vreten van kattenkak

Stinken natuurlijk! En dat heeft hij sinds hij gecastreerd is....
Ik woon nog steeds in Assen. Wel op een ander adres als 6 jaar geleden en verder... tja... niet veel bijzonders eigenlijk.
En als ik wil weten hoe het met jou is moet ik denk ik naar een ander topic (om maar zo wat te kletsen) of via pb. Anders wordt het nogal offtopic en wie weet krijg ik dan meteen wel straf