Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen...
Moderator: moderatorteam
-
JustJoyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Even voorstellen...
Hallo allemaal! Ik ben Joyce, 26 jaar uit Rotterdam en de zus van KarinW hier op het hondenforum.
Voordat Levi kwam zijn mijn zus en ik altijd gek geweest van honden...
Toen het moment kwam dat we dus echt een hondje mochten aanschaffen waren we helemaal gelukkig. Maar precies in die tijd kwam er ook een huisje beschikbaar zodat ik op mezelf kon gaan wonen en in dezelfde tijd had ik ook al een auto gekocht. Dus het kwam allemaal tegelijkertijd en helaas rond de tijd dat Levi zou komen woonde ik dus al ergens anders.
Nu heeft het hondengevoel altijd in mij gezeten en heb ik in die tijd altijd zelf ook een hondje willen hebben. Maar ik wil een hond waar ik alles voor over kan hebben en in die tijd kon dat niet vanwege de kosten van huis en auto bij elkaar (inrichting enz...). Dus heb een eerlijk besluit gemaakt om toen geen hondje aan te schaffen.
Nu zijn we inmiddels 2 jaar verder en ben ik mij aan het oriënteren naar de aanschaf van een pup.
En wel de Dwerg Teckel.... Op mijn werk heeft een collega 2 teckels en zo verliefd geworden op het ras.
Ik weet dat dit een ras is waarbij je consequent moet zijn... Gelukkig verzorg ik al een jaar een Haflinger van een paar honderd kilo, wat eigenlijk de teckel is onder de paarden haha... Consequent zijn is dan ook heel erg nodig.
Ik heb wel een baan maar mijn uren zijn zelf te bepalen en kan ik dus heel makkelijk mee omgaan en verder doe ik in mijn vrije tijd fotograferen, waarbij ik altijd op mooie plaatsen kom... Van een bos tot het strand of weer een mooi weiland. Hij zou dus overal mee naar toe kunnen en mogen.
Ik heb sinds April contact met een hele lieve mevrouw die Teckels heeft en waarbij ik in Juli langs ga om helemaal het teckel gevoel over me heen te laten komen. Ik zit dus nu nog in de oriëntatie fase en de voorpret ... Dat is ook al heel leuk!
Ik hoop op dit forum nog meer te kunnen lezen en leren dan dat ik al heb gedaan...
Voordat Levi kwam zijn mijn zus en ik altijd gek geweest van honden...
Toen het moment kwam dat we dus echt een hondje mochten aanschaffen waren we helemaal gelukkig. Maar precies in die tijd kwam er ook een huisje beschikbaar zodat ik op mezelf kon gaan wonen en in dezelfde tijd had ik ook al een auto gekocht. Dus het kwam allemaal tegelijkertijd en helaas rond de tijd dat Levi zou komen woonde ik dus al ergens anders.
Nu heeft het hondengevoel altijd in mij gezeten en heb ik in die tijd altijd zelf ook een hondje willen hebben. Maar ik wil een hond waar ik alles voor over kan hebben en in die tijd kon dat niet vanwege de kosten van huis en auto bij elkaar (inrichting enz...). Dus heb een eerlijk besluit gemaakt om toen geen hondje aan te schaffen.
Nu zijn we inmiddels 2 jaar verder en ben ik mij aan het oriënteren naar de aanschaf van een pup.
En wel de Dwerg Teckel.... Op mijn werk heeft een collega 2 teckels en zo verliefd geworden op het ras.
Ik weet dat dit een ras is waarbij je consequent moet zijn... Gelukkig verzorg ik al een jaar een Haflinger van een paar honderd kilo, wat eigenlijk de teckel is onder de paarden haha... Consequent zijn is dan ook heel erg nodig.
Ik heb wel een baan maar mijn uren zijn zelf te bepalen en kan ik dus heel makkelijk mee omgaan en verder doe ik in mijn vrije tijd fotograferen, waarbij ik altijd op mooie plaatsen kom... Van een bos tot het strand of weer een mooi weiland. Hij zou dus overal mee naar toe kunnen en mogen.
Ik heb sinds April contact met een hele lieve mevrouw die Teckels heeft en waarbij ik in Juli langs ga om helemaal het teckel gevoel over me heen te laten komen. Ik zit dus nu nog in de oriëntatie fase en de voorpret ... Dat is ook al heel leuk!
Ik hoop op dit forum nog meer te kunnen lezen en leren dan dat ik al heb gedaan...
-
nathalie71
Re: Even voorstellen...
Welkom!!
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- ailaina
- Actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua x boomer en een yorkshire terrier
- Aantal honden: 2
Welkom. Veel plezier met je pup to be.

“The sea is nothing but a library of all the tears in history.”
― Lemony Snicket
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hallo Joyce, je maakt prachtige foto's!!!
Welkom op dit forum.
Welkom op dit forum.
-
JustJoyce
- Zeer actief
Dank jullie wel!
Thanks Irene!
Thanks Irene!
- KarinW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Ja leuk Joyce ook hier!
- [A]nneloes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian shepherd
- Contacteer:
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Welkom hier.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Welkom hier, geniet van de voorpret!
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Welkom op het HF!
Wat leuk een teckel pup, dan verwacht ik wel veel foto's tegen die tijd
Wat leuk een teckel pup, dan verwacht ik wel veel foto's tegen die tijd
-
JustJoyce
- Zeer actief
Ofcourse! Met een baasje die heeeeel graag fotografeert heb je nooit genoeg foto's haha
- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
- Hylos
- Zeer actief
-
JustJoyce
- Zeer actief
Thanks! Ik heb jouw hond bekeken! Gaaf! hahaHylos schreef:Welkom! Heb je website even bekeken... Mooi hoor!!
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Hoi Joyce, leuk de vrouw achter die mooie foto's van Levi nu ook hier te verwelkomen.
Hier op het forum is ook al een langlopende topic over teckels te vinden dus je zit hier alvast goed
.
Hier op het forum is ook al een langlopende topic over teckels te vinden dus je zit hier alvast goed
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
JustJoyce
- Zeer actief
Thanks! Ja ik heb het topic gevonden inderdaad en ga deze binnenkort even uitpluizen!Ptje schreef:Hoi Joyce, leuk de vrouw achter die mooie foto's van Levi nu ook hier te verwelkomen.
Hier op het forum is ook al een langlopende topic over teckels te vinden dus je zit hier alvast goed.
- Annestiekje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Welkom hier en succes bij het zoeken naar.....

My home is .... where my dog is..........
Wat missen we je lieve kleine brompot.... 20-12-2002 - 22-09-2011
- Hylos
- Zeer actief
Dankje!DjoysDesignz schreef:Thanks! Ik heb jouw hond bekeken! Gaaf! hahaHylos schreef:Welkom! Heb je website even bekeken... Mooi hoor!!![]()